Ще гледам да бъда кратък в обяснението за ситуацията. При монтиране на газов инжекцион хората от "Фобос" са ми пробили резервоара на Фрилендъра. Като са правили дупки за да хванат бутилката с тия големите скоби, на лявата скоба задната дупка и станала и дупка в резервоара. Вчера сипах повечко гориво и започне да мирише. След бърза инспекция видях, че около дупката е напоено с бензин и пичовете явно са били наясно, защото до болта, който държи скобата имаше слаган силикон. Писах им мейл на фирмата, като в понеделник ще им звъня. Молбата ми е някой да сподели ОТ КАКЪВ МАТЕРИАЛ Е РЕЗЕРВОАРА НА ФРИЛЕНДЪР И КАК /С КАКВО/ МОЖЕ НАДЕЖДНО ДА СЕ ЗАЛЕПИ. Искам да съм наясно, за да не стане така че пичовете ми го залепят пак "пет за четири", което въобще няма да е добре за тях. Дано все пак реагират адекватно, защото който не работи, той не греши и ако решат проблема бързо ще си запазя доброто мнение за тях.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Свий
X
-
Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Тагове: Няма
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Ако е от метал - използвай течният метал на Бизон - лепил съм и няколко години няма проблем. Продава се в повечето големи магазини - около 10-12 лв. струва, двукомпонентно е.Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Да, течния метал е най-доброто временно рещение,
но колега, моят съвет е търси си правата и искай от фирмата
дето са извършили белята да си я оправят като имам предвид
не да ти запояват резервоара а направо да ти сложат нов.
Ако трябва и със съд ги заплаши, защото това което са направили не е шега работа.
Да не кажа, че с такива аргументи ще си вземеш и цената
на инжекциона дето са ти го сложили..."Bis dat qui cito dat"
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Колега аз това мисля да правя. Просто Ви питам с какво може да стане, щото пичовете са пробвали със силикон да замажат гафа. Да им дам някакви насоки, макар че според мен е до желание, не до знание. Вече им писах мейл, да казват дали в Пловдив, дали в София и да си го правят при това в най-кратък срок. Те дори да го направят аз вече съм претърпял вреди заради това и то сериозни, защото се случи в кофти момент. Да не говорим, че сега мирише зверски в колата и мокета е напоен с бензин и да не изброявам другите неудоства и неща включително риска от запалване. Всеки може да взима по 1200 лв, но трябва да се носи и отговорност. Аз в моята работа съм имал случаи да се набутвам също, като е трябвало да оправям мои грешки, но съм го правил без уговорки и с извинение. Просто за сега не искам да тръгвам с лошо, защото е човешко да се греши. Очаквам от тях много бърза намеса и извинение. Ако не се получи това лошичко за тях. Аз нямам кво да губя, ще си го опрява с 50 - 100 лв, но тях ще ги чака преследване с всички възможности по закон.Последно редактирано от marin199; 30-05-09, 23:55.
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Май без сваляне на резервоара няма да стане. Та като ще се сваля, промива се, пълни се с вода, заварчик и аргон. Ако е пластмасов пак заварка, тия момчета дето лепят и възтановяват брони знаят как.
С 50-100лв. ме съмнява да минеш.
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеМай без сваляне на резервоара няма да стане. Та като ще се сваля, промива се, пълни се с вода, заварчик и аргон. Ако е пластмасов пак заварка, тия момчета дето лепят и възтановяват брони знаят как.
С 50-100лв. ме съмнява да минеш.
Ако се направят на интересни, ще трябва да се ремонтира и си прав, че е най-добре резервоарът да се свали.
С течен метал може и да стане, ама аз вече установих от личен опит, че (поне за дизелов резервоар от някаква стоманена ламарина) кръпката трае ден до пладне.
Ако ще се заварява, при мен процедурата беше следната: С резервоара - на автомивка, която има пароструйка. На първо четене - пълнене на резервоара с препарат, с който мият двигатели; второ - обилно миене с гореща вода; трето - обилно изплакване със студена.
А заварчикът (благодаря на Стефан за наводката) напъха вътре един маркуч и пусна въглероден двуокис, докато заваряваше.
И цялата процедура излезе близо до долната граница на посочения от колегата диапазон.Последно редактирано от Чавдар (V93); 31-05-09, 08:40.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение...
Ако ще се заварява, при мен процедурата беше следната: С резервоара - на автовмивка, която има пароструйка. На първо четене - пълнене на резервоара с препарат, с който мият двигатели; второ - обилно миене с гореща вода; трето - обилно изплакване със студена.
А заварчикът (благодаря на Стефан за наводката) напъха вътре един маркуч и пусна въглероден двуокис, докато заваряваше...
Отделно демонтажа и монтажа си е приключение, обикновенно всички болтови, тръбни и ел, връзки са ръждясали и изгнили и се почва ...
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Ако дупката е малка и кръгла, забележителен резултат може да се получи с попнит и херметик/силикон. Важно е да се обмаже и оста на нита, за да не се опитва после да пропуска оттам.
Това е единственото смислено приложение на херметик в ситуацията - между притиснати твърди повърхности. Просто да се маже върху дупката е безсмислено - тези вещества нямат механична здравина.
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Вече е описано как е най-добре ( нов или сваляне и заварка )
Но - ето малко личен опит за екстрени ситуации . Приложим е и в този случай .
Вземате кит за кола - и дупката се запълва с него . Издържа и на бензин и на масло ( за картера)
Просто почистете малко около дупката - до чист метал и толкова.
Аз така го направих (ФИАТ Дукато , пробит картер в кофти местност )
Демонтаж , 10 км пеша . заварки и обратно . Масло и готово .
Но , когато ми се случи отново - като старо куче - легнах с кит ( вече си носих ) и го закърпих да не ходя пеша. Временно. Да се прибера до населено място.
Като легнах да демонтирам картера за ремонт - се оказа , че кита много яко държи . С едно наум измързелувах и .... така 4 години - без нито една капка масло ( от тази дупка )
Препоръчвам този прост метод .
Става добре и здраво . И съхне за 10-15 минути. Може и по бързо с повече втвърдител.
Става и за по-големи дупки . Доста по големи.
П.С. Силикон при бензин - не държи . Разтваря се и след изсъхване .
Лепилото за метал (течния метал - двукомпонентното ) си иска съхнене поне 12 часа. През това време не трябва да се допира до бензина.( а има изпарения ?)
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Мисля, че резервоара е пластмасов. Поне тези, които има в ибей, изглеждат така. И аз мисля това да им предложа на "майсторите". Да свалят и вече като е свален резервоара да сложат планки, гайки, квото искат долу за да си хванат хубаво шините за бутилките, защото сега така са ги хванали, че и двете шини вече са долу. Да не ви правя снимки, че ще падне смях. Като го няма резервоара да си направят хубаво хващане долу, да си залепят резервоара и аз мисля, че най-добре направо с горещ въздух и пластмаса/стига тая дето ще ползват да издържа на бензин/, да си качат резервоара и така. Нов резервоар ми звучи перфектно, но все пак сме в България и не ми се мисли, че чак толкова сме влезли в Европа )) Въпроса е поне да се залепи качествено. Утре ще видим какво ще е тяхното мнение и ще ви държа в течение. Може пък да се разходим с няколко джипки да им покажем, че НИЕ НЯМА ДА ОСТАВИМ НЕЩАТА ТАКА, А ВИЕ /да ме прощават "Господари на ефира" за плагиатството/ Нека все пак да говоря с тях, все още се надявам, че са свястна фирма и професионализма в тях ще заговори. Междувременно източихме резервоара/не беше лесно/ и сега съм оставил към 6-7 литра само за придвижване и запуших дупката горе на ламарината поне да спра парите, че вчера бях замаян направо. Все едно карах цистерна, но управлението беше вътре в самат цистерна.
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Най-вероятно е някакъв найлон/полипропилен или полиетилен, не знам точно какъв е, но на по-новите коли май не ги правят от метал/. Лепи се само с температура успешно и с пълнеж от същия материал. Разтапя се материала около дупката и се свързва с допълнителния, посредством смесване. Като истине е вече здраво. Проблем остава известната крехкост на това място след това. Иначе най-добре нов, но ако не се стигне до нов - това е решение. Успех в понеделник
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Първоначално публикуван от сто Преглед на мнениеНай-вероятно е някакъв найлон/полипропилен или полиетилен, не знам точно какъв е, но на по-новите коли май не ги правят от метал/. Лепи се само с температура успешно и с пълнеж от същия материал. Разтапя се материала около дупката и се свързва с допълнителния, посредством смесване. Като истине е вече здраво. Проблем остава известната крехкост на това място след това. Иначе най-добре нов, но ако не се стигне до нов - това е решение. Успех в понеделник
Коментар
-
До: Пробит резервоар на Фрилендър - съвет за лепене!
Първоначално публикуван от Jim Beam Преглед на мнениеВиждал съм със кит, как държи с години.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар