Начало:
Евалата банда. Та както знаете от една предишна моя тема, преди седмица се здобих и аз с Фероза от Германия. В деня в който дойде първото, което направих, бе да се завра от долу за да огледам състоянието на шасито. Не, че имаше някакво значение, защото вече си беше моя но трябваше да видя. Огледа остави в мен чуство на удовлетворение, обаче .... в един момент поглеждам на ляво и какво да видя?! И двата и ресьора бяха в лошо състояние, но левия на всичко от горе беше счупен и то не на едно а на две места. Такааа викам си аз, до тук освен масла, ремъци и всички останали задължителни неща, ще трябва да купувам гуми и ресьори. Кое по-напред .. мислих мислих и накрая реших, че най-напред ще си оправя ресьорите, защото с гумите с които съм в момента мога да излезна на лека разходка още повече, че в момента е сухо и няма да ми се наложи да се боря с кофти кални терени, но с този потрошен ресьор не ми се щеше да излизам извън пътя. След това следях темата за ресьорите опитвайки се да взема решение какво да правя и в този момент се появи Спарки на когото съм много благодарен. Той ми даде неговите ресьори доставени от Германия, защото обясни, че неговата Фероза е наред все още пък и няма време в момента да ги сменя. Мятам се аз в колата взимам ги от Спарки вчера и плана бе готов. Днес сутринта рано рано в сервиза на мой приятел и започвам. Операцията по смяната ми отне 1 час с пушене на една цигара между двата ресьора. Ползвах един крик крокодил с който надигнах на задния диф хем да видя, че съм с LSD хем за по-сигурно. А подмяната извърших с други два телескопични, единия голям с който вдигах на рамата, а другия малък ползвах за повдигане на ресьора. Освен криковете ползвах гайковърт и оксижен с който нагрявах леко гайките които упорито отказваха да се отвият. Понеже вчера обилно напръсках с WD40 броя на упоритите гайки беше 3, а останалите се предадоха сравнително лесно. Не успях да скъсам нито един болт, но си мисля, че ако не беше оксижена щях да скъсам въпросните 3. Ето и няколко снимки на ресьорите от Спарки.
Евалата банда. Та както знаете от една предишна моя тема, преди седмица се здобих и аз с Фероза от Германия. В деня в който дойде първото, което направих, бе да се завра от долу за да огледам състоянието на шасито. Не, че имаше някакво значение, защото вече си беше моя но трябваше да видя. Огледа остави в мен чуство на удовлетворение, обаче .... в един момент поглеждам на ляво и какво да видя?! И двата и ресьора бяха в лошо състояние, но левия на всичко от горе беше счупен и то не на едно а на две места. Такааа викам си аз, до тук освен масла, ремъци и всички останали задължителни неща, ще трябва да купувам гуми и ресьори. Кое по-напред .. мислих мислих и накрая реших, че най-напред ще си оправя ресьорите, защото с гумите с които съм в момента мога да излезна на лека разходка още повече, че в момента е сухо и няма да ми се наложи да се боря с кофти кални терени, но с този потрошен ресьор не ми се щеше да излизам извън пътя. След това следях темата за ресьорите опитвайки се да взема решение какво да правя и в този момент се появи Спарки на когото съм много благодарен. Той ми даде неговите ресьори доставени от Германия, защото обясни, че неговата Фероза е наред все още пък и няма време в момента да ги сменя. Мятам се аз в колата взимам ги от Спарки вчера и плана бе готов. Днес сутринта рано рано в сервиза на мой приятел и започвам. Операцията по смяната ми отне 1 час с пушене на една цигара между двата ресьора. Ползвах един крик крокодил с който надигнах на задния диф хем да видя, че съм с LSD хем за по-сигурно. А подмяната извърших с други два телескопични, единия голям с който вдигах на рамата, а другия малък ползвах за повдигане на ресьора. Освен криковете ползвах гайковърт и оксижен с който нагрявах леко гайките които упорито отказваха да се отвият. Понеже вчера обилно напръсках с WD40 броя на упоритите гайки беше 3, а останалите се предадоха сравнително лесно. Не успях да скъсам нито един болт, но си мисля, че ако не беше оксижена щях да скъсам въпросните 3. Ето и няколко снимки на ресьорите от Спарки.
Коментар