Обява

Свий
Няма добавени обяви.

САКАР 2006 - впечатления, снимки, коментари.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • САКАР 2006 - впечатления, снимки, коментари.

    Завърши и Сакар 2006. След трудния кръг на Узана, мисля че той беше едно чудесно и красиво състезание за разпускане преди следващите две, които няма да са леки.
    По отношение на трасето: 70% - меки горски пътища и 30% "лирични отклонения", които стреснаха много малко от участниците. В замяна на това бях предвидил красиви и атрактивни места за репортажа на телевизионния екип, а скокчето от чешма си остана запазена марка за този кръг. Разбира се имаше участъци, особено покрай и през мраморните кариери, където беше камък до камък и там по-невнимателните пукнаха доста гуми, но това е ендурото, трябва да се опазиш по време на състезанието.
    През втория ден, въпреки че бяхме на поляна (по молба на домакините, за да могат зрителите да гледат затворения кръг), стана отново интересно състезание, заради начупения терен, праговете, камъните и мекия вираж на стената на езерцето. По мое мнение, обаче двете обиколки, поискани от повечето поуморени състезатели бяха малко и мисля в бъдеще да не правим повече такива грешки. Все пак сме на състезание по издържливост.
    Довечера ще кача съдийските протоколи, тъй като трябва да ги сканирам. Снимки има в изобилие и тях ще пусна тази вечер по-късно, че искат обработка.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    По мое мнение, обаче двете обиколки, поискани от повечето поуморени състезатели бяха малко и мисля в бъдеще да не правим повече такива грешки. Все пак сме на състезание по издържливост.
    Определено бяха малко
    трябваше да са поне 5 или айде поне 3-4 най малко

    иначе става като състезание за най бърз старт

    а и верно че все пак името на играта беше "издръжливост" -/ендуро/

    Коментар


    • #3
      За мое голямо съжаление не можах да отана за втория ден Така че ще чакам снимки.

      Коментар


      • #4
        Стана супер състезание!!!
        Имаше идеални условия-меко,без прах,нито топло нито студено,борови иглички и шишарки.......
        Този път нашия отбор бяхме 8 АТВ и 3 мотора


        Тренирахме здраво за състезанието

        Сприятелихме се с местните

        Със закона шега не бива,добре че полицаите не носиха и радар да ни засичат за превишене скорост в гората.

        Проверката за алкохол мина под зоркия поглед на Вера.


        Всички проби бяха 0,00промила

        Десо тества по мощно АТВ ,че конкуренцията вече и жестока и кодияка изнемогва

        Еди е със счупена ръка след салто от 2метров мост 1 ден преди състезанието.

        Нямаше време отока да спадне за да се сложи гипс но и така става

        Слави стартира


        Балто тактика


        Аз и Сашо Каранов

        Аз стартирах 1 при АТВ

        Сашо Каранов 2ри

        После и другите





        Стамен адреналина и Анжело


        Аз и Еди финишираме




        2ри ДЕН

        Тактиците оглеждат трасето


        Загревки


        Повечето скокове бяха криви и изхвърляха четириколките така:



        №169 отвово се раздава за публиката

        Вижте дирята и къде е останал стопа


        Голяма битка беше м/у 169 и Цанко










        Събрахме 4 купи

        Коментар


        • #5
          Краси, хубави снимки си пуснал
          Ето и обещаните от мен:


          Петък вечер. Едни се натискат да се снимат, а Радо се дърпа.


          Събота. Стартира първия състезател - Митко Чукура (Crazy job)


          Митко изтегли No.2 и се стегна да направи ефектен старт за публиката, но най ефектните неща от програмата никой май не видя ?!


          Иван Кроса (Crazy job)


          Данчо тръгва като за световно, само мадамата нещо ...


          Чешмата. Ицо Лачев скочи от нея няколко пъти по желание на публиката.


          Братчеда - ММ с новия си CRF 450.


          ATV-тата излизат по улея от гората.


          Геле кара много добре през двата дни и само една точка не му достигна до първото място.


          Чукура също кара много добре и заслужи второто място в класа си.


          Кокера "лети" по изкачването в гората. Той даде най-добро време на първата обиколка, но в началото на втората спука гума и остана много назад.


          Магарето се бори със всички помощни средства. Блъска, щипе, рита само и само да елеминира противниците си.


          Първата кариера.


          Красиво, нали?


          Пак там.


          Сифона караше с настроение скапаното ДТ и докато Митков свикне с новия мотор му направи "ластик" от 12 минути в първата обиколка, но по време на втората също спука гума и имаше проблеми с двигателя. Жалко за хъса на това момче!


          Всички вече го познавате! На тия килограми как кара, а представете си да е само 90 кила по-лек ...


          Отново Митко Митков (ММ). Явно Хондата му пасва. Той даде много добри резултати и през двата дни !


          Малък Кеко в кариерата.


          Янчо Терзиев. А никъде не засякох Долфи ?!


          Вземане на контролата в кариерата. Сред тия камънаци от къде се взе тоя пясък ?!!


          Същата кариера в общ план. Догодина ще я минем от далечния към близкия край, че така не е интересно!


          Дори на места беше толкова гледък мрамора, че някой браха цветя.


          Неделя. Митков на затворения кръг.


          Сифона отново с някакъв чужд мотор. Голяма борба беше с Митков, но старата лисица надхитри при едното минаване през камъните. Двамата постигнаха с 250-ките 2-ро и 3-то време след Геле (450) в неделя.


          На Борко му беше достатъчно само да финишира, за да запази второто си място от първия ден и не си даде зор.


          Шмида нямаше конкуренция в неговата група, тъй като Коера падна още след старта и това едва не му коства първото място за кръга.


          Кокера се мъчи да навакса падането, като изпреварва през обърнатия ръб на брега, но вече беше твърде късно.


          Амбарев: "Аз като ти казах да изкопаем трапа още !"


          Балто, както казва Краси, проведе едни тактически два дни и това му донесе третото място в конкурентния клас Е2.


          Ей, няма отърване от тоя ММ, ама пък красиво изглежда с тоя екип!


          Мал шанс сполетя и Калин Кулев. Жалко за него, тъй като много е напреднал, особено в кроса!


          На Магарето този КТМ никак не му пасваше. Караше го като каруца.


          Денис даде второ време на затворения кръг в Е2. Браво!


          Шмида демонстрира техника на скока. (след състезанието)


          Брейчев и двата дни беше в страхотна форма и заслужено спечели в клас Е3 титлата! Най-после нямаше и технически повреди.


          На Чукура тази Beta явно му допада и вярвам, че ще и свикне още повече за в бъдеще.


          Митко най-после със свестен мотор!


          Жасмин пък не разбрал, че обиколките са за време и след като откъсна своите противници в серията, намали темпото рязко и му изяде главата.


          Малък Кеко е много атрактивен! Този път той заслужено победи в клас Junior.


          Николен също бе много атрактивен, но ATV-тата по принцип бяха по-бавни по това трасе и въпреки усилията остана едва трети. Амбарев - Джуниър този път не се лигави и кара много добре!


          Гплямата изненада поднесе Харли Горов. Това дете тръгна по трасето на чичовците и на брега след като не можа да се качи, такива майни тегли ...


          Амбарев на Малък Кеко: "Ако другия кръг пак спечелиш, отново ще пиеш кола кутийка!"


          Дойде ред и на ATV. Много е кеф да ги гледаш на затворения кръг !!!


          Това май е "любимецът" на Амбарев ?!


          Отражение.


          Никоай Кушев май даде най-доброто време в неделя, но не мога да го гарантирам, тъй като са пропуснали да ми дадат класирането на ATV ?!


          Това може да стане плакат за следващия кръг тук. На заден план е градът.


          И Краси вече го е снимал.


          WOW !


          Краси Колев направо се измъчи с тоя танк в неделя. Колкото и да се стараеше, нямаше никакви шансове пред спортните ATV-та.


          И Митков прави демонстрации.


          Ето го и малкия-голям Горов. Има грамота и за него.


          Призьорите: Е1 - Митков, Борко и Сифона.


          Е2 - Шмида, Геле и Балто, но последния го няма и Еди получи купата.


          Е3 - Брейчев, Чукура и бат Джас.


          Junior - Maлък Кеко, Николен и Амбарев JR.


          ATV - Еди, Краси и Николай.


          Това е и крайното класиране от двата дни.
          Наистина стана хубаво състезание
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Браво! Супер снимки!

            Коментар


            • #7
              Наистина чудесно състезание стана,лично мен ми хареса много!
              Поздравления за домакините да продължават в същия дух !

              Браво и на бате Жоро пак се раздаваше и беше навсякъде
              и фотограф и организатор и т.н.
              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
              MG Racing Team

              Коментар


              • #8
                Хм, наистина този кръг ми струваше много нерви и се бях озъбил от студ по едно време, тъй като в петък тръгнах по "любимите" си къси панталонки и фанелка с къс ръкав да корегирам на места трасето. Заваля ме дъжд в най-далечната точка (кариерите на село Мрамор) и нито да се върна, нито да продължа, ама реших все пак да продължа. По едно време се връщах да сменям голямото качване с по-малко (това, което карахте през гората). Прибрах се мокър като мишок и един час стоях под врял душ за да си размърдам кокалите.
                В събота сутринта пък ходих да гледам и новото качване да не би да се е разкаляло и то, та да го махам и него, ама както сами видяхте, там вода не се задържа и това поне си спестих.
                Ако се реши през новия сезон кръговите да са по GPS, аз ще съм ЗА, тъй като координаторската работа най-вероятно ще отпадне и няма да "цапаме" горите с маркери, което не е никак маловажно
                Благодаря на братчеда ММ за оценката!
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Много беше хубаво наистина,маркировката беше перфектна дори и аз се ориентирах без проблеми, домакина беше доста колоритна личност
                  абе хубаво беше.Наистина както каза Митко незнам Жоро как се оправя сам с толкова неща.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                    Ако се реши през новия сезон кръговите да са по GPS, аз ще съм ЗА, тъй като координаторската работа най-вероятно ще отпадне и няма да "цапаме" горите с маркери, което не е никак маловажно
                    Бре това ме хвърли в размисъл!!!
                    Доста сложно ще стане,ще падне темпото,ще намалеят още състезателите и .....
                    това си е за нова тема

                    Коментар


                    • #11
                      Така е, но и в Европа вървят натам. Вече почти няма състезание по маркери
                      Скоро очаквам, че и WEC ще стане така.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X