Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как го правим в Малта - защити и подсилвания и т.н на Дифендър 90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как го правим в Малта - защити и подсилвания и т.н на Дифендър 90

    Пускам темата от името на Емо (Lany) който живее в Малта и троши дифендри


    Здравейте
    Четох темата за гардовете,та рекох да споделя моя опит.Първо много е важен терена по който се кара.Тук при нас са само скали така, че ни трябва здрава защита.Всичко се прави с 10мм стомана или 12 алуминии.Пращтам някои снимки на моя как съм го направил-вярно тежичко е,но пък сигурно.Всичко е домашно производство.Обърнете внимание на защитата на дифовете-50мм X 10мм стомана заварена директно там,не че падокските са лоши,но често падат и е хубаво да се прикапят с електрожена.Друго-много важно са щангите отзад, държащи моста-много слабо място(гънат се като спагети).Препоръчвам усилени(ако има парички) или нанизване на безшевна тръба от горе и изрязване малко отзад, за да има място за артикулация.И още две места също слаби-очертал съм ги на снимките.Ааа и от долу под раздатката-аз съм сложил алумин-12мм щот кюфтето на ръчната ми дере постоянно.Кофтито е в БГ е кал и ще се пълни с мизерия.














  • #2
    До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

    Много любопитна тема се очертава

    Може ли малко повече подробности за защитата на раздатката (предполагам, че може да се разгъне и под скоростите) - като точки и начин на захващане?
    И какво точно е "кюфтето на ръчната" - барабана?
    A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

    Коментар


    • #3
      До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

      Ей това. А преди да сложа защитата отрязах оная висящата тръба (дето се пълни с кал и се мачка на всеки камък) И сложих брутално П на нивото на рамата.
      Прикачени файлове
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

        А някаква защита на карданите?
        Някой има ли наблюдения относно здравината на тези:
        http://www.mailorder4x4.com/acatalog/info_954.html
        и тези
        http://www.qtservices.co.uk/product.asp?id=2822
        защото Емо е прав, че оригиналните се гънат, като спагети.
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #5
          До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Друго-много важно са щангите отзад, държащи моста-много слабо място(гънат се като спагети).Препоръчвам усилени(ако има парички) или нанизване на безшевна тръба от горе и изрязване малко отзад, за да има място за артикулация.
          Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
          ... Емо е прав, че оригиналните се гънат, като спагети.
          Нагледен пример за горното твърдение беше Дифендър-а, участващ на състезанието в с.Лазарово.
          Ето, колегата е заснел резултата от сгънатата задна щанга - откачен заден мост.



          А това е "временното решение", направено през нощта, за да се продължи състезанието на другия ден.

          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #6
            До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

            Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
            А някаква защита на карданите?
            Някой има ли наблюдения относно здравината на тези:
            http://www.mailorder4x4.com/acatalog/info_954.html
            и тези
            http://www.qtservices.co.uk/product.asp?id=2822
            защото Емо е прав, че оригиналните се гънат, като спагети.
            И двете са добри,но пък то няма нещо което не можем да потрошимЕи тук една идея-заваря се винкел от долу,върши работа.А наи добрия вариант е да си имаш резервни в багажника
            Прикачени файлове
            Емил-00356 99872043-Малта
            Defender-90

            Коментар


            • #7
              До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

              Пилотът Слави Славов, състезавал се със "злополучния" Дифендър сподели, че предстои подмяната на тези щанги с доста по-здрави такива.
              Примерно като тези на по-стария Дифендър, участвал също на състезанието в Лазарово ("на око" премерени, са почти два пъти по-дебели).

              proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
              NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
              Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

              Коментар


              • #8
                До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                Първоначално публикуван от Lany Преглед на мнение
                И двете са добри,но пък то няма нещо което не можем да потрошимЕи тук една идея-заваря се винкел от долу,върши работа.А наи добрия вариант е да си имаш резервни в багажника
                Значи, тази щанга на Слави, като я изправяхме се счупи откъм вътрешната страна на сгънатото, заварихме я, но счупването беше в резултат на това, че стоманата не е мека, а високовъглеродна, което пък значи, че ако се подсилва с винкели, то после трябва да се направи правилна термообработка, защото иначе шевът ще се самозакали и спука. Определено не е толкова елементарно, колкото изглежда на пръв поглед.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #9
                  До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                  Някой можели да препоръча добра броня за диферинциал за Диско 2 ?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                    Първоначално публикуван от Jya Преглед на мнение
                    Някой можели да препоръча добра броня за диферинциал за Диско 2 ?
                    Харесай си от ТУК
                    Land Rover Discovery:
                    - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                    Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                      А ето и как изглежда истинска добрата защита на диференциала и моста: http://forum.offroad-bulgaria.com/al...pictureid=2480 Има един малък проблем - че за да се направи трябва да се разглоби изцяло моста, но определено си заслужава интервенцията.
                      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                        Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                        Значи, тази щанга на Слави, като я изправяхме се счупи откъм вътрешната страна на сгънатото, заварихме я, но счупването беше в резултат на това, че стоманата не е мека, а високовъглеродна, което пък значи, че ако се подсилва с винкели, то после трябва да се направи правилна термообработка, защото иначе шевът ще се самозакали и спука. Определено не е толкова елементарно, колкото изглежда на пръв поглед.
                        На студено ли я изправяхте?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                          Знам, че трябваше на топло, ама не сме си в нашия гараж, а и така или иначе след такова сгъване носачът си подлежи на подмяна, така че идеята беше да се възстанови дотолкова, че да може да се участва на другия ден.
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                            Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                            Знам, че трябваше на топло, ама не сме си в нашия гараж, а и така или иначе след такова сгъване носачът си подлежи на подмяна, така че идеята беше да се възстанови дотолкова, че да може да се участва на другия ден.
                            Ясно, за това се е счупила. Мисля че с винкела и подходящите електроди, подгряване и бавно истиване няма да има проблеми. Елементарно, здраво и бюджетно решение.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Как го правим в Малта - защити и подсилвания на Дифендър 90

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              ... Мисля че с винкела ...
                              А няма ли да е по-добре вместо винкел да се използва тръба с подходящ по-голям диаметър, която да се среже надлъжно, половинките да се захлупят върху носача и да се завари така?

                              При Патрула усилената с винкел задна напречна щанга се огъна не по-зле от щатната без усилване. Поради това прибягнахме до горния начин за усилване и на напречната щанга, и на долните носачи, които също се гънеха доста лесно. Засега държат.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X