Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полско Фиат-че...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Полско Фиат-че...

    http://www.vbox7.com/play:94a3bc3a?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  • #2
    До: Полско Фиат-че...

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    Еххх едно време първата ми кола беше полско фиатче 126Р - 650
    Какви спомени имам с него,от тогава малките коли са ми слабост
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #3
      До: Полско Фиат-че...

      Стават чудесни фотьойли от тях
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: Полско Фиат-че...

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Стават чудесни фотьойли от тях
        Не само, зимата като забоксуваше някъде.Включвам на 1-ва, вдигам леко смукача да има повече обороти докато буксува,отварям вратата,слизам и с рамо подпирам предната част на рамката на вратата.Едно стабилно побутване и колата излиза.Скачам в движение вътре и гаааз Няма да забравя как се бях окопал на Силистар,двигателя опря на пясъка и какъв филм беше да го откопая... в онези години нямаше и много хора там да помогнат.Нямаше джипове с лебедки, нямаше джекове, само БГ изобретателност и подръчни средства

        ПС
        Освен за фотьойл ставал и за кънки на слона
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          До: Полско Фиат-че...

          Колега,извинявай,ама как го дърпаш този смукач на загреял двигател,интересно ми е.
          SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

          Коментар


          • #6
            До: Полско Фиат-че...

            Моят "опит" с тези Фиат-чета е с колата на един приятел , дойдоха да ме вземат, качваме се, пали чува се доста странен звук и саглъхва, двигателят ПАДНАЛ на земята!!!! До там бяхме

            Коментар


            • #7
              До: Полско Фиат-че...

              Не знам къде й е мястото на една малка тема. И, понеже тук се говори за Фиат, излагам следните съображения:
              Руският Фиат - Жигули е кръстен на единствената тогава бира - пиво "Жигулевское". Отначало братята се отнасят снизходително към жигулката: "Фиат неплохая машина. Почти как Москвич". После я зауважават и наричат баирите край Волга на нейно име. И понеже вождът на италианските комунисти ходел в този край за риба (шопи! - не НА риба!!), нарекли на негово име и град. Пиво "Жигулевское" се продаваше в прашни бутилки, купуваше се на дълги опашки и се пиеше топло-топло, да не ви боли гърло.
              Това е едното виждане.
              Второто - сериозно: Какво означава логото на Ситроен - четири наклонени чертички? Защо над "Е"-то има две точки? Кръгчето на BMW? Знакът на Субару? На Мазда? ("кладенецът", после новият с крилцата?)
              Мерседес - ясно. Аз, като започна да правя автомобили, ще се казват Цветанка.
              За един месец не успях да прочета всичко публикувано тук и, вероятно, се е обсъждал въпросът. Ако - да - отпада!

              Коментар


              • #8
                До: Полско Фиат-че...

                Шевронното зъбно колело на Ситроен е избрано поради липса на въображение, щото това нещо го е имало до втръсване по бая схеми. Холандско-полският евреин Ситроен си слага диарезата над е-то, за да не го четат франсетата като Ситроан, щото се губи звученето на холандската дума "лимон".

                Старото лого на Мазда е стилизираният пламък на зароастрийството. Новото лого е нещо като птица и може и да е стилизираният Ахура Мазда, обаче много не мяза.

                Емблемата на БМВ-то е развъртяно самолетно витло, щото докато почнат да правят автомобили...

                Субару пък на японски е съзвездието Плеяда, та затова са нацвъкали еднит куп звездички.

                За четирите кръга на Аутоунион няма да питам, щото е ясно кои са те. Обаче имената на кои две европейски марки са спрежения на латински глаголи?

                Иначе и моята първа кола беше Фиат 126 и беше фундаментален бръмбазък.

                Коментар


                • #9
                  До: Полско Фиат-че...

                  Първоначално публикуван от BOBI_27M Преглед на мнение
                  Колега,извинявай,ама как го дърпаш този смукач на загреял двигател,интересно ми е.
                  Много лесно колега, смукача е изнесен на тунела между седалките и представлява една ръчка която се вдига нагоре,посредствм жило е свързана с карбуратора.Опъваш нагоре ръчката, пуска обогатена смес и двигателя се форсира до към 1500-2000 оборота, без значение дали е топъл или студен.Това е просто направен автомобил който няма автоматичен смукач, с който ако беше оборудвана каквото и да правиш няма как да стане този номер
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #10
                    До: Полско Фиат-че...

                    за фиатчето мога да кажа само - един ден класния беше наказал културистите от нашия клас в механото и те му качиха фиатчето по стълбите и с него затиснаха вратата на училището - голям смях падна.
                    Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                    Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                    Коментар


                    • #11
                      До: Полско Фиат-че...

                      Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                      ...Жигули е кръстен на единствената тогава бира - пиво "Жигулевское". ...... Пиво "Жигулевское" се продаваше в прашни бутилки, купуваше се на дълги опашки и се пиеше топло-топло, да не ви боли гърло.
                      Това ми напомни колко се смях като видях това :

                      Коментар


                      • #12
                        До: Полско Фиат-че...

                        Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
                        Това ми напомни колко се смях като видях това :

                        Ами, тука ще да е заровено кучето.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Полско Фиат-че...

                          Имах едно гадже с такова чудо и веднъж го взех да го карам. Отначало дълго и тъжно търсих как се пали това животно, докато един човек ме светна, че между седалките до смукача има лостче за стартера Запалих го... Усещането е като че караш Газка... Когато трябваше да и го върна малко преди тунела за Люлин, Фичо изведнъж се заклати застърга и повлече по гъз. Оказа се че колелото, заедно с барабана и полуоската са изпаднали
                          Лагерите на тази гад са като на велосипед с някави конуси, които се развъртат.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Полско Фиат-че...

                            Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                            Шевронното зъбно колело на Ситроен е избрано поради липса на въображение, щото това нещо го е имало до втръсване по бая схеми. Холандско-полският евреин Ситроен си слага диарезата над е-то, за да не го четат франсетата като Ситроан, щото се губи звученето на холандската дума "лимон".

                            Старото лого на Мазда е стилизираният пламък на зароастрийството. Новото лого е нещо като птица и може и да е стилизираният Ахура Мазда, обаче много не мяза.

                            Емблемата на БМВ-то е развъртяно самолетно витло, щото докато почнат да правят автомобили...

                            Субару пък на японски е съзвездието Плеяда, та затова са нацвъкали еднит куп звездички.

                            За четирите кръга на Аутоунион няма да питам, щото е ясно кои са те. Обаче имената на кои две европейски марки са спрежения на латински глаголи?

                            Иначе и моята първа кола беше Фиат 126 и беше фундаментален бръмбазък.
                            Точен си, Обер. В началото на миналия век Ситроен е произвеждал зъбни колела и предавки. Така че шевронът й се полага по право.
                            Мазда по японски било просто Птица.
                            Твоят Fabrica Italiana Automobile Torino 126 e гениална измишльотина!(Влизаш с обувалка, вадят те с тирбушон)
                            Една скороговорка от седемдесетте: Във всеки Москвич - по един пич! Във всяко Рено - по едно лайно. А ние, талантите, се возим в Трабантите. Защото ония в Чайките ни е...ха майките!
                            За латинските глаголи пасувам.
                            VOLVO e въртене, обороти...
                            Форд Таунус по името на съседните баири Taunus, французите произнасяха Фор Тоню.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Полско Фиат-че...

                              Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                              [B] Твоят Fabrica Italiana Automobile Torino .
                              Fehler In Alle Teilen
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X