Как точно работи (или в моя случай - не работи) оборотомера на Нисан Патрул дизел с мотор RD28T?
Има индукционен датчик на ангренажа - измерени са стойности от 0,6 В до 4,0 В променливо напрежение (сигурно може и повече от 4,0 В да покаже, но не съм провал; 0,6 В е стойност на празен ход)
Датчикът е с два кабела (явно), които влизат в една странна кутийка (ЕКУ?):
Отваряме я и виждаме:
От което, за съжаление, нищо не ни става по-ясно
От тази кутия излиза сигнал за оборотомера - един брой кабел
И сега - проблемът
Оборотомерът не работи (кабелите са прозвънени - наред са) - та или самият оборотомер е развален или сигналът, който получава от ЕКУ?-то, е некоректен
Та въпросът е - има ли някой представа какъв сигнал трябва да получи оборотомера, за да мога да локализирам проблемът.
Също така е възможно някой жертвоготовен колега, с риск да си изгори таблото, да го даде за една бърза проба.
Има индукционен датчик на ангренажа - измерени са стойности от 0,6 В до 4,0 В променливо напрежение (сигурно може и повече от 4,0 В да покаже, но не съм провал; 0,6 В е стойност на празен ход)
Датчикът е с два кабела (явно), които влизат в една странна кутийка (ЕКУ?):
Отваряме я и виждаме:
От което, за съжаление, нищо не ни става по-ясно
От тази кутия излиза сигнал за оборотомера - един брой кабел
И сега - проблемът
Оборотомерът не работи (кабелите са прозвънени - наред са) - та или самият оборотомер е развален или сигналът, който получава от ЕКУ?-то, е некоректен
Та въпросът е - има ли някой представа какъв сигнал трябва да получи оборотомера, за да мога да локализирам проблемът.
Също така е възможно някой жертвоготовен колега, с риск да си изгори таблото, да го даде за една бърза проба.
Коментар