Дълго време се чудех, има ли нужда да се тунингова Renegade 800, тъй като си имаше много мощност фабрично.
Бях провокиран обаче от сайта на "RON WOOD RACING", които съвместно с ROTAX бяха разработили доста варианти...
Поръчах си първия етап, който повишава мощността с около 20 %.
В петък най-после дойдоха и получих нови колекторни тръби, нов въздушен филтър K&N, електроника и генерация !
Реших да тунинговам най-мощния модел на RENEGADE X, серията R с фабрични 68-69 к.с. ( по различните каталози) ! Машината беше на 10 часа и тъкмо се "отваряше"...
Разбира се, когато се прави унинг на класна машина, трябват и класни майстори, а аз никога не съм се съмнявал, че познавам точните хора
Всички вече се досещате, че става дума за Близнаците в екип с Чудото и Дънди
Разгледахме бумажките и започна "разсъбличане" на машината...
Докато Чудото разплиташе кабелите, Иво и Дънди смениха пластмасовите фабрични предпазители с алуминиеви...
Чудото изобрети специален ключ, който разбира се беше кръстен на "ренеГаден"
Когато смъкнахме колекторните тръби се оказа, че дросела на въздуха е посока навън, над вариатора, което ще рече, че филтъра е отвън...
Всички бяхме единодушни, че това за нашите условия не е удачно и започнахме да мислим варианти...
Петър Близнака обаче измисли концепция "Custom Order", като използва маркуч от тръбата на шнорхел за Чероки, азбестово одеяло и изцяло изрязване и моделиране на кутията за фабричния филтър
Каза, че е много скъпо и за по-малко от 10 бутилки Jameson ( без Редбула ) няма да се хване
И започна едно творчество, финно като зъботехник...
Това упражнение ни отне най-много време, докато напаснем мястото на филтъра ! Този филтър "смучеше" въздух като 10 прахосмукачки и се наложи да разпробием допълнителни отвори на кутията, за да диша !
Намазахме чорапчето с масло и го монтирахме, като на стария отвор за дросела, сложихме малка мрежичка и го оставихме за допълнително всмукване на въздух...
Бях провокиран обаче от сайта на "RON WOOD RACING", които съвместно с ROTAX бяха разработили доста варианти...
Поръчах си първия етап, който повишава мощността с около 20 %.
В петък най-после дойдоха и получих нови колекторни тръби, нов въздушен филтър K&N, електроника и генерация !
Реших да тунинговам най-мощния модел на RENEGADE X, серията R с фабрични 68-69 к.с. ( по различните каталози) ! Машината беше на 10 часа и тъкмо се "отваряше"...
Разбира се, когато се прави унинг на класна машина, трябват и класни майстори, а аз никога не съм се съмнявал, че познавам точните хора
Всички вече се досещате, че става дума за Близнаците в екип с Чудото и Дънди
Разгледахме бумажките и започна "разсъбличане" на машината...
Докато Чудото разплиташе кабелите, Иво и Дънди смениха пластмасовите фабрични предпазители с алуминиеви...
Чудото изобрети специален ключ, който разбира се беше кръстен на "ренеГаден"
Когато смъкнахме колекторните тръби се оказа, че дросела на въздуха е посока навън, над вариатора, което ще рече, че филтъра е отвън...
Всички бяхме единодушни, че това за нашите условия не е удачно и започнахме да мислим варианти...
Петър Близнака обаче измисли концепция "Custom Order", като използва маркуч от тръбата на шнорхел за Чероки, азбестово одеяло и изцяло изрязване и моделиране на кутията за фабричния филтър
Каза, че е много скъпо и за по-малко от 10 бутилки Jameson ( без Редбула ) няма да се хване
И започна едно творчество, финно като зъботехник...
Това упражнение ни отне най-много време, докато напаснем мястото на филтъра ! Този филтър "смучеше" въздух като 10 прахосмукачки и се наложи да разпробием допълнителни отвори на кутията, за да диша !
Намазахме чорапчето с масло и го монтирахме, като на стария отвор за дросела, сложихме малка мрежичка и го оставихме за допълнително всмукване на въздух...
Коментар