От както имам Самураи един от малкото възли в тази кола които имаха перманентно проблеми бяха барабанните спирачки от зад реших че е време да бъдат подменени с нещо истинско което да няма чак такава постоянна нужда от грижи,настройки и донатъкмявания а и да е малко по надеждно.При положение че нямах много алтернативи а и по предните дискови спирачки освен едни накладки и подмяна на спирачните маркучи с по дълги заради лифта друго не съм им пипал реших че решението е задни дискови спирачки.Знам че ще има много хора против но аз си имам аргументи за и те са повече от против така че след намиране на необходимите неща днес пристъпих към подмяната на барабанните с дискови спирачки от зад.Какво ни трябва:
1.Стоиките или супорти незнам как е по правилно да се наречат за предните дискови спирачки.
2.Предни спирачни апарати от Самурай.
3.Предни дискове от Самурай.
4.Предни барабанни болтове пак от Самурай.
Това са нещата които трябва да се набавят допълнително,по принцип би трябвало да се изработят и нови спирачни тръбички за да може да се закачат спирачните маркучи като трябва да са със сответните накрайници,оказа се че при Санатана Самурай това не е нужно защото неговите спирачни тръбичаки са с готови накраиници и пасват към спирачните маркучи на японския Самурай.Така че ако ви трябват спирачни тръбички или си търсите такива от Сантана Самураи 413 или си правите нови.
Какво се прави за да се заменят барабаните с дискове?
1.Разглабят се барабаните и се вадят полуваловете(полуоските) с помоща на обратен чук.
2.От задната част на спирачките таз мисля че се казва се изрязва капачаката която покрива лагера.
По принци в интерент има готови такива капачаки и могат да се закупят но аз в БГ. не ги намерих и си изрязах от таза капачка.
3.На струг или с флекс от бараба се изрязва диск така че спирачния диск да влиза в него на този диск ще се крепи спирачния диск и джантата както предполагам се досещате.
Незнам как се получава ако се реже с флекс както е на снимката,баща ми ги отряза на струга в къщи и стана перфектно.
4.Подменят се барабанните болтове с такива от предните спирачки на Самурай защото са по дълги ако останете с основните леко се скъсяват и не е добре ето каква е разликата.
5.За закрепяне на стойките има няколко варианта аз още не съм решил кои ще е може директно с три болта да се закрепят може и да се заварят утре ще направя снимки като закача мойте към моста.
6.Качват спирачните апарати,обезвъздушавате и сега тук има едно но.На някои места казват сложи клапан за регулиране на спирачното усилие други казват не слагай,аз за сега няма да слагам ще пробвам да регулирам клапана които фабрично го има на задните спирачки на Самурая утре след като сглобя всичко ще тествам снимам и ще кажа някакви първи отзиви.
Снимките които съм ползвал са от чужди сайтове защото днеска просто нямах време да снимам а и забравих утре ще пощракам какво се получава при мен,но нещата в общи линии са еднакви защото аз съм черпил информация от вън така че реално не се мъча да откривам топлата вода..
1.Стоиките или супорти незнам как е по правилно да се наречат за предните дискови спирачки.
2.Предни спирачни апарати от Самурай.
3.Предни дискове от Самурай.
4.Предни барабанни болтове пак от Самурай.
Това са нещата които трябва да се набавят допълнително,по принцип би трябвало да се изработят и нови спирачни тръбички за да може да се закачат спирачните маркучи като трябва да са със сответните накрайници,оказа се че при Санатана Самурай това не е нужно защото неговите спирачни тръбичаки са с готови накраиници и пасват към спирачните маркучи на японския Самурай.Така че ако ви трябват спирачни тръбички или си търсите такива от Сантана Самураи 413 или си правите нови.
Какво се прави за да се заменят барабаните с дискове?
1.Разглабят се барабаните и се вадят полуваловете(полуоските) с помоща на обратен чук.
2.От задната част на спирачките таз мисля че се казва се изрязва капачаката която покрива лагера.
По принци в интерент има готови такива капачаки и могат да се закупят но аз в БГ. не ги намерих и си изрязах от таза капачка.
3.На струг или с флекс от бараба се изрязва диск така че спирачния диск да влиза в него на този диск ще се крепи спирачния диск и джантата както предполагам се досещате.
Незнам как се получава ако се реже с флекс както е на снимката,баща ми ги отряза на струга в къщи и стана перфектно.
4.Подменят се барабанните болтове с такива от предните спирачки на Самурай защото са по дълги ако останете с основните леко се скъсяват и не е добре ето каква е разликата.
5.За закрепяне на стойките има няколко варианта аз още не съм решил кои ще е може директно с три болта да се закрепят може и да се заварят утре ще направя снимки като закача мойте към моста.
6.Качват спирачните апарати,обезвъздушавате и сега тук има едно но.На някои места казват сложи клапан за регулиране на спирачното усилие други казват не слагай,аз за сега няма да слагам ще пробвам да регулирам клапана които фабрично го има на задните спирачки на Самурая утре след като сглобя всичко ще тествам снимам и ще кажа някакви първи отзиви.
Снимките които съм ползвал са от чужди сайтове защото днеска просто нямах време да снимам а и забравих утре ще пощракам какво се получава при мен,но нещата в общи линии са еднакви защото аз съм черпил информация от вън така че реално не се мъча да откривам топлата вода..
Коментар