Идеята на тази тема е да хвърли повече светлина върху автоматика от гледна точка на използването му при оффроуд. В никакъв случай автоматичните скорости не бива се издигат в култ или да се отричат безпрекословно. Както повечето технически решения те имат своите слаби и силни страни, които е добре да се познават.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси
Свий
X
-
Това мнение е на PETER BLIZNAKA пренесено тук служебно
От много време насам карам автомат, но мисля, че както има плюсове така има и минуси.
Този спор е като кое е по-добро револвера или автоматичния пистолет.
От опит знам, че автомата има големи проблеми в България.
Преди време нямаше кой да направи качествен ремонт, когато на банките взеха да се скапват инкасо колите вдигнаха на 200 процента цената на тази услуга. Безспорно автомата има големи предимства, но аз сега ще напиша за най големите недостатъци.
Някои хора мислят че се кара и подържа като ръгачката -ама не:
- не сменете маслото на време юркайте и ще разберете защо
- резки тръгвания или най вече боксувания са смъртоносни
Резките тръгвания довеждат до износване на колана стягащ касетата. С износването на колана фрикционните дискове заминават за не повече от 50 - 100 километра. Същото може да се случи при опит да заклатите на по тежко препятствие колата. При втория случай при по продължително буксуване автоматика влиза в свръх обороти, което довежда до изхвърлянето на маслото от дисковете, при което те изгарят много бързо. ТОВА СЕ ПОЛУЧАВА ЗАЩОТО МОЗЪКА НА КУТИЯТА НЕ ОТЧИТА НЕОБХОДИМИЯТ ТОВАР НА ИЗХОДНИЯТ ВАЛ, А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ОТЧИТА ВИСОК ТОВАР НА ВХОДНИЯТ ВАЛ.
НЯМА ОФ РОУД АВТОМАТИЧНА КУТИЯ С ОСТАВЕН МОЗЪК ВСИЧКИТЕ СА МОДИФИЦИРАНИ А МОЗЪКЪТ Е ПИЛОТА ТОЗИ ВАРИАНТ НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС СТЕПТРОНИКА ПОЗНАТ ПРИ МНОГО ФИРМИ
Автоматик не се дърпа.
Автоматик не се бута.
ПРИ АВТОМАТИКА НЕ КАРАЙТЕ С ВОДА В РАДИАТОРА. ПРИ ЗАПУШВАНЕ НА ДЮЗИ СЧУПВАНЕ НА СТАРТЕР НЕ МОЖЕ ДА ИЗВАДИТЕ ВОДАТА ОТ СИСТЕМАТА. А ДОКАТО ЧАКАТЕ ЧАСТИ ИДВА ЗИМАТА И ХОП Я БЛОК НА МОТОРА Я РАДИАТОРИ ВСЯКАКВИ.
Коли от по старо поколение нямат никакво задържане при връщане на газта и пипане на спирачката те нямат „брекинг капабилитис”.
Много бързо износване на предни накладки.АДМИНИСТРАЦИЯ
-
Аз лично автоматика го виждам така: за рейсовете от градския транспорт е перфектен, за автомобил който се кара предимно на градско си е добро предимство, за извън градско на мен лично не ми пасва (просто обичам аз сам да си нагаждам скоростите според обстановката и пътя), на здрав офроуд не съм карал автомат, но ми се струва, че не е особено приятно, карал съм 10-на пъти Чероки в гората, така по-спокойно и си се справяше перфектно със ситуациите (те не бяха нещо кой знае какво), но някакси не ми прави кеф.
Но според мен проблема на автоматика е, че без стартов ток си за на никъде!
Коментар
-
За да палят с дърпане в Русия слагаха и задна помпа на кутията. Обаче от две години сигурно нищо не съм чувал за тая история, значи толкова е и удачна... Башка дето масло-профилактика на това чудо сигурно струва колкото цялата ми кола.
Сигурно е въпрос на навик, ама на мене и лека кола с автомат ми е терсене. Макар че казват в плътните задръствания на мегаполисите без това си за никъде. А тарикатите в Москва са измислили друго - УАЗовете и Газелите и разните Соболи 4х4 си ги търкалят на първа понижена, и не правят нищо, зяпат късите поли в съседните коли))
А пък от друга страна, всичкото НАТО кара и тежката техника с автомати, а там по идея няма лек офроуд. И всичкото е Алисън. Все не остава време да се поинтересувам за кво става дума, обаче сигурно и там няма да има радост, щом среден технически ремонт на Хъмви струва 100 000 долара... Без бойни повреди.
Коментар
-
Става ли автоматика за оффроуд...?
...автоматикът за офроуд....?Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Първоначално публикуван от fuldaДаже в някои случаи е дори по-добърStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
diavol koleda
Може и да става но има един недостатък неможе да се тегли имама предвид на буксир и неможе да се пали на скорост поне доколкото аз знам а тези неща са твърде вероятни в условията на оффроудДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
Re: diavol koleda
Първоначално публикуван от diavol koledaМоже и да става но има един недостатък неможе да се тегли имама предвид на буксир и неможе да се пали на скорост поне доколкото аз знам а тези неща са твърде вероятни в условията на оффроуд
2. Моторите за лодки, самолетите и т.н. също не може да се палят с бутане - значи ли това, че не могат да се ползват?
а поддръжката на автоматика е смяна на маслото - друга не ми е известна...
на джип с ръчни скорости му се пали феродото като види зор - така, че не виждам какъв е проблема... всичко може да се развали...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
LJ73 една малка поправка относно самолета пали се не точно с бутане но при загасване на турбината на височина и невъзможност да се запусне по обичайният електрически начин и сгъстен въздух ако има необходимата височина и е в определин диапазон обороти (за всеки двигател е различно и производителя дава подробно описание) турбината може да се запусне и по инерция както се казва все едно да запалиш автомобил на кантакт спускаики се по инерция така че има нещо общо с бутането може да направя една тема по въпроса тия дни хм приземяване в тресавище например ......[img]http://www.danasoft.com/sig/tornadohorn.jpg[/img]
Use the force young jedi ка'т затънеш в кал до ушите
Коментар
-
Първоначално публикуван от tornadohornLJ73 една малка поправка относно самолета пали се не точно с бутане но при загасване на турбината на височина и невъзможност да се запусне по обичайният електрически начин и сгъстен въздух ако има необходимата височина и е в определин диапазон обороти (за всеки двигател е различно и производителя дава подробно описание) турбината може да се запусне и по инерция както се казва все едно да запалиш автомобил на кантакт спускаики се по инерция така че има нещо общо с бутането може да направя една тема по въпроса тия дни хм приземяване в тресавище например ......помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар