Рано или късно трябва да се почне
След няколко месечна борба с карбуратора се отказах и монтирах газова.
За целта задната седалка се пенсионира
Петното не е от мен
Разбира се , не питах първо разбирачите и отидох направо при газаджиите. Монтирали са ми вакумен изпарител, а е трябвало да искам електрически.
Не ги разбирам тия работи, но щом са казали .
Съединителя го смених. Оказа се оригиналния. Сменихме и маслото в скоростната кутия.
Тези дни като ми остане време отивам да сменя и останалите масла и филтри.
Следваща заигравка е монтаж на мобилна станция(Alinco DR-599) с антена (Watson W-7900) и всякакви други подобни електронни джвъчки.
Следващите неща в списъка за покупка и монтаж са :
- гуми - 235/75/15 - не съм решил още какви, но няма да са агресивни за кал.
- фланци , че опират сегашните леко при пълно навиване на волана.
- джек , въжете и т.н. такелаж.
- Брони и степенки с удобни места за повдигане с джека.
- ресори - че тия са се поизправили.
- .....
Спирам за сега със списъка ,че започна да ме свива сърцето.
След няколко месечна борба с карбуратора се отказах и монтирах газова.
За целта задната седалка се пенсионира
Петното не е от мен
Разбира се , не питах първо разбирачите и отидох направо при газаджиите. Монтирали са ми вакумен изпарител, а е трябвало да искам електрически.
Не ги разбирам тия работи, но щом са казали .
Съединителя го смених. Оказа се оригиналния. Сменихме и маслото в скоростната кутия.
Тези дни като ми остане време отивам да сменя и останалите масла и филтри.
Следваща заигравка е монтаж на мобилна станция(Alinco DR-599) с антена (Watson W-7900) и всякакви други подобни електронни джвъчки.
Следващите неща в списъка за покупка и монтаж са :
- гуми - 235/75/15 - не съм решил още какви, но няма да са агресивни за кал.
- фланци , че опират сегашните леко при пълно навиване на волана.
- джек , въжете и т.н. такелаж.
- Брони и степенки с удобни места за повдигане с джека.
- ресори - че тия са се поизправили.
- .....
Спирам за сега със списъка ,че започна да ме свива сърцето.
Коментар