Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki TS125R проблем с карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki TS125R проблем с карбуратора

    Април месец тази година си купих моят първи мотор Suzuki TS125R от Карлово с намерение да карам ендуро в гората. Когато тръгна по по-стръмна пътека която мотора би трябвало да я мине без проблем, той започва да умалява и загрява. Оказа се че карбуратора е сменен. Сезона вече минава, аз не мога да се накефя на каране. Моля ако някой знае какъв е модела на карбуратора и ако знае накои тех. данни да микаже. Мотора е Suzuki TS125R 91 г. Също ако някой продава такъв карбуратор бих си купил. Благодаря.

  • #2
    Какъв ти е карбуратора в момента?

    Май това е оригиналния карб на ТС 125Р



    ще видя дали мога да намеря и модела ...
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #3
      Като гледам май оригиналния карбуратор е Mikuni VM 27 mm. Обаче монтират от 22 до 33 мм карбуратори за различни цели и тунинги.

      Може би само с някакви настройки да може да се оправи троя проблем?
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        Освен да го докараш до Харманли да видим какъв му е проблема на този мотор. Шансовете да се намери Mikuni ТM (VM са с кръгъл шибър, а този на снимката е с плосък) 27 mm са твърде малки според мен. Същата работа ще върши всеки карбуратор със сходни характеристики ( големина на дифузьора 27мм ).

        Възможно е нещо на карбуратора да иска нагласяне. Я някой жигльор, я нивото на бензина
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          Огледах карбуратора - написано е само МMikuni corp няма номер. Задния отвор където се свързва с въздушния филтър е по-малък и е уплътнен с гума. Не знам как да пусна снимка на карбуратора.
          Обаждах се на Митков в Харманли , но изглежда е зает и не можахме да се уговорим да го погледне. Аз съм от Свиленград и Харманли ми удобно да докарам мотора.

          Коментар


          • #6
            Това е карбуратора:
            http://www.snimka.bg/album.php?album_id=58114&photo=1

            Коментар


            • #7
              Ами тоя карбуратор като гледам е с кръглия шибър
              Може би наистина кабруратора е сменен с такъв от по-стар модел Сузи ... трябва да се види какъв е диаметъра на дифузора, но определено си мисля, че ще се оправи с малко настройки.
              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

              Коментар


              • #8
                По-късно ще измеря диаметъра на дифузора и ще ги напиша. А настройките откъде могат да се видят?

                Коментар


                • #9
                  Вътрешния диаметъра на дифузора 39мм
                  външния - 43мм
                  Вътрешен диаметър на гумения отвор към въздушния филтър - 52мм.
                  Според мен външния диаметъра на дифузора също трябва да е 52мм.

                  Коментар


                  • #10
                    Щом в предния край става без допълнително приспособления, значи би трябвало да работи с този карбуратор.
                    Задния отвор на карбуратора ако не е с някаква голяма разлика от оригиналния, не би трябвало да оказва голямо влияние на работата на двигателя. Според мен има вероятност нещо да е запушено в карбуратора защото симптомите са за бедна горивна смес
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      да бе мини към харманли да го видим
                      то аз ако ме питаш все нямам време
                      та за тва направо идвай един ден вземи и на димитър телефона та ако не ме намериш да се видите с него
                      то ние преди постоянно ходеме на вашата писта за крос да караме ама вече не сме много фенове на мотокроса а и далечко ни идва
                      то и май вече не я поддържате пистата де
                      както и да е
                      мотора ти ме съмнява че може да се окаже нещо тревиално и не толкова мистериозно-като например да ти е износено буталото и сегментите

                      Коментар


                      • #12
                        а може и да е просто запушен "пилот джет"а

                        даже 75% съм сигурен че е запушен
                        ние докъто го научим тва че трябвя дя се чисти
                        на димитър главата щеше да му побелее

                        а аз щях да си прецакам мотора..то го и попрецаках тогава покрай тоз скапан пилот джет де

                        Коментар


                        • #13

                          мотора за който ставаше въпрос е на димитър в мазето в разглобен вид
                          оказа се че..буталото е счупено и клапите на POWER VALWE то са запекли и не са отваряли въобще
                          на това отгоре и му бе завинтена свещт със..къса резба
                          сега ще се търси ново бутало клапите трябва да се пооправят и мотора трябва да тръгне
                          иначе е в сравнително добро състояние като цяло

                          Коментар


                          • #14
                            Сузукито излезе от мазето

                            Благодарности на tatkobarba.

                            Проблема не бил в карбуратора. Ново бутало с шлайф на цилиндъра, лек тунинг на клапите за контрол на изгорелите газове, нови лагери на задната капла, гарнитурки и малко тайни настройки Сега върви както си трябва. На асфалта си поддържа 80-90км/ч, но повече от 110 не ще да вдига При тестовете се установи че не става за триал
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X