Април месец тази година си купих моят първи мотор Suzuki TS125R от Карлово с намерение да карам ендуро в гората. Когато тръгна по по-стръмна пътека която мотора би трябвало да я мине без проблем, той започва да умалява и загрява. Оказа се че карбуратора е сменен. Сезона вече минава, аз не мога да се накефя на каране. Моля ако някой знае какъв е модела на карбуратора и ако знае накои тех. данни да микаже. Мотора е Suzuki TS125R 91 г. Също ако някой продава такъв карбуратор бих си купил. Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki TS125R проблем с карбуратора
Свий
X
-
Освен да го докараш до Харманли да видим какъв му е проблема на този мотор. Шансовете да се намери Mikuni ТM (VM са с кръгъл шибър, а този на снимката е с плосък) 27 mm са твърде малки според мен. Същата работа ще върши всеки карбуратор със сходни характеристики ( големина на дифузьора 27мм ).
Възможно е нещо на карбуратора да иска нагласяне. Я някой жигльор, я нивото на бензина2010 CRF 250 R
Коментар
-
Огледах карбуратора - написано е само МMikuni corp няма номер. Задния отвор където се свързва с въздушния филтър е по-малък и е уплътнен с гума. Не знам как да пусна снимка на карбуратора.
Обаждах се на Митков в Харманли , но изглежда е зает и не можахме да се уговорим да го погледне. Аз съм от Свиленград и Харманли ми удобно да докарам мотора.
Коментар
-
-
Щом в предния край става без допълнително приспособления, значи би трябвало да работи с този карбуратор.
Задния отвор на карбуратора ако не е с някаква голяма разлика от оригиналния, не би трябвало да оказва голямо влияние на работата на двигателя. Според мен има вероятност нещо да е запушено в карбуратора защото симптомите са за бедна горивна смес2010 CRF 250 R
Коментар
-
да бе мини към харманли да го видим
то аз ако ме питаш все нямам време
та за тва направо идвай един ден вземи и на димитър телефона та ако не ме намериш да се видите с него
то ние преди постоянно ходеме на вашата писта за крос да караме ама вече не сме много фенове на мотокроса а и далечко ни идва
то и май вече не я поддържате пистата де
както и да е
мотора ти ме съмнява че може да се окаже нещо тревиално и не толкова мистериозно-като например да ти е износено буталото и сегментите
Коментар
-
Коментар
-
мотора за който ставаше въпрос е на димитър в мазето в разглобен вид
оказа се че..буталото е счупено и клапите на POWER VALWE то са запекли и не са отваряли въобще
на това отгоре и му бе завинтена свещт със..къса резба
сега ще се търси ново бутало клапите трябва да се пооправят и мотора трябва да тръгне
иначе е в сравнително добро състояние като цяло
Коментар
-
Сузукито излезе от мазето
Благодарности на tatkobarba.
Проблема не бил в карбуратора. Ново бутало с шлайф на цилиндъра, лек тунинг на клапите за контрол на изгорелите газове, нови лагери на задната капла, гарнитурки и малко тайни настройки Сега върви както си трябва. На асфалта си поддържа 80-90км/ч, но повече от 110 не ще да вдига При тестовете се установи че не става за триал2010 CRF 250 R
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар