Здравейте!
От известно време чета форума Ви и най-после се реших да напиша нещо.
Ще направя представяне на ремарке, което сам направих.
Вдъхновение получих от едно видяно и тествано от мен ремарке, което преди десетина години дърпах с Жигула натоватено здраво от Доспат до Пловдив при заледен път през Март месец. Общото впечатление от него беше, че е с много по-добри характеристики на стабилност от задния мост на руската ламя и съвсем различно от всички ремаркета, които съм карал. Разбира се те на са милиони! Основната причина за тази стабилност е очевадна, ремаркето беше със самостойно окачване: Отделни два носача с отделни пружини и амортисьори и стабилизираща щанга. Най важното е, че този "мост" е произвеждан в завод за автомобили. Макар да е в най-скапания завод в Германия, моста е произведен в най-добрия завод в бившия "соц лагер". А именно ИФА и Вартбург. Тогава реших, че това е нещо, което си заслужава да му се отдели време, но пусто до преди месец не намирах. Работата ми е такава, че ми позволява да изпълня съответния проект. Конструкцията, която изработих е съвсем различна от тази, която ме вдъхнови, реално взех само принципа на окачването. В общи линии се постарах да изработя едно качествено ремарке.
Материалите, които избрах са познатите правоъгълни тръби (кутия) различни размери и дебелини, не много популярния PZ1 профил, цолова шевна тръба, планки 4мм, 3-компонентна боя с ръждопреобразовател (пяна,кит,силикон и т.н.), калници - ламарина1.2мм, обикновени гумени калобрани, множество светлоотралителчета, PVC кутии за окабеляване, силиконови кабели, термо шлауси, PVC шлауси, водоустойчива кабелна кутия, най-добрите универсални стопове които намерих, водоустойчив шпертплат 21мм, вероятно още разни благинки, за които не се сещам.
Ще добавя снимки за процеса на работа, както и за приложението в крайна сметка.
От известно време чета форума Ви и най-после се реших да напиша нещо.
Ще направя представяне на ремарке, което сам направих.
Вдъхновение получих от едно видяно и тествано от мен ремарке, което преди десетина години дърпах с Жигула натоватено здраво от Доспат до Пловдив при заледен път през Март месец. Общото впечатление от него беше, че е с много по-добри характеристики на стабилност от задния мост на руската ламя и съвсем различно от всички ремаркета, които съм карал. Разбира се те на са милиони! Основната причина за тази стабилност е очевадна, ремаркето беше със самостойно окачване: Отделни два носача с отделни пружини и амортисьори и стабилизираща щанга. Най важното е, че този "мост" е произвеждан в завод за автомобили. Макар да е в най-скапания завод в Германия, моста е произведен в най-добрия завод в бившия "соц лагер". А именно ИФА и Вартбург. Тогава реших, че това е нещо, което си заслужава да му се отдели време, но пусто до преди месец не намирах. Работата ми е такава, че ми позволява да изпълня съответния проект. Конструкцията, която изработих е съвсем различна от тази, която ме вдъхнови, реално взех само принципа на окачването. В общи линии се постарах да изработя едно качествено ремарке.
Материалите, които избрах са познатите правоъгълни тръби (кутия) различни размери и дебелини, не много популярния PZ1 профил, цолова шевна тръба, планки 4мм, 3-компонентна боя с ръждопреобразовател (пяна,кит,силикон и т.н.), калници - ламарина1.2мм, обикновени гумени калобрани, множество светлоотралителчета, PVC кутии за окабеляване, силиконови кабели, термо шлауси, PVC шлауси, водоустойчива кабелна кутия, най-добрите универсални стопове които намерих, водоустойчив шпертплат 21мм, вероятно още разни благинки, за които не се сещам.
Ще добавя снимки за процеса на работа, както и за приложението в крайна сметка.
Коментар