Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български радиатори - от мед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Български радиатори - от мед

    Ако някой е ползвал услугите на тази фирма www. avtoradiatori. hit.bg в кв.Орландовци и има впечатления моля нека ги сподели.
    Понеже ми предстои покупка на радиатор и възможностите са две :
    1.Оригинален от вносителя на Тойота ;
    2.Български, Софийско производство - казват, че били от мед, ремонтопригодни в последствие - 1 година гаранция.

    Разликата в цената не е голяма, нашенския е с 100 лева по евтин, което ме вкара в размисъл. За тази цена би трябвало да е много добро качество.
    Специално попитах за сечението на медните тръбички - кръгло е.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-04-11, 08:44.

  • #2
    Гледам че си от Пловдив, Защо не провериш на друго место, като например тук:
    http://bgmaps.com/map.asp?sid=dca0cb...oName=&oType=9
    Днес там видях някаква подобна реклама за метални радиатори.
    Оригиналните са с пластмасови казанчета и въпреки че са оригинални, аз поне много много не ги тача. А нашенския, ако е качествено направен, може да те отнесе във времето.
    Поздрави
    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

    Коментар


    • #3
      медния си е меден Цанко

      Коментар


      • #4
        за каква тойота е тоя радиятор... колко редов е? Премери и да сравним, защото ако е като моя ще ти кажа най-разумния вариант и забравяш завинаги за радиатори... Моя беше триредов меден оригиналния! Взех един от уаз отпойх му шините на захващането и сложих моите! Ако познаеш, че съм го сменял (освен по новата боя) ти подарявам колата... Купих го от карбон плевен! Имат там и други разновидности мисла, че три вида бяха на уазите! Има и двуредови и триредови и по-малки и по-големи. Все някой ще се уцели, а тези руските са истински там материала не е жален! Аз незнам какво е да загрее, защото той е и с малко повече тръбички от моя и беше с малко по голям в дълбочина, но става идеално!
        лек ден
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #5
          Цанко нали знаеш че с Брат ми сме любопитни та взехме и проверихме как стои въпроса с българските радиатори от мед. Намерихме фирмата:

          www. avtoradiatori. hit. bg

          и решихме направо да им поръчаме един радиатор да видим как ще стане. По телефона любезно ни обясниха всичко което попитахме и ни увериха че ще стане точно като оригиналния без разлика. Отидохме на място със стария радиатор да направим поръчката и отново ни увериха че ще е еднакъв с оригинала и даже с по-високо качество защото е изцяло от мед. Между другото предложената от тях цена е само с 10% по-евтино от оригинален радиатор купен от представителството на Тойота. Тъкмо щеше да стане поръчката когато аз се сетих да имм кажа че ако радиатора се различава с каквото и да е от оригиналния няма да им го платя... И какво се установи... техните радиатори всъщност нямат нищо общо с оригиналните! Питата я правят само с прави охлаждащи пластини растоянието между които е фиксиано и не могат да променят. А всъщност разликата между един "джипов" радиатор и такъв за обикновен автомобил е точно в това - иначе в гората и калта дълго няма да охлажда... Освен това работят само с кръгли тръбички и т.н. Показаха ни нещо правено от тях и мога съвсем уверено да заявя че тези радиатори НЕ СТАВАТ ЗА НАШИТЕ ЦЕЛИ!

          И накрая всъщност си купихме радиатор NISSEN който е проиведен в Дания има една година гаранция - изцяло от мед и освен това по-евтин от правения с ~180лв.
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-04-11, 08:42.
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            За радиаторите на NISSEN съм чувал само добри отзиви и мисля, че ще останете доволни. Добре, че ги проверихте тия български радиатори, че мислех скоро да ги посещавам.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров

              И накрая всъщност си купихме радиатор NISSEN който е проиведен в Дания има една година гаранция - изцяло от мед и освен това по-евтин от правения с ~180лв.
              Откъде купихте датския радиатор ,ако може да споделиш координати.
              B+

              Коментар


              • #8
                И аз след дълго чудене, реших да не избера българското засега, точно поради причината , че тръбичките им са с кръгло сечение, което значи по малко на брой тръбички и съответно по малка площ за топлоотдаване.
                И също , като вас заложих на Nissens - по нищо не се отличава от оригиналния (с изключение , че няма кранче за източване, и гърловината му е по малка), а цената му е наполовина по евтина. Дори благодарение на Антон Пенчев ми направиха много добра отстъпка , та стана почти наполовина по евтин от произведения в България.
                Преди време Антон си ремонтира/рециклира стария радиатор на Тойотата понеже протече , и след ремонта колата взе да загрява. След рециклирането радиатора изглеждаше, като тези българските, с кръглите тръбички. Това също повлия на избора ми.

                Коментар


                • #9
                  Къде ги продават тия радиатори Nissens? Някакви координати??
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • #10
                    Ето тук:

                    http://www.avtoradiatori-nissens-bg.com/arela/head.htm

                    Коментар


                    • #11
                      Като си говорим за радиатори нека някой да каже каква е разликата дали е за джип или за кола.Питам защото ми предстои да се занимавам със смяна на радиатора на моята Нива.Той май не е много джипов ,но идеята ми е да сложа по-голям,но мисля да е от лека кола някаква.Ще имам ли проблеми?Оставяме настрана дали ще ми стигне мястото.

                      Коментар


                      • #12
                        Една от основните разлики е размера на елементите на питата т.е. на "джиповите" питата е по рехава и респективно по-трудно се задръства от кал, прах и прочие... И естествено и по-лесно се почиства...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #13
                          А има една екзотика, която много отдавна вече не се произвежда. А жалко.
                          Значи, радиаторът е решетка от тръбички. За още по-голямо увеличаване на отдаващата площ се редят пластинки. Колкото повече - толкова по-голямо отдаване, но идва проблемът със задръстването и мачкането им при миене. А някога вместо пластинките са запоявали навита на спирала върху тръбичките дебела медна жица.
                          Ако някой има пари за такъв експеримент, може да сметнем оптимален коефициент на запълване, да изберем жица и да опитаме. Ако някой иска да опита сам, освен тая работа трябва да има предвид и че хоризонталния радиатор има по-малко съпротивление за водата от вертикалния. В днешно време вертикалността на радиаторите не дава аварийно преимущество. Двигателите са толкова натоварени топлинно, че конвективното охлаждане практически няма значение.

                          Да, ОФФ. А знаете ли някой, който внася други неща от Дания? Трябва ми една ръчна подкачаща помпа, по-първите търговци както си му е реда ме пратиха по дяволите.

                          Коментар


                          • #14
                            На хладилника има един майстор които прави доста добри радиатори. Тествани са на няколко състезателни джипове, което може да бъде добър атестат за надежност и качество. Ако има интерес за точното разположение може да питате братя флекс.

                            Коментар


                            • #15
                              Нашите радиатори и "Нашите цели"

                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                              ....... и мога съвсем уверено да заявя че тези радиатори НЕ СТАВАТ ЗА НАШИТЕ ЦЕЛИ!
                              Ние произвеждаме радиатори, маслени охладители, интеркулери, кондензатори, изпарители и др. топлообменници за всички марки и модели автомобили, мотори, джипове, бусове, автобуси, камиони, строителни, селскостопански и др. машини, както и за стационарни двигатели и системи.

                              Изработили сме радиатори за доста модели ДЖИПОВЕ, автобуси, тирове и много по-тежконатоварени стационарни системи, работещи при силна запрашеност и утежнен топлинен режим /трошачка на стари автомобили в Кремиковци/, като досега никой клиент не се е върнал за рекламация, а напротив - правят ни нови и нови поръчки.

                              Поздрави!

                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-04-11, 08:39. Причина: Рекламен линк
                              LA DONNA E MOBILE

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X