Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От какво ли е?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От какво ли е?

    Колеги проблемче.
    От 3-4 дни, сутрин (демек на студено), като запаля и след 2-3 секунди ми светва лампата с двигателчето (check engine). Като изгася и пак запаля не светва повече. Интересно е, че при първото запалване същата тази лампа си светва и изгасва като дам на контакт, както и трябва да е, и след това светва пак.
    Първия път, когато се получи пропуснах да изчакам подгряването на свещите. Просто вкарах ключа и завъртях и тя си запали и след малко светна лампата.
    Прави го само на студен двигател. Следващите паления през деня са безпроблемни. Не усещам и никаква промяна в поведението на колата.
    Идеи, предположения, предложения?
    Благодаря!

    П.С. Забравих - Фронтера Б, дълга база, 2000г., 2.2 DTi или DTL (това в отделна тема трябва да го уточним )

  • #2
    До: От какво ли е?

    Грешка в компа.иди да ти я изчистят
    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

    Коментар


    • #3
      До: От какво ли е?

      Първоначално публикуван от bastuna Преглед на мнение
      Грешка в компа.иди да ти я изчистят
      И на мен това ми мина през акъла. Нали всеки се надява да е малкия дявол. Но ако е грешка в компа не трябва ли при всяко палене да го прави?

      Коментар


      • #4
        До: От какво ли е?

        Може и от запушен катализатор да свети лампата, защото се получава грешка при сондата на катализатора. Лашато е, че може да е от страшно много неща Може някои датчик от многото да се ебава. Мисля обаче, че май трябва да я закачиш на диагнастика за да разбереш. Дано да ти даде съвет някои, който е имал аналогичен проблем.

        Коментар


        • #5
          До: От какво ли е?

          Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
          Колеги проблемче.
          От 3-4 дни, сутрин (демек на студено), като запаля и след 2-3 секунди ми светва лампата с двигателчето (check engine). Като изгася и пак запаля не светва повече. Интересно е, че при първото запалване същата тази лампа си светва и изгасва като дам на контакт, както и трябва да е, и след това светва пак.
          Първия път, когато се получи пропуснах да изчакам подгряването на свещите. Просто вкарах ключа и завъртях и тя си запали и след малко светна лампата.
          Прави го само на студен двигател. Следващите паления през деня са безпроблемни. Не усещам и никаква промяна в поведението на колата.
          Идеи, предположения, предложения?
          Благодаря!

          П.С. Забравих - Фронтера Б, дълга база, 2000г., 2.2 DTi или DTL (това в отделна тема трябва да го уточним )
          И при мене е така. Имам по обстойни наблюдения, защото го прави от няколко месеца. При мен се появява и ако реша по обед да мръдна някъде от офиса - двигателят вече е изстинал. Ако я оставя да поработи на място си изгасва след няколко минути. Ако я форсирам с леко чукване на газта до около 2000-2300 оборота, някой път и по-малко, гасне веднага. Не съм много сигурен, мисля че е свързано с ЕГР. Предишният собственик ми каза нещо подобно и да не съм ходел в Булвария, щото му събули гащите с цифра, ами да си прочистя ЕГР-то с някакъв спрей. Ама тогава си нямах хал хабер за какво ми говори и от едното ухо влезна, от другото излезна.
          Освен това съм си закачал компа към софтуер за грешки и ми дава само една (забравих и номера, мисля беше свързана с масата нещо). След изчистването на грешката се закачих след няколко дена - тогава бяп в процедури по чипване на двигателя - и пак се беше появила същата грешка. Може би пък да е свързано и с нея? Но ядове не ми прави и за сега съм оставил нещата така.

          Поздрави!
          Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

          Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

          Коментар


          • #6
            До: От какво ли е?

            И при мен е така, хич да не ти пука щом няма промяна в вървене и разход.Аз карам така 2 години.А иначе лампата светва за няколко стотин неща и трябва диагностика
            Jeep Гранд Чероки 3.1

            Коментар


            • #7
              До: От какво ли е?

              ИВане има сервиз на ул. Козлодуй където могат да ти го качат на комп да го проверят.Обаче е с предварително записване!Не си спомням колко пари беше маи кам 20 лв. ако все пак те притеснява това светене(това по сериозната част на проблема!)
              А иначе и аз го имам този проблем!!!Все ми свети лампата на бензина!!!Обаче по лошото е че не е като при теб.При мен неиска да изгасне ........ поне докато не дам 20 лв.
              Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
              LZ1NES

              Коментар


              • #8
                До: От какво ли е?

                Мда при всички положения първо на диагностика ще се ходи.
                После ще пиша дали са открили нещо.
                Мерси момчета.

                Коментар


                • #9
                  До: От какво ли е?

                  Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
                  ... Не съм много сигурен, мисля че е свързано с ЕГР. Предишният собственик ми каза нещо подобно и да не съм ходел в Булвария, щото му събули гащите с цифра, ами да си прочистя ЕГР-то с някакъв спрей...
                  Вчера бях при Лозан, ЕГР клапан ли е дето е под капака, свали го почисти го и на другата сутрин лампата пак свети...
                  Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

                  Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

                  Коментар


                  • #10
                    До: От какво ли е?

                    Това може да е от много неща наистина. Само с компютърна диагностика може да се хване ама читава да е. аз от 5 месеца ходя къде ли не за такива диагностики и нищо съществено не ми казват само трият грешките. Че то и ти може да си ги изчистиш като разкачиш акомулатора за 5-6мин. Накрая отидох в София ауто и хората с точния софтуер ми хванаха всичко по фронтерката. Диагностиката та е 36лв. /по данни от миналата седмица/ Според мен иди там за да си сигурен какво е. Аз имах проблем с дебитопметъра. Успех!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: От какво ли е?

                      Днес подгрях свещите два пъти преди да запаля и лампата не светна.
                      Nemirko и maystora6 - ако може утре сутрин на студен двигател да пробвате дали и при вас от две (или повече) подгрявания ще спре светването на лампата.

                      Коментар


                      • #12
                        До: От какво ли е?

                        Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                        Днес подгрях свещите два пъти преди да запаля и лампата не светна.
                        Nemirko и maystora6 - ако може утре сутрин на студен двигател да пробвате дали и при вас от две (или повече) подгрявания ще спре светването на лампата.
                        Да не би някоя свещ да е заминала ?
                        Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
                        Honda CB 919 Hornet
                        0898849413-Светльо
                        Кръвна Група: 0+

                        Коментар


                        • #13
                          До: От какво ли е?

                          Първоначално публикуван от Metal Heart Преглед на мнение
                          Да не би някоя свещ да е заминала ?
                          Де да знам. Пали си без проблем от първо завъртане. Ако е заминала някоя свещ предполагам, че ще имам проблем с паленето. А и на повече от 10-ина градуса лампата за подгряване въобще не светва, като дам на контакт.

                          Коментар


                          • #14
                            До: От какво ли е?

                            Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                            Де да знам. Пали си без проблем от първо завъртане. Ако е заминала някоя свещ предполагам, че ще имам проблем с паленето. А и на повече от 10-ина градуса лампата за подгряване въобще не светва, като дам на контакт.
                            На мен не ми прилича на свещ!За мен е от компа!А може и някоя букса да ти е излязла от гнездото и да не дава хубав контакт и компа да се лъже!Имах и такав случаи с моя Опел!Една букаса нея бяха сложили добре и по павета ми присветваше "чекинг" лампата!
                            Последно редактирано от neshko; 24-03-09, 13:46.
                            Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                            LZ1NES

                            Коментар


                            • #15
                              До: От какво ли е?

                              Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
                              на мен не ми прилича на свещ!За мен е от компа!А може и някоя букса да ти е излязла от гнездото и да не дава хубав контакт и компа да се лъже!Имах и такав случаи с моя Опел!Една букаса нея бяха сложили добре и по павета ми присветваше "чекинг" лампата!
                              Това се случва само при палене на студен двигател. После през дупките няма присветване. Утре дано не забравя, ще пробвам с двойно подгряване дали ще ми светне пак.

                              П.П. Днес подгрях веднъж и ми светна. Поработи 15-20 секунди и като подадох рязко газ до около 2000 оборота угасна веднага.
                              Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

                              Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X