Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

    Нещо не ми върви с новозакупения LR Disco 2.5 TDI. Купих го малко като котка в чувал - не можах да го прегледам както трябва (майстора на когото вярвам на 100% бе на море), лепнах са на приличния външен вид и приказките че е поддържана кола в Дару кар и „само в събота и неделя шефа я караше“ и сега се оказа че турбото ми тотално е аут (човека се върна от море, закарах му колата да я прегледа - дюзи, помпа и т.н).
    КЪДЕ ДА ТЪРСЯ РЕЦИКЛИРАНО ТУРБО?, СТАВА ЛИ ОТ ДРУГ АВТОМОБИЛ, КЪДЕ ПРАВЯТ КАЧЕСТВЕН РЕМОНТ НА ТУРБО?
    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

  • #2
    колега, успокой топката и не се шашкай - проблема не е толкова сериозен, ако си купил колата изгодно /и ако САМО турбото е "аут"/...

    сервиз за турбо има на Околовръстния път, приблизително срещу ОМВ-Бояна... Продават и чисто нови немски турбини ККК...
    http://realturbo.net/index.html
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Купих я за 9К, 96г. Двигателя е 300 TDI, на 30 атмосфери и на 4 -те цилиндъра ( може би е правен ремонт във Фулда на околовръстното), ходовата част е добре, но има много дребни мърлявщини по ел. част, пласмантерии, ръждици и дупки по вежди и др. Явно ще трябва да я стягам. За сервиза благодаря ( предполагам че става въпрос за Реал турбо?) Имам питане: струва ли си да се вземе рециклирана турбина (6 м. гаранция 900) или по добре е да ми направят ремонт на мойта турбина (1 г. гаранция 980 лв.), за нова (1 г. гаранция над 1600 лв.) Цените са за най-тежък вариант на ремонта. Не съм решил още нямам идея. Има ли други алтернативи на този сервиз? Притесненията ми с турбота са заради липсата на опит с кола с турбо. Досега не съм карал такава.
      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

      Коментар


      • #4
        Имам доста опит с турбини и ти казвам директно-ако искаш да нямаш проблеми взимай нова турбина.Знаеш-по евтиното накрая е по скъпо.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #5
          Свалих турбото. То е Garrett ERR 4893 (452055-4). Турбото изглежда много добре. Нама никакви осезаеми луфтове. Топлата и студената турбини не са наранени. Това добре но на практика турбо системата като цяло не работи. може ли някой от клапаните да прави проблем? Какво да гледам от тук на татък?
          МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ!
          Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
          Discovery 2.5 TD5 2000 EX
          Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

          Коментар


          • #6
            Хайде да почнем отначало. Какво значи "тотално аут" за турбото?
            Пуши черно яко?
            Измерихте налягането и не е повече от 0.1 бар примерно?!?
            Дай подробно

            Коментар


            • #7
              Когато се подаде газ и се задържи двигателя на 2500 оборота, и в този момент се хване с ръка съединението излизащо от интеркулера, то е меко и не се надува от налягането. Няма черен пушек, но няма и усещането за създаваната от турбото мощност. Машината е тромава и ускорява плавно и много бавно. Отделно от това разхода е висок, повече от 15/100 (градско София почти без светофари по бързи булеварди, или извинградско по дефилето до Своге)
              Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
              Discovery 2.5 TD5 2000 EX
              Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

              Коментар


              • #8
                Re: Зов за помощ (LR Disco 2.5 TDI - turbo)

                Първоначално публикуван от Barbaron
                КЪДЕ ДА ТЪРСЯ РЕЦИКЛИРАНО ТУРБО?, СТАВА ЛИ ОТ ДРУГ АВТОМОБИЛ, КЪДЕ ПРАВЯТ КАЧЕСТВЕН РЕМОНТ НА ТУРБО?
                проблема с турботата е толкова сериозен поради причината, че в 90% от случаите на преебано турбо агрегата не подлежи на отремонтиране, а направо се сменя...

                Коментар


                • #9
                  Сервизния майстор твърди, че турбото е ОК, и можеби има проблем в останалата част от системата. Утре ще занеса турбото в сервиз за ремонт на турбо компресори. Ще видя какво ще кажат и те. По принцип може да се рециклира до състояние почти ново - сменя се всичко с изключение на охлювите и се дава 12 м. гаранция. Ще видя на какъв хал е в действителност
                  Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                  Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                  Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Barbaron
                    Когато се подаде газ и се задържи двигателя на 2500 оборота, и в този момент се хване с ръка съединението излизащо от интеркулера, то е меко и не се надува от налягането.
                    Грешка! На място(без натоварване) турбото не вдига налягане! Прави се с манометър и при пълно натоварване и ~3000 об/мин. Обсъждали сме тука. Май темата са измества към тази за майсторите и сервизите...

                    Коментар


                    • #11
                      Току що ми се обадиха от сервиз Реал Турбо, че турбото ми е на 6 и няма смисъл да му се прави каквото и да е.
                      Щом е така къде е ключа от бараката? Защо като цяло турбо системата не работи?
                      Някой ще каже ли (сподели своя опит) кога се усеща работата на турбото при LR Disco 2.5 TDI (Двигател 300TDI) От сервиза където е колата почнаха да ми говорят за управление на турбото? Нещо не ми се връзва...
                      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                      Коментар


                      • #12
                        Ключа към победата е в уейст гейта най - вероятно, ако разбирасе не е сцепен колектора.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-01-10, 12:07.
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Barbaron
                          Току що ми се обадиха от сервиз Реал Турбо, че турбото ми е на 6 и няма смисъл да му се прави каквото и да е.
                          Щом е така къде е ключа от бараката? Защо като цяло турбо системата не работи?
                          Някой ще каже ли (сподели своя опит) кога се усеща работата на турбото при LR Disco 2.5 TDI (Двигател 300TDI) От сервиза където е колата почнаха да ми говорят за управление на турбото? Нещо не ми се връзва...
                          Нищо, направи си една тренировка Не знаеш дали турбото не ти работи. Само манометър може да покаже. Можеш да си сложиш и постоянен и да си имаш реално инфо за работата му, както съм направил аз:



                          След това, ако наистина не работи се насочваш към уестгейта, както каза go go go.
                          Или, ако не разбираш от тези неща си намираш свестен майстор...

                          Коментар


                          • #14
                            Имал съм подобни проблеми с турбото на 200тди - единия път беше сцепена тръбата от турбото към кулера , а втория път -се беше разхлабило едно маркуче от ГНП ( или там някъде) към турбото , по което то се управлява чрез вакуум. И двете елементарни повреди не можах да ги открия сам , а в сервиза след мерене с манометъра и елиминиране на възможните причини.
                            А при мен дори и на празен ход като вдигне обороти се усеща надуването на маркуча с ръка.
                            Сменял ли си скоро възд. филтър ?

                            Коментар


                            • #15
                              Ако е спукан маркуч, ще свисти! Не може да не се забележи - на мен ми се е вадил маркуч поради хлабава скоба при над 100кмч и в купето се чу свистене като от спукана гума... какво остава при отворен капак на място да не се усеща...

                              Пак добре, че не си си купил ново турбо преди да разбереш, че е здраво

                              Веднъж като я направиш, въобще ще забравиш, че има турбина Само трябва редовно да сменяш маслото с такова за ТД и след каране с висока скорост, катерене на баир и др. сериозни натоварвания да оставяш мотора да поработи 2-5мин. на място...
                              Типичен случай за това е спирането на бензиностанция на магистралата /караш 120-140кмч и хоп! на колонката гасиш, а турбото е станало червено и се получава нагар от маслото/
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-01-10, 12:09.
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X