Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибрид от УАЗ 469,ГАЗ 69,Лада,Мерцедес,Ситроен и Варбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хибрид от УАЗ 469,ГАЗ 69,Лада,Мерцедес,Ситроен и Варбург

    Двама мои познати(ловци) си правят някакъв странен автомобил и мисля че ще ви бъде интересно да го видите:
    шаси -Уаз 469
    двигател от Лада 1600
    скоростна кутия от лада
    раздатка -от газ 69
    секторна кутия хидравлична -мерцедес 123
    хидравлика от някакъв ситроен
    купе от варбург(мисля че така се пише)
    Нещата вървят добре засега.това което виждате е плод на дву-месечна работа.

    Шасито е почистено грундирано и боядисано.С това насадено купе отгоре му изглежда дооста стройно. Останалите снимки съм ги сложил на FTP-то за да не товаря излишно темата.(сигурно и други като мен ползват бтк и за тях е ужас многото снимки)Които иска -тук са https://htftp.offroad-bulgaria.com/mac/uaz-varburg/
    Направили са една грешка според мен:дръпнали са предния мост с 10-на сантиметра напред за да пасне на калниците.Излишно е да казвам че и двата кардана са преправяни по дължина.Ролбарите са готови и мисля че ще стоят много сладко на това нещо
    Снимките не са много добри,но ще следя процеса от близо и ви държа в течение.(ще бъда на калния тест)
    Ако имате някякви въпроси -питайте
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

  • #2
    Много добре са го започнали а къде се намира във Враца да го видя на живо. В Долни Луковит гледах такъв Джип с купе на Вартбург лимузина и всичко друго си е от УАЗ и предния мост не го бяха местили.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      До колкото забелязвам на един ремък има 4 шайби. Три се виждат и една вероятно е по нагоре на водната помпа. Силно се съмнявам че 10мм конусен ремък може да движи едновременно 3 агрегата. Най вероятно ремъка ще приплъзва около шайбата на коляновия вал, защото усилието на хидравличната помпа ще е много голямо. Кажи им да почват да преработват схемата така, че хидравликата да е на самостоятелен ремък. Мисля, че още не са изпробвали системата дали работи. Когато го направят ще останат разочаровани.
      Колко паразитни хебела бяха нужни да обърнат въртенето на кормилната кутия и защо не взеха от БМВ правилната кутия?
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #4
        Еи туи чудо на техниката сигурно ще стане страшна "катерица".Браво и успех.

        Коментар


        • #5
          Това, че са бутнали моста напред е + при проходимостта.
          Относно секторите на БМВ-то няма ли паразитен хебел? Ииии от коя страна на рамата се закачва сектора (вътрешната или външната)
          лек ден
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #6
            С тоя двигател няма да стане нищо. Предполагам че го слагат просто щото го има за без пари, но ще им излезе по-евтино от сега да сложат друг. Забележките за ремъка са непреодолими, така че или три такива или поликлинен. Но също важи за по-голям мотор.
            Кабината сигурно е също като мотора. Също проблем. Ниският таван ограничава видимостта. В джиповете има табуретки а не полулегнали седалки заради вертикалните претоварвания и удобството при влизане-излизане, автомобилните са жива мъка.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Стефан
              В джиповете има табуретки а не полулегнали седалки заради вертикалните претоварвания.
              Стефане ако не те мързи напиши нещо повече за тия "вертикални претоварвания"
              защото хич не ми стана ясно
              мерси :-)
              LZ1RED

              Коментар


              • #8
                Ммм ...
                На нормалните хора може да им друса. На който се прави на конструктор, трябва да е известна поне част от темата за типа и стойката на седалките. Така или иначе претоварване над 0,3 Же прави невъзможно карането с изтеглените автомобилни седалки, над 0,7 - даже и с джиповите табуретки. А идва тая беля от неравностите на пътя и скоростта на колата. Дори окачването да отработва всичко чисто, по психофизическите възможности на екипажа ... И така нататък))
                С две думи: тия момчета ще бъдат силно разочаровани.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от DINI
                  Относно секторите на БМВ-то няма ли паразитен хебел? Ииии от коя страна на рамата се закачва сектора (вътрешната или външната)
                  лек ден
                  Kогато слагаш секторна кутия от БМВ на УАЗ махаш едната и слагаш другата. Не трябват нито паразитни хебели нито зъбни колела за обръщане на посоката на въртенето. Както вече написах: правилната кутия.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    До колкото забелязвам на един ремък има 4 шайби. Три се виждат и една вероятно е по нагоре на водната помпа. Силно се съмнявам че 10мм конусен ремък може да движи едновременно 3 агрегата
                    За ремъка си прав. И аз се съмнявам това ремъче да върти хидравликата.По-скоро ще пищи като Софи Маринова на концерт.
                    Относно секторната кутия:Не вярвам да са обръщали движението с паразитен хебел или нещо друго Утре имам работа при тях и ще проверя как са решили проблема.
                    Това, че са бутнали моста напред е + при проходимостта
                    Аз па досега съм си мислел че легендарните качества на Самурайчето и сравнително доброто поведение на Нива-та в кал се дължат на това че са късачета
                    Уморените коне не ги убиват , нали ??

                    Коментар


                    • #11
                      Въпроса е че нява да има голям свес отпред и ще подхожда към високите препятствия направо с гумата
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Kогато слагаш секторна кутия от БМВ на УАЗ махаш едната и слагаш другата. Не трябват нито паразитни хебели нито зъбни колела за обръщане на посоката на въртенето. Както вече написах: правилната кутия.
                        Това ми е пределно ясно, че за уаза е така щом ти го казваш интересно ми беше за друга една преправка и цел, но щом на уаза заспива значи нестава за другата цел
                        Все пак мерси
                        лек ден
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от DINI
                          Kогато слагаш секторна кутия от БМВ на УАЗ махаш едната и слагаш другата. Не трябват нито паразитни хебели нито зъбни колела за обръщане на посоката на въртенето. Както вече написах: правилната кутия.
                          Това ми е пределно ясно, че за уаза е така щом ти го казваш интересно ми беше за друга една преправка и цел, но щом на уаза заспива значи нестава за другата цел
                          Все пак мерси
                          лек ден
                          Сподели за какво няма да стане, че ми стана интересно.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                            Колко паразитни хебела бяха нужни да обърнат въртенето на кормилната кутия и защо не взеха от БМВ правилната кутия?
                            Прав си! Обърнали са движението с един паразитен хебел.
                            Днес ходих да ги видя.Шкурят - ще боядисват.
                            Като казах боя та се сетих - знае ли някой от къде мога да намеря зелена боя за уаз-а но хубав , оригинален , военен, колхознически , маслено зелен цвят . Не ми препоръчайте тониране. Ако някой знае някой намер на боя от някой каталог - да каже.
                            Ей го моя хубавец,Такава боя искам
                            Уморените коне не ги убиват , нали ??

                            Коментар


                            • #15
                              Номера на боята е 303 има я и във Враца там кядето правят боятя до пазара, купувал съм я от там преди 1 година. Това си е оригиналната зелена боя на УАЗката. Къде се намира Вартбурга да го видя
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X