Вчера беше първият ми истински и самостоятелен "offroad" .
И, разбира се финала му беше повече от абсурден.
Именно заради това започвам тази тема. Идеята е
всеки да сподели глупавата си издънка, която никога повече
не би повторил и синтезирания извод!
При мен се случи следното:
Машинката ми е съвсем нова /Discovery I 2.0Mpi, със "балетни обувчици".
Нямам нито лебедка, нито каквато и да е друго обурудване.
За 2-те седмици в които го имам половината време беше по сервизи
(друга тема) и общо 3-4 по сериозни навирания в дивото.
Но винаги бях с придружител.
Вчера тръгнахме компания за района на Росеново, Странджата.
И се спуснах по един път дето си мислих че и танк няма да мине.
Стръмен път неизползван от 2-3 години, както разбрах, който сега се
е превърнал в корито на планински поток.Дълбокият до метър "каньон"
криволичеше по цялата дължина/ около 500 - 700м/ разкриващ голи
седименти и тн. С лопата и брадва не само слязах но и някак се качих.
Нямам снимки защото фотографа снима със копчето on/off
Та след всичко това и още 7-8км през гората гордо стъпах на асфалт.
И гумата ми падна/ изглежда заради включените "бавни" не съм усетил кога е почнала.
Слизам аз да я сменя и фиаското започва.......
Когато купих машината разгледах комплекта за смяна:
големичък крик, някакъв черен пакет на LR пълен със ключове и лостове идеално пасващи
към него и изправна резервна гума на третата врата.
"Да, ама не"
Като ги пръснах се оказа че нямам ключ а някакъв камък за свещи и то непасващ като размер.
Крика беше неизползваем и без лостове и тн.
Останалите джунджурии в пакета бяха всякакви глупости като имаше
дори части от чадър!!!.
Единият болт на резерванта гума превъртя!
В напълно пуст обаче район без обхват на телефона.....
И се започват едни мъки.
Не ми се разказва, но само ще спомена че дори ми се наложи да си
откъртя парче от булбара за да го ползвам като лост.....
В крайна сметка след 2 часа минаха някакви окъснели рибари. качиха ме до Бургас, откъдето си купих крачна помпа и шпрей за
залепяне на гума. След 2 затъвания с леката кола с която се върнах
и 5 мин надуване всичко си беше ок и се прибрах до Несебър.
Извод: Никога повече няма да тъгна към гората без да проверя и тествам всеки
елемент от оборудването си! Крикове, ключове, резервна гума и прочие!
P.S. Понякога Боговете наистина проявяват чувство за хумор - след
като излязох от Ада, закъсах на чист, гладичък асфалт!
И, разбира се финала му беше повече от абсурден.
Именно заради това започвам тази тема. Идеята е
всеки да сподели глупавата си издънка, която никога повече
не би повторил и синтезирания извод!
При мен се случи следното:
Машинката ми е съвсем нова /Discovery I 2.0Mpi, със "балетни обувчици".
Нямам нито лебедка, нито каквато и да е друго обурудване.
За 2-те седмици в които го имам половината време беше по сервизи
(друга тема) и общо 3-4 по сериозни навирания в дивото.
Но винаги бях с придружител.
Вчера тръгнахме компания за района на Росеново, Странджата.
И се спуснах по един път дето си мислих че и танк няма да мине.
Стръмен път неизползван от 2-3 години, както разбрах, който сега се
е превърнал в корито на планински поток.Дълбокият до метър "каньон"
криволичеше по цялата дължина/ около 500 - 700м/ разкриващ голи
седименти и тн. С лопата и брадва не само слязах но и някак се качих.
Нямам снимки защото фотографа снима със копчето on/off
Та след всичко това и още 7-8км през гората гордо стъпах на асфалт.
И гумата ми падна/ изглежда заради включените "бавни" не съм усетил кога е почнала.
Слизам аз да я сменя и фиаското започва.......
Когато купих машината разгледах комплекта за смяна:
големичък крик, някакъв черен пакет на LR пълен със ключове и лостове идеално пасващи
към него и изправна резервна гума на третата врата.
"Да, ама не"
Като ги пръснах се оказа че нямам ключ а някакъв камък за свещи и то непасващ като размер.
Крика беше неизползваем и без лостове и тн.
Останалите джунджурии в пакета бяха всякакви глупости като имаше
дори части от чадър!!!.
Единият болт на резерванта гума превъртя!
В напълно пуст обаче район без обхват на телефона.....
И се започват едни мъки.
Не ми се разказва, но само ще спомена че дори ми се наложи да си
откъртя парче от булбара за да го ползвам като лост.....
В крайна сметка след 2 часа минаха някакви окъснели рибари. качиха ме до Бургас, откъдето си купих крачна помпа и шпрей за
залепяне на гума. След 2 затъвания с леката кола с която се върнах
и 5 мин надуване всичко си беше ок и се прибрах до Несебър.
Извод: Никога повече няма да тъгна към гората без да проверя и тествам всеки
елемент от оборудването си! Крикове, ключове, резервна гума и прочие!
P.S. Понякога Боговете наистина проявяват чувство за хумор - след
като излязох от Ада, закъсах на чист, гладичък асфалт!
Коментар