Може ли да ми помогнете с избора между тези два вида гуми. Ясно ми е грубо как седят нещата но предимствата и недостатъците не са ми ясни заради начина по който ще ги употребявам 30(+/-10)% off-road и останалото асфалт- най-вероятно така ще седят нещата. За износване ще минавам 1500-2000км-МАХ на година
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Я-409 vs Я-192
Свий
X
-
През зимата на твърд път, не дай боже заледен асфалт, или там нещо мокър паваж, Я-192 е самоубийство.
Това е щатната военна гума, като е правена нормалното шосе изобщо не е слагано в сметките. А с такъв пробег ще умрат от старост и от ултравиолета на Сънцето а не от износване.
-
По повод на пътя и Я 192 Стефан е съвършено прав. Я 192 имат предимство на каменисти терени, защото са много здрави и остри камъни трудно ги режат. За кал са добри, но не по-добри от Я409 - проверено е!
Във всички случаи твърдо препоръчвам Я 409 за условията в България. Определено по-добрата гума за у нас...
Коментар
-
Първоначално публикуван от VPetrovЯ 192 имат предимство на каменисти терени, защото са много здрави и остри камъни трудно ги режат. За кал са добри, но не по-добри от Я409 - проверено е!
Коментар
-
абе 192 е мноо по добре от 409 на кал. за леда съм съгласен 4е 192 не стаа за нищо (то коя ли става от MT). и през зимата 'се едно не си ги балансирал никога замръзват във формата на повърхността под колата .ма са мноо яки на кал.409 се 4исти доста по-трудно и се ''оглеждат'' за локви та да се поо4истят малко.ина4е 409 е супер като all-round.ма 192 е по-добра ако машината ти не вижда асвалт и пясък.висете отпуснато
Коментар
-
Я-192 не е МТ, всичко е правилно
Техническото задание за УАЗ-469 е било за машина за съпровождане на танкови колони, и са му проектирали такива гуми. След танковете няма гол лед, може да има метър коловоз, ама нищо хлъзгаво. Затова няма и щатна лебедка, където има много танкове винаги има и много пехота, лесно ще измъкнат дебелия задник на големия началник Това в равнината. Челните и Тилните Походни Застави са километри напред - назад, по фланговете Страничните Походни Застави осигуряват такава колона от 100 до 40 километра, според каквито средства за поразяване вероятно има противостоящата страна. На такива дистанции хитрите УАЗки на хитрите разузнавачи все намират къде да минат мързеливо
А в проходите вече няма джипове, няма път, няма нищо. На хребетите разчетите на зенитките се тресат от ужас, снайперистите пият по литър вода на час и хич не се сещат да пикаят, УАЗките чакат да видят кво ще стане, а екипажите им късат по чифт кубинки на километър движение на колоната. А после се оказват пред танковете от другата страна. Не питай как))
Коментар
-
До: Я-409 vs Я-192
Извинявам се че вдигам стара тема,но имам няколко въпроса.
Я-409 става ли на нормална джанта 6J на дълга витара без лифт ?Ако става - ще опира ли ? И ако става до колко спъва вървежа ?
Нека не откривам топлата вода сам и да се излагам в сервиза.
Поздрави!!!
Коментар
-
До: Я-409 vs Я-192
Като сме на темата за тези гуми-който знае моля да каже къде се продават нови гуми Я-409 или Я-569Също и цената ако знае някой ще е още по добреСъщо има ли някаква разлика в височината на тези две гуми-за ширина се знае че Я-569 е по широката.
Коментар
-
До: Я-409 vs Я-192
Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнениеКато сме на темата за тези гуми-който знае моля да каже къде се продават нови гуми Я-409 или Я-569Също и цената ако знае някой ще е още по добреСъщо има ли някаква разлика в височината на тези две гуми-за ширина се знае че Я-569 е по широката.
Я-192 - Височина 791мм, ширина 218мм
Я-569 - Височина 738мм, ширина 235мм
Я-409 - Височина 780мм,ширина 221мм
Мое лично мнение, е че Я-192 има повече предимства
ПоздравиСлучайни хора УАЗ не карат
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар