Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

    Поздрави на всички !

    Малко банална и тривиална тема, но ако може, нека пообсъдим и моя случай.

    Оставиха ми за 2 месеца въпросното возило, да го съхранявам и ползвам, така да се каже.
    Имал недостатъка, че сутрин, след неколкодневен престой, палел проблемно.
    Ползвах го на следващия ден - пална след 2-3 опита със стартера. След 1 седмица запалването беше неуспешно. След неколкократни опити акумулатора падна до невъзможност да завърти. Взех зарядно /ново - Бош/ и го включих. След 2-3 часа пробвах и на 2-3то врътване запали. Загасих и оставих да дозареди. След 12-тина часа, индикатора светна зелено /зареден 100%/.
    Изключих, откачих кабелите в очакаване на следващия ден за проба.
    Не можа да запали. След редица неуспешни опити, акумулатора пак сдаде багажа. Опитах с ток от работещ Голф /1600см3/ - след продължително въртене на позиция Стартер - запали. След паленето работи като швейцарски часовник, има мощност, не гасне.
    След 10-тина минути работа на место и 1-2 кръгчета в двора, загасих и пробвах 2-3 пъти да запали - отказа. Акумулатора започна да клони към минимума.
    По този повод, реших да се допитам каква може да е ситуацията.
    Данните са следните:
    - 170 000 км /реални/
    - отлична мощност и ускорение - предполагам че с компресията няма проблем
    - акумулатора /12 В, 90 Ач, 470 А/не ми изглежда добре - виждат се следи от течове от
    капачките.

    Ще съм благодарен на отзовалите се с препоръки и коментари !

  • #2
    До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

    Ако веднага след паленето работи чисто без да прекъсва и паленето е внезапоно, а не с припалвания значи бавно качва налягане в системата и след това не го държи. Вероятно дюзи, може и друго да е.
    Закарай го на диагностика.

    Коментар


    • #3
      До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

      Колега не съм сигурен но ампеража ми се вижда слабичък нещо.за този джип все пак това е пусковия ток /470а/.Нека колегите които имат такъв си кажат компетентното мнение.Друг вариант са дюзите.Успех.
      Mitsubishi Outlander

      Коментар


      • #4
        До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

        Избила клетка на батерията.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

          Първоначално публикуван от dino81 Преглед на мнение
          Колега не съм сигурен но ампеража ми се вижда слабичък нещо.за този джип все пак това е пусковия ток /470а/.Нека колегите които имат такъв си кажат компетентното мнение.Друг вариант са дюзите.Успех.
          Подкрепям горе казаното!
          Моя 3,1ТД, е с 100А/ч и с пусков ток около 800А
          Я пак прочети какво пише на акумулатора, да не би да грешиш нещо?
          ________________________________________________________________________________________
          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

          Коментар


          • #6
            До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

            Данните на акумулатора са верни. Днес ще замеря напреженията при контакт и стратиране, ако това има някакво значение.

            Коментар


            • #7
              До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

              А има ли някъде по горивната система, ръчно подкачване на гориво към помпата ?

              Коментар


              • #8
                До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                Първоначално публикуван от MitakaPV Преглед на мнение
                Данните на акумулатора са верни. Днес ще замеря напреженията при контакт и стратиране, ако това има някакво значение.
                Ако имаш възможност, вземи един 100А/ч , зареден акумулатор и пробвай с него.
                Според мен , проблема е в акумулатора.
                Успех!
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #9
                  До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                  Първоначално публикуван от MitakaPV Преглед на мнение
                  А има ли някъде по горивната система, ръчно подкачване на гориво към помпата ?
                  Няма ръчно подкачване. Има две помпи, едната ниско налягане и втора за високо в рейла. Преди високото може да губи налягане от едни пластмасови тръби около филтъра, които с времето се чупят. Това е ако си попаднал на малкия дявол. Ако е големият ще губи налягане в рейла (тръбата между помпата за високо налягане и дюзите - там налягането трябва да е постоянно и е много високо). В този случай причините може да са много, но най-честата е че някоя от дюзите изпуска от някъде - често към обратната нафта. Тук вече ремонтът е по-скъп. Ако двигателят върти пъргаво за поне 2-3 секунди според мен проблемът няма как да е от акумулатора (или да речем - не е само той проблемния). Съветът ми е, преди да купуваш каквото и да било да отидеш в някой сервиз за дизели (понеже не знам къде се намираш не мога да те насоча) и да пуснат една диагностика - така ще знаеш какво е. Със сигурност ще могат да ти замерят и акумулатора там.

                  Мирише ли на нафта - в купето или от двигателя?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                    Мирис на нафта няма, нито в купето нито около двигателя.

                    А има ли вариант от нередовно каране да възникнат проблеми в гориво-захранващата система - проникване на въздух и прочие...../въпроса може и да звучи смешно !?!?....
                    ...и евентуално прогонване по шосето да го фиксира...!??!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                      ..................
                      Последно редактирано от MitakaPV; 18-02-09, 12:36.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                        Наистина е по-добре да се направи диагностика, преди да сменяш каквото и да било. Както е писал Сашо Пунчев (Stuntman_Mike), налягането в rail-а /тръбата/ трябва да е поне 250 бара за да запали. Това налягане се запазва и след изгасен мотор. От единия край на rail-а трябва да има клапан-регулатор на налягането, както и датчик за същото това налягане в тръбата. Ако този клапан е неизправен и изпуска налягането, паленето става много трудно, даже и невъзможно, ако помпата не успее да компенсира тази загуба. Освен това, ако налягането в рампата е ниско, ECU -то може и въобще да не прави и опит да подава управляващи импулси за впръскване към дюзите. Всичко това може да се види, като се направи диагностика и се видят натрупаните грешки, стойностите на налягане след подкачващата помпа, както и в rail-а.
                        Успех!
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                          При по-дълго задържане на позиция "стартер" си пали....

                          Замерих напреженията на акумулатора -

                          - с откачени кабели - 12 В
                          - на контакт - 11 В
                          - при стартиране - 10 В

                          ?????

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                            При по-дълго задържане на позиция "стартер" си пали....

                            Замерих напреженията на акумулатора -

                            - с откачени кабели - 12 В
                            - на контакт - 11 В
                            - при стартиране - 10 В

                            ?????

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                              а там дет се казва, ти подгряването дали изчакваш ?
                              не бързам за никъде...
                              XJ 2.5TD '98

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X