Поздрави на всички !
Малко банална и тривиална тема, но ако може, нека пообсъдим и моя случай.
Оставиха ми за 2 месеца въпросното возило, да го съхранявам и ползвам, така да се каже.
Имал недостатъка, че сутрин, след неколкодневен престой, палел проблемно.
Ползвах го на следващия ден - пална след 2-3 опита със стартера. След 1 седмица запалването беше неуспешно. След неколкократни опити акумулатора падна до невъзможност да завърти. Взех зарядно /ново - Бош/ и го включих. След 2-3 часа пробвах и на 2-3то врътване запали. Загасих и оставих да дозареди. След 12-тина часа, индикатора светна зелено /зареден 100%/.
Изключих, откачих кабелите в очакаване на следващия ден за проба.
Не можа да запали. След редица неуспешни опити, акумулатора пак сдаде багажа. Опитах с ток от работещ Голф /1600см3/ - след продължително въртене на позиция Стартер - запали. След паленето работи като швейцарски часовник, има мощност, не гасне.
След 10-тина минути работа на место и 1-2 кръгчета в двора, загасих и пробвах 2-3 пъти да запали - отказа. Акумулатора започна да клони към минимума.
По този повод, реших да се допитам каква може да е ситуацията.
Данните са следните:
- 170 000 км /реални/
- отлична мощност и ускорение - предполагам че с компресията няма проблем
- акумулатора /12 В, 90 Ач, 470 А/не ми изглежда добре - виждат се следи от течове от
капачките.
Ще съм благодарен на отзовалите се с препоръки и коментари !
Малко банална и тривиална тема, но ако може, нека пообсъдим и моя случай.
Оставиха ми за 2 месеца въпросното возило, да го съхранявам и ползвам, така да се каже.
Имал недостатъка, че сутрин, след неколкодневен престой, палел проблемно.
Ползвах го на следващия ден - пална след 2-3 опита със стартера. След 1 седмица запалването беше неуспешно. След неколкократни опити акумулатора падна до невъзможност да завърти. Взех зарядно /ново - Бош/ и го включих. След 2-3 часа пробвах и на 2-3то врътване запали. Загасих и оставих да дозареди. След 12-тина часа, индикатора светна зелено /зареден 100%/.
Изключих, откачих кабелите в очакаване на следващия ден за проба.
Не можа да запали. След редица неуспешни опити, акумулатора пак сдаде багажа. Опитах с ток от работещ Голф /1600см3/ - след продължително въртене на позиция Стартер - запали. След паленето работи като швейцарски часовник, има мощност, не гасне.
След 10-тина минути работа на место и 1-2 кръгчета в двора, загасих и пробвах 2-3 пъти да запали - отказа. Акумулатора започна да клони към минимума.
По този повод, реших да се допитам каква може да е ситуацията.
Данните са следните:
- 170 000 км /реални/
- отлична мощност и ускорение - предполагам че с компресията няма проблем
- акумулатора /12 В, 90 Ач, 470 А/не ми изглежда добре - виждат се следи от течове от
капачките.
Ще съм благодарен на отзовалите се с препоръки и коментари !
Коментар