След като 4 години карах Тойота, реших да сменя марката. Решението ми беше продиктувано от факта, че състезанията преминаха към смесица от рали рейд с офроуд елементи. Скоростта се повиши, не само в България, но и в Европа. За да отговори на новите изисквания автомобила трябваше да мине към изцяло към нов тип окачване, повишаващо стабилността и управлението при висока скорост. Късото междуосие, предпочитано досега вече не вършеше работа. Лебедката само пречи когато е монтирана отпред и т.н. Въпреки казаното до тук, проходимостта и здравината остават решаващи и при конструкцията трябва да се правят компромиси, да се намери баланса между тегло, здравина, лифт и стабилност. Не на последно място стоеше въпроса за избор на автомобил със сравнително евтини части, които могат и да се намират бързо.Така избрах Паджеро 2.
Паджеро 1994, двигател 3.0 24V, 181 к.с. Автомобила купих от Лъчо Ботев от форума. Избрах го заради модификацията която е пикап с усилено окачване и ниско тегло, с около 250 кг. по-малко от конвенционалния. И всичко започна с пчлното разглобяване.
Докато колата не се подреди на няколко рафта.
И двигателя.
След разглобяването шасито и моста заминаха на песъкоструйка.
Пълно обработване и консервация.
Цялостно усилване с цел здравина и стабилност. Шасито вече ще бъде едно цяло с тръбната клетка.
Започна проектирането и изработването на предното окачване, като целта беше да се постигне ход от около 25 см. За сравнение хода на моста на тойота ландкруйзер е 20 см. Минаване към койловери и смяна на горния носач заедно с окачването му към шасито.
Проекта.
Изработването на горния носач.
Поставянето на койловера.
Много проби, докато заприлича на нещо.
Работеше се и по купето.
Паджеро 1994, двигател 3.0 24V, 181 к.с. Автомобила купих от Лъчо Ботев от форума. Избрах го заради модификацията която е пикап с усилено окачване и ниско тегло, с около 250 кг. по-малко от конвенционалния. И всичко започна с пчлното разглобяване.
Докато колата не се подреди на няколко рафта.
И двигателя.
След разглобяването шасито и моста заминаха на песъкоструйка.
Пълно обработване и консервация.
Цялостно усилване с цел здравина и стабилност. Шасито вече ще бъде едно цяло с тръбната клетка.
Започна проектирането и изработването на предното окачване, като целта беше да се постигне ход от около 25 см. За сравнение хода на моста на тойота ландкруйзер е 20 см. Минаване към койловери и смяна на горния носач заедно с окачването му към шасито.
Проекта.
Изработването на горния носач.
Поставянето на койловера.
Много проби, докато заприлича на нещо.
Работеше се и по купето.
Коментар