Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Присаждане на ускорителна помпа и други Тунинги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Присаждане на ускорителна помпа и други Тунинги

    Здравейте,искам да попитам някой сменял ли е оригиналният карбуратор на клх 650 с карбуратор с ускорителна помпа например какъвто е на хр 650р ако не се лъжа.И ако го е правил някой моля да ми каже има ли положителен ефект и ако има такъв то той достатъчен ли е за да си търси,купува и монтира човек такъв карбуратор-заслужава ли си?Също очаквам мнения и от хора правили тези промени и на други марки и модели мотори за мен е важно да знам ефекта какъв е а той предполагам е еднакъв или подобен при всички мотори.

  • #2
    До: Kawasaki KLX 650 R и С

    За такъв карбуратор питам става ли на КЛХ 650, и ако става има ли ефект?
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #3
      До: Kawasaki KLX 650 R и С

      Карба от снимката е MIKUNI TM 40-да поясня.Ако пък и някой знае от каде мога да се здобия с такъв ще черпя.Или с FCR 41.

      Коментар


      • #4
        До: Kawasaki KLX 650 R и С

        ако си по сръчен и на серийния вакуумен карб може да се присади ускорителна помпа. Виждал съм го с очите си.
        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

        Коментар


        • #5
          До: Kawasaki KLX 650 R и С

          Сподели,много ще е полезно и не само за мен а и за всички собственици.

          Коментар


          • #6
            До: Kawasaki KLX 650 R и С

            Ох! Влезнах във филми пак. ХАХАХА
            Ще разкажа цялата история защото е интересна, макар и да не те интересува цялата. Ти ще си вземеш под внимание онова, което ти трябва.
            Един приятел има Харлей. Не мотоциклет, а Харлей. Има разлика. ХАХАХА... Та понеже той искаше да кара мотоциклет Харлей а не просто Харлей махна серийния карбуратор (един карб на два цилиндъра!?! Тия се майтапят! ) и сложи два вакуумни карбуратора Кейхин от Кавазаки. Взел ги от някаква пистарка. Те били 4, но той взел само двата от едната страна. Така почва дивия тунинг на лудия ми приятел. Сега Харлито вече е истински мотоциклет и е единственото Харли, което бих карал с кеф и даже съм го карал с кеф. Единствения харлей който върви с 220 в цяла Варна и не изостава от пистарките. При това със серийния двигател без тунинг на коляно мотовилковата група, главата или буталната група. Абсолютно стандартен двигател(!). Само електрониката е спортна. Изработил е два отделни смукателни колектора от стъкломат и ги е свързал по между им с клапа наречена "вебаст". Всеки карб храни един цилиндър до момента в който на определени обороти "вебаста" се отваря и така 2 карба почват да хранят един цилиндър. Това обаче не му стигна и реши да вкара втора бензинова помпа, която принудително да впръсква от отделен резервоар или допълнително бензин или НИТРОМЕТАН (!). Впръскването става на входа на дросела. " Ве баста" и допълнителното впръскване са системи които дават допълнителна мощност от средни обороти на горе. Двигателя трябва да е развъртян, защото в противен случай се дави. Развъртяния двигател овлича повече въздух спомогнат и от самоделния "рамайр", (Принудително нагнетяване на въздух при висока скорост. Нещо като естествено турбо без турбина) Така сместа не става прекалено богата. Както казах поради тези причини мотора има сила над средни обороти. Това разбира се не беше никак достатъчно, защото лудият гений искаше и добър старт. Точно там се намеси ускорителната помпа. Най просто обяснено нещата стоят така:
            От алуминиеви плочки изработи корпуса на помпата и ползва стандартно платно от ускорителна помпа. Свърза я механично към лостовата система, задвижваща дроселите на карбовете. Впръскването на бензин става по "стандартния" начин. Просто пробива корпуса на карба и вкарва от там медна тръбичка (също като при ладата) След това запълва луфтовете около тръбичката със смола. По същия начин е и допълнителното впръскване. При рязко подаване на газ помпата впръсква бензин в дросела и ВОАЛА! Имаме ускорителна помпа. На думи е лесно, но на практика е по-трудничко. Обаче резултата е умопомръчаващ. Изумително е какво може да се постигне само от едни карбуратори. Ами ако се пипне и двигателя? Въпросният луд гений е зъболекар и челюстен хирург. Това обяснява търпеливия и внимателен подход към проблема. Пипа фино все едно ти прави жив зъб. Имам голям респект от този човек. Живял е 15 години в Германия и е дет се вика от старата германска самоделна школа. Няма го нашия джаста праста дебилски подход. Много чете, много мисли и пари налива ако е нужно. Нищо на готово не купува обаче. Всичко сам изработва. А, ако купи то непременно го преработва и то ултрапрофесионално. Целия му мотор е шедьовър на инженерната мисъл. Снимки трудно мога да направя. Трябва да го дебна като сваля карбовете. Но с тези обяснения всеки що годе интелигентен и технически грамотен механик би могъл сам да стигне до истината. Важно е идеята да ти подскаже някой.

            П.П. Опасност от гаф няма. Ако не се получи, просто запушваш дупката със смола и готово. Обаче се получава.

            П.П.2 Това май може да стане за цяла отделна тема. Ако последват коментари по този въпрос може да се отвори нова тема. Нека модовете да решът.
            Последно редактирано от SAMURAI; 28-01-09, 11:07.
            "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

            Коментар


            • #7
              До: Kawasaki KLX 650 R и С

              Много поучително , но за съжаление е валидно само за селскостопанска техника от типа на харлей с кубатури от по 1500 + сс. и мощност 50кс.
              Щом въпроса опре до Кавазаки или друга японска машина , най-често опитите да подобриш нещо /напр. мощност/ с някакви проценти , прецакваш друго /напр. разход или живот/ с пъти. Хората там /в Японско/ са си свършили работата почти винаги максимално добре.

              Виждал съм при Еди KLX с насаден спортен /механичен/ карбуратор. Вървеше много , но с какъв разход и колко време - не знам.

              Ровенето по тунинг сайтове и дългото четене ми навя извода , че е по-добре да не се пипа нищо , ако искаш да си караш мотора а не да го правиш постоянно.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #8
                До: Kawasaki KLX 650 R и С

                SAMURAI - благодаря ти много,информацията е много ценна и гласувам с две ръце да се направи на отделна тема защото това ще е наистина технически полезна тема за много хора.

                Коментар


                • #9
                  До: Kawasaki KLX 650 R и С

                  Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
                  Много поучително , но за съжаление е валидно само за селскостопанска техника от типа на харлей с кубатури от по 1500 + сс. и мощност 50кс.
                  Щом въпроса опре до Кавазаки или друга японска машина , най-често опитите да подобриш нещо /напр. мощност/ с някакви проценти , прецакваш друго /напр. разход или живот/ с пъти. Хората там /в Японско/ са си свършили работата почти винаги максимално добре.

                  Виждал съм при Еди KLX с насаден спортен /механичен/ карбуратор. Вървеше много , но с какъв разход и колко време - не знам.

                  Ровенето по тунинг сайтове и дългото четене ми навя извода , че е по-добре да не се пипа нищо , ако искаш да си караш мотора а не да го правиш постоянно.
                  И е така и не е така. В някой случаи разхода няма значение. А в някой случаи даже и живота на машината няма значение. Зависи какво искаш от мотора и какво си готов да жертваш. Не мисля, че ускорителната помпа ще прецака мотора. Въпрос на много експерименти и настройки. Друг е въпроса има ли нужда едно ендуро от нея. Мниого е спорен този момент. Супермотото обаче определено има нужда от повече мъгел.

                  П.П. Апропо, и КЛХ а не е много различен от селскостопански трактор. Няма нищо в тоя мотор. 650кубика пък само 50 коня. Мисля, че може още да даде за сметка на разхода и живота разбира се, но пък никой не живее вечно.
                  Последно редактирано от SAMURAI; 28-01-09, 18:48.
                  "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                  Коментар


                  • #10
                    До: Kawasaki KLX 650 R и С

                    Аз такива като разход и консумативи не жаля,да бяга повече е важно-тук някой ще каже ми купи си по нов,по лек-е отговарям предварително(ако някой дава безлихвен и дългосрочен заем)ще си взема най новият.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Kawasaki KLX 650 R и С

                      Първоначално публикуван от ceco.g Преглед на мнение
                      Аз такива като разход и консумативи не жаля,да бяга повече е важно-тук някой ще каже ми купи си по нов,по лек-е отговарям предварително(ако някой дава безлихвен и дългосрочен заем)ще си взема най новият.

                      Не искам да споря много , нооооо ...... Ако трябва да се наточи Ка Ел Екса като хората , ще го докараш на същите пари при лош краен резултат /от към кила най-малкото/ , само дето ще ги даваш парите на час по лъжичка.

                      А в твоя случай лекарството май се казва Highland -950. Ама за кредита не отговарям.
                      Последно редактирано от Жоро Нешев; 28-01-09, 22:02.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #12
                        До: Kawasaki KLX 650 R и С

                        GEORGINESHEV тук съм много съгласен с теб. Какъвто и тунинг да му правиш на КЛХ-а няма да може да се мери с едно съвременно супермото. Тук спор няма и не може да има.

                        П.П. Абе честно казано 950 ми се вижда твърде много за супермото. 400 до 650 ми се вижда достатъчно.
                        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                        Коментар


                        • #13
                          До: Присаждане на ускорителна помпа?!

                          Здравейте,вече няколко пъти се опитвам да пусна тема в раздела, но незнайно защо винаги бивам "отрязван".
                          По темата много ми е трудно да отделя теническата дискусия от сърказма .Супер мото КТМ 950 и Кавазаки КЛХ650?!Лично на моя мотор има монтиран такъв спортен карбуратор,и трябва да Ви кажа, че "вървенето" спрямо един заводски КЛХ-С няма нищо общо.Разхода е приблизително 6,5/100, но е след пълен основен ремонт.Много пъти съм карал R и единственото, което ме възпира да кажа че върви повече е разликата в зъбите на зъбчатките.Относно живота на двигателя при отварянето му се оказа ,че 2N има ключ 0,7мм и то след неизвестен брой километри по ендуро трасетата на Стара планина и минимум 35000 по километраж.Който не вярва да заповяда на гости, ще ми баде много приятно.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Присаждане на ускорителна помпа?!

                            Абе Саше опитай се да се изкажеш малко по-последователно , че не мога да ти проследя мисълта на думата...
                            Доколкото схванах - имаш КЛХ с механичен карбуратор изминал 35000 км. по Стара Планина с ключе 0,7 на втори сегмент и вървящ със силата на КТМ 950?

                            Демек ,че нищо му няма?

                            А защо го отвори пустия мотор не казваш?
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #15
                              До: Присаждане на ускорителна помпа?!

                              Да правилно си ме разбрал.Имам КЛХ от 08.12.2008г.Като го купувах се оказа че има малък проблем с клапъните при отстраняването на който се разбра че износването граничи (0,8 според мануала) с основен ремонт. Така и го направих.Искам да кажа,че износването на двигателя вследствие на присъдената му генерация е пренебрежимо малко.(пазя кт бутало)А сравнението между 950 и КЛХ не е мое!Единствената разлика,която не е "преодоляна" с R модела (от предишния собственик) е в момента на запалването (според мен).Недостатък е че няма смукач и лесно дави (за несвикнал), а иначе всички КЛХ-ве,които са били във форума и Мобилето съм ги изпитвал лично,върху което се базира и преценката ми.Ще ти бъда благодарен ако ми съдействаш за едини удължители за кормило тъй като не мога да си намеря.
                              п.п. Все още се чудя дали не сгреших като сложих оригинално бутало вместо спортно олекотено на Viseco примерно.Каква е според теб целта да оставят такива големи допуски в сравнение с R модела????????

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X