Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тежка спасителна акция с много кал.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тежка спасителна акция с много кал.

    Предварително се извинявам за това че се отплеснах с писането.
    Явно ми е останало професионално изкривяване от много писане на обяснения в полицията
    Които го мързи да чете да гледа картинките
    Един слънчев съботен ден както си разхождах гумите решавам че вместо да обикалям пет километра мога да прекося през едно дере.
    Малко извън града.
    Слезнах надоло по тревата около 100м.
    Гледам тече една вадичка има няма педя.
    Избрах си место и я преджапах.
    Някакъв човек нещо се разкрещя от горе ама аз не му обърнах внимание щото пред мен изкочиха някви големи тръни.
    Върнах се за да не издраскам колата обратно пак през вадичката.
    Избрах си друго място така че от другата страна да няма драки и атака.
    Да ама не. Както стъпих във водата и там си останах.Окопах се като диво свине.
    И четирите гуми във въздуха.
    После доиде въпросния крещящ човек и вика: - Абе момче. Гледам та от горе отиваш към водата.
    И викам и крещя недеи влиза в водата.
    Тука миналата седмица един трактор затъна.
    Ама ти мина един път не ти хареса. Гледам върна се.
    Че ся тука баш блатото оцели. Да не си пил хашиш.



    Обадих се на брат ми. Докара еденичката. Първо пробвахме с дърпане.Голям смях. Все едно съм закачил товарния влак.
    Пет метра засилка и се връща на обратно. А джипа не мърда милиметър.
    Междувремено изкочи още един овчар и почна да ми се кара как таз хубава кола съм я вкарал в калта.
    Почна да ръси мозак как да извадим бетонните колове от оградата на градината и да ги сложим под гумите.
    Много много не му обръщах внимание щото си имах грижи.
    Ама сега като се сетя тоя беше наи изнервящия елемент в цялата случка.
    Един от бисерите му беше че двете въжета които снадихме за да дърпаме трябва да са с еднаква дължина.
    После забихме едни колове и завързахме Голфа.
    Закачихме стоманени въжета с ръчна лебетка 3т между двете коли и ...
    Чупихме лебетката.
    Така стигнахме до логичната развръска - трактор.
    Викнах един приятел които на скоро плати 160х за чисто ново Камацу.
    Първото въже (стоманено 5т) се скъса.
    Добре че не направихме някои сакътлък.
    После тои изкара някво кръгло алпиниско.
    Въжето издържа обаче трактора вместо напред тръгна надоло.
    Точно за един оборот на гумите моста опря в калта.
    Викам си ей ся се наиграхме. Тука трябва хеликоптер да ни вади.
    А тои се чуди: -Аз съм 8т има ли хеликоптер които може да ме вдигне.
    Обадихме се на гражданска защита. Те са нашето спасение. Имат танк.
    Обаче тракториста нищо че е от скоро в занаята и че тва му е по скоро хоби изкара трактора като си помагаше с кофата.
    Все пак преди е бил илюзионист.
    Та по същия начин. С помоща на въпросната кофа издърпа и джипа.Много яка кофа.
    После доидаха гражданска и ни се караха що сме се оправили сами.
    Дет се вика измъкнахме им екшена под носа и за тях нищо не остана.

    клипа е MP4 гледа се с WMP11
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/k...upqtraktor.mp4

  • #2
    Ми те хората са измислили ЛЕБЕДКИТЕ мноооого отдавна
    А такива "местенца" се минават с Мнооого газ на ход (поне докато не счупиш нещо или съвсем не се удавиш в по-дълбокота)

    Коментар


    • #3
      В случая лебетка можеше да помогне само отзад. От снимките не се вижда добре че отпред е доста високо и с тези заровени мостове направо трябваше да разцепим земята. Или колата.
      А за минаването единствената ми грешка е че изобщо тръгнах от там.
      Засилка направих прилична. Как стъпих на мокрото и се изплющях на под.

      Коментар


      • #4
        Не. Блатото се минава с разузнаване. После гумите се изпускат. Ако не знаеш до колко може тоя модел - до 0,7 атм. Правилните може до 0,5. Тръгва се на първа понижаваща предавка, не се дава много газ и скоростите не се превключват. Започне ли да се забавя или усетиш че буксува, веднага пускаш газта, тя спира. Знам че много ти се иска да настъпиш, това е класическата и най-голяма глупост.
        Ако вече си пристигнал се вади с лопатата и тракове. Ако вече лежи на мостовете - и с джека, под него също дъска. Тая кола няма брони и прагове, значи само с куки за джантите.
        Буксирът е ако това не помогне. Номерът става само с лашкане и само с динамично въже. Всички други въжета убиват!!! Буксирът трябва да е нормален рамен джип с нормални прикачни устройства. Най-доброто е руските военни фаркопи.
        За тая кола не става, тя няма прикачни устройства.
        Лебедката е последното и отчаяно средство. Вероятността да я извади е незначителна. Но ще накъса въжето и след малко ще изгори.

        Коментар


        • #5
          Пропуснах да кажа че гумите бяха спецялно за затъване. 2мм протектор.
          То с гуми за кал всеки може
          А на асвалт до сега не съм чул някои да е затънал

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от kinex
            Пропуснах да кажа че гумите бяха спецялно за затъване. 2мм протектор.
            То с гуми за кал всеки може
            А на асвалт до сега не съм чул някои да е затънал
            Много е просто питай quadra аз разбрах че той прелита с черокито !
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #7
              ) И с гуми за кал не всеки може. И почти никой не знае дори да ги сложи.
              В блатото всъщност работят само тракторните. Има и за сонди, все тая. Строго елхички с три - четири пръста грайфер и разстояние между кубчетата пак толкова. И е хубаво задните да се сложат наопъки за да гребат на заден ход.
              А гумите ти са работили, нали са се закопали ...

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от vladi333
                Първоначално публикуван от kinex
                Пропуснах да кажа че гумите бяха спецялно за затъване. 2мм протектор.
                То с гуми за кал всеки може
                А на асвалт до сега не съм чул някои да е затънал
                Много е просто питай quadra аз разбрах че той прелита с черокито !
                Че тои кога смени гранда.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Първоначално публикуван от vladi333
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Пропуснах да кажа че гумите бяха спецялно за затъване. 2мм протектор.
                  То с гуми за кал всеки може
                  А на асвалт до сега не съм чул някои да е затънал
                  Много е просто питай quadra аз разбрах че той прелита с черокито !
                  Че тои кога смени гранда.
                  аз до колкото знам не го е сменял
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    ) И с гуми за кал не всеки може. И почти никой не знае дори да ги сложи.
                    В блатото всъщност работят само тракторните. Има и за сонди, все тая. Строго елхички с три - четири пръста грайфер и разстояние между кубчетата пак толкова. И е хубаво задните да се сложат наопъки за да гребат на заден ход.
                    А гумите ти са работили, нали са се закопали ...
                    Ма те галошите даже не можаха да пробоксуват. Направо се пльоснах на под.
                    А гумите ми са при Голди ама още не съм ги взел. Малатеста Кайман 265-70-16
                    Това за задните не го знаех. Мерси

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от vladi333
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Първоначално публикуван от vladi333
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Пропуснах да кажа че гумите бяха спецялно за затъване. 2мм протектор.
                      То с гуми за кал всеки може
                      А на асвалт до сега не съм чул някои да е затънал
                      Много е просто питай quadra аз разбрах че той прелита с черокито !
                      Че тои кога смени гранда.
                      аз до колкото знам не го е сменял
                      Тука си е звяра бре, пострада малко при полета, ама го оправих и сега е в строя
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Тука си е звяра бре, пострада малко при полета, ама го оправих и сега е в строя
                        И е готов за нови подвизи.... !
                        LZ1HKW
                        Реглаж на преден и заден мост
                        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Не. Блатото се минава с разузнаване. После гумите се изпускат. Ако не знаеш до колко може тоя модел - до 0,7 атм. Правилните може до 0,5. Тръгва се на първа понижаваща предавка, не се дава много газ и скоростите не се превключват. Започне ли да се забавя или усетиш че буксува, веднага пускаш газта, тя спира. Знам че много ти се иска да настъпиш, това е класическата и най-голяма глупост.
                          Ако вече си пристигнал се вади с лопатата и тракове. Ако вече лежи на мостовете - и с джека, под него също дъска. Тая кола няма брони и прагове, значи само с куки за джантите.
                          Буксирът е ако това не помогне. Номерът става само с лашкане и само с динамично въже. Всички други въжета убиват!!! Буксирът трябва да е нормален рамен джип с нормални прикачни устройства. Най-доброто е руските военни фаркопи.
                          За тая кола не става, тя няма прикачни устройства.
                          Лебедката е последното и отчаяно средство. Вероятността да я извади е незначителна. Но ще накъса въжето и след малко ще изгори.
                          Вярно ама тук говорихме за ручеиче, не за блато - ручея заблатява ивица - която евентуално се "прелита" което не става в блатото, ама пък и в блатото колите нямат работа освен по безкраините Руски блата

                          Коментар


                          • #14
                            Е аз пробвах да затъна на асвалт ама не стана.
                            Затова отидох там.
                            Както казваше един окръжен прокурор: - Кои за където е тръгнал, ще стигне.

                            Коментар


                            • #15
                              Не.
                              Както разбирам ручейчето е било на дъното на долчинка. Тогава единият, понякога двата бряга са чисто блатни. Тоя грунт няма нищо общо с локвите, коловозите, нивите. Блатото си е блато, колкото и да е малко. Товароносимостта и сцепните характеристики на грунта нямат нищо общо с нищо друго.
                              Разузнавателните признаци за мигновенна оценка: Необичайно широко плоско място около видимата вода. През топлите сезони - по-висока и по-ярко зелена растителност около огледалото, когато има сняг - просто тепсии.
                              Съжалявам момчета, знам че трябва да напиша това и друго, знам че съм виновен. Никакво вдъхновение ...(((

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X