Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

    Извинете за може би глупавия въпрос!
    От скоро имам Чероки 2.5 ТД 1999г. Досега не съм карал джип също така и дизел, така че съм напълно начинаещ.
    При скорост над 40-50 км чувам шум от задния диференциал. Не е нещо страшно – чувал съм подобни шумове при камиони и рейсове. Смених маслото в трансмисиите, но шуму си остана. Въпроса ми е, дали е нормален шум за тези коли или се дължи на износване.

  • #2
    До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

    Шума може да е възникнал от доста неща.Като например:
    1.Неправилно износени гуми.
    2.Разбити лагери.
    3.Пиньона може да е износен.
    Незнам но задния ти диф е Дана35 и най-вероятно е с ЛСД.Незнам това дали си го взел от значение,но там маслото не е като за обикновенна трансмисия.
    [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
    [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
    [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

    Коментар


    • #3
      До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

      Маслото е каквото трябва по каталог. Въпроса ми беше дали е нормално да се чува шум от трансмисията или трябва да ходя в сервиз да го видят. Уточнявам, че не се чува някакъв ужасен шум, стържене или виене. По скоро постоянен шум при пд голяма скорост.

      Коментар


      • #4
        До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

        Естествено,че не трябва да има шум.Това да не ти е Уаз или Нива дето дифовете им са като на тролей!
        [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
        [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
        [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
        [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

        Коментар


        • #5
          До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

          Зависи кой е писал каталога.

          Не е нормално да се чува виене от диференциалите, но не е и фатално.
          Обикновено след 100 000км в следствие на лошо масло, което се изразява в не сменянето му на 20 000км или смесването му с вода, се появява виене при скорост около 100км/ч. Причината е износване на лагерите на пиньона и касетата. Лагерите не са скъпи, но проблема е че малко хора могат да препаснат стъпката между пиньона и короната след смяната им.
          Ако виенето е много тихо, с добавка ще изчезне. Ако е силно ще намалее.
          А може и друго нещо да вие. Кой да каже.

          Коментар


          • #6
            До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

            Първоначално публикуван от cyklon Преглед на мнение
            Шума може да е възникнал от доста неща.Като например:
            1.Неправилно износени гуми.
            2.Разбити лагери.
            3.Пиньона може да е износен.
            Незнам но задния ти диф е Дана35 и най-вероятно е с ЛСД.Незнам това дали си го взел от значение,но там маслото не е като за обикновенна трансмисия.
            Боре на 2.5тди няма ЛСД на задния диф.Никога не са произвеждали със ЛСД на 2.5тди освен ако е слаган допълнително

            Коментар


            • #7
              До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

              Това не го знаех.Благодаря за инфото.Те значе най важните неща не слагът.Нито диф,нито 242 раздатка ужас.Урезани версии
              [U]Борис Найденов GSM:0888 433 804[/U]
              [LEFT][U]0887 754 767[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 2001 4.5" BFG A/T 32х9.5-16[/U][/LEFT]
              [LEFT][U]Ford S-MAX 2.0 2009[/U][/LEFT]

              Коментар


              • #8
                До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                Първоначално публикуван от gun Преглед на мнение
                Боре на 2.5тди няма ЛСД на задния диф.Никога не са произвеждали със ЛСД на 2.5тди освен ако е слаган допълнително
                а, не знам дали е така. има една обява на кинекс : http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=47401 точно с ЛСД...
                не бързам за никъде...
                XJ 2.5TD '98

                Коментар


                • #9
                  До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Зависи кой е писал каталога.

                  Не е нормално да се чува виене от диференциалите, но не е и фатално.
                  Обикновено след 100 000км в следствие на лошо масло, което се изразява в не сменянето му на 20 000км или смесването му с вода, се появява виене при скорост около 100км/ч. Причината е износване на лагерите на пиньона и касетата. Лагерите не са скъпи, но проблема е че малко хора могат да препаснат стъпката между пиньона и короната след смяната им.
                  Ако виенето е много тихо, с добавка ще изчезне. Ако е силно ще намалее.
                  А може и друго нещо да вие. Кой да каже.
                  Позволявам си едно леко уточнение:
                  В гореспоменатия текст /с червеното/ , авторът е искал да каже : хлабината между пиньона и короната.

                  Явно в бързината е допусната неточност на израза.

                  П.П.Стъпката при конусната предавка на деференциала е непроменлива величина - в случея константа.
                  ________________________________________________________________________________________
                  Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                  HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                  Коментар


                  • #10
                    До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                    Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                    а, не знам дали е така. има една обява на кинекс : http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=47401 точно с ЛСД...
                    Да има и изклучения ако си го е поръчал като ново със ЛСД .Но относно новото купе след 97 до 01 не се слага а е екстра дори и за лимитет

                    Коментар


                    • #11
                      До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                      Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                      Позволявам си едно леко уточнение:
                      В гореспоменатия текст /с червеното/ , авторът е искал да каже : хлабината между пиньона и короната.

                      Явно в бързината е допусната неточност на израза.

                      П.П.Стъпката при конусната предавка на деференциала е непроменлива величина - в случея константа.
                      Знаеш ли колко трябва да е хлабината, и изобщо как се прави.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Знаеш ли колко трябва да е хлабината, и изобщо как се прави.
                        Хлабината трябва да е колкото цигарена хартия.
                        Предполагам, че се постига с пасвани шайби и операцията се извършва от високо квалифициран персонал на стенд или по метода качване, замерване , ако не отговоря /по-стегнато или по-хлабаво/- сваляне, припасване на нови шайби и т.н. - до безкрай
                        Нямам претенции да съм компетентен точно по ремонта на дифове.
                        Бъди здрав!

                        П.П. На оплюваните от повечето хора "немски таралясници", хлабината между пиньона и короната се регулира с винтове и става винаги - без грешка!
                        ________________________________________________________________________________________
                        Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                        HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                        Коментар


                        • #13
                          До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                          Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                          Хлабината трябва да е колкото цигарена хартия.
                          Предполагам, че се постига с пасвани шайби и операцията се извършва от високо квалифициран персонал на стенд или по метода качване, замерване , ако не отговоря /по-стегнато или по-хлабаво/- сваляне, припасване на нови шайби и т.н. - до безкрай
                          Нямам претенции да съм компетентен точно по ремонта на дифове.
                          Бъди здрав!
                          Нямаш претенции, пък обясняваш какво съм искал да кажа.
                          Аз също нямам претенции да съм точен с терминологията защото тия неща не съм ги учил в университета. Учил съм ги в канала и от интернет.
                          За това и питах.
                          Не мисля че може да се нарече хлабина, местото на контактната повърхност между зъбите на пиньона и зъбите на короната. Точно местото на контакт се настройва чрез натягане на разпорната втулка. Няма шайби.

                          http://www2.dana.com/pdf/5717.pdf

                          Това за цигарената хартия са бабини дивитини. Така се правеха Жигули преди сто години.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                            Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                            Хлабината трябва да е колкото цигарена хартия.
                            Предполагам, че се постига с пасвани шайби и операцията се извършва от високо квалифициран персонал на стенд или по метода качване, замерване , ако не отговоря /по-стегнато или по-хлабаво/- сваляне, припасване на нови шайби и т.н. - до безкрай
                            Нямам претенции да съм компетентен точно по ремонта на дифове.
                            Бъди здрав!

                            П.П. На оплюваните от повечето хора "немски таралясници", хлабината между пиньона и короната се регулира с винтове и става винаги - без грешка!
                            Хлабината не е основния проблем. Много по-важно е къде е контактното петно между короната и пиньона. Все пак в 90% от случаите говорим за хипоидни предавки.
                            Обикновено луфта е от 1 до 3 градуса на задвижващия вал.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Питане за заден мост на Чероки 2.5 ТД

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Нямаш претенции, пък обясняваш какво съм искал да кажа.
                              Аз също нямам претенции да съм точен с терминологията защото тия неща не съм ги учил в университета. Учил съм ги в канала и от интернет.
                              За това и питах.
                              Не мисля че може да се нарече хлабина, местото на контактната повърхност между зъбите на пиньона и зъбите на короната. Точно местото на контакт се настройва чрез натягане на разпорната втулка. Няма шайби.

                              http://www2.dana.com/pdf/5717.pdf

                              Това за цигарената хартия са бабини дивитини. Така се правеха Жигули преди сто години.
                              Приеми моите извинения, ако съм те засегнал с нещо.
                              Позволил съм си да правя уточнения на твоите твърдения в интерес на участниците , четящи темата / да няма неточности и всичко да е технически издържано/.
                              Уважавам амбициозните хора, който са се учили по метода проба-грешка и най-вече тези, които се поучават от грешките на другите /чрез интернет и опит от други източници/.
                              Резултатите са важни!
                              Това , което Ти си направил и си измислил, красноречиво говори за твоята компетентност.
                              Хвала на хора , като Тебе!
                              Много се говори, но малко се прави - като се опре до практика - някои компетентни хора замлъкват , като риби и никакви ги няма.
                              ________________________________________________________________________________________
                              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X