Доста се зачудих преди да задам този въпрос.
Но след вчерашното ни семейно събиране се реших.
Почитател съм на Лада от много години и не мога да си отговоря обективно на въпроса, защо? Да ли от сантимент или от преклонение пред великата, инженерна мисъл. Извинявам се за лиричното отклонение, сега ми е паднало.Прожекторите са насочени към мен.
Форумът и аудиторията респектират със задълбочените си познания.
Ще започна от по-далеко. Та с баща ми, летец (военен), вече бивш. Имаме една редовна тема като седнем на по ракия "Ладите от корекома от едно време са по хубави и се правели по иначе, а не като другите от мототехника". И леко се отклоняваме към краят на шишето. За една лада 1600 на негов колега дето била произведена за Канада и нямало нещо да се пипне по нея. Абе не била като редовите лади 1600.
Ние лично имахме лада-комби, четворка от кореком. Кара се 17г.на газ и то каране с главно "К", защото сме си рибарско и скиорско семейство.На почти 300 хил.км никакви проблеми. Най сериозен беше с алтернатора. Няма основни ремонти няма дявол. Баща ми си подържаше по колата и не е от хората които робуват на техника. Най много да изхвърли пепелника като прелее. Пази, но не жали. Ладата я предадохме на вторични суровини миналата година, изгни отдолу. Въпреки, че бе намазана. Двигателят пееше, не харчеше масло вървеше на газ като дива и се твареше колкото може до последно. Четирима братя сме, голямо семейство. Правете сметка за багаж, палатки, лодка и.... Отделно баща ми се занимава с дърводелство, страхотия. Беше и сменил пружините отзад с нивови и нямаше и уморен вид. Караше се с лекота и удоволствие не само по мои думи. Каква бе тази кола незнам, но спомените от къде сме минавали и какво, как и къде сме возили са ярки, а някои и документирани.
Та да се върна на въпроса. Имат ли разлики било в сглобка, било в материали, ладите от бившия кореком?? Ще се радвам да дадете повод за задълбочаване на дискусията с баща ми.
Но след вчерашното ни семейно събиране се реших.
Почитател съм на Лада от много години и не мога да си отговоря обективно на въпроса, защо? Да ли от сантимент или от преклонение пред великата, инженерна мисъл. Извинявам се за лиричното отклонение, сега ми е паднало.Прожекторите са насочени към мен.
Форумът и аудиторията респектират със задълбочените си познания.
Ще започна от по-далеко. Та с баща ми, летец (военен), вече бивш. Имаме една редовна тема като седнем на по ракия "Ладите от корекома от едно време са по хубави и се правели по иначе, а не като другите от мототехника". И леко се отклоняваме към краят на шишето. За една лада 1600 на негов колега дето била произведена за Канада и нямало нещо да се пипне по нея. Абе не била като редовите лади 1600.
Ние лично имахме лада-комби, четворка от кореком. Кара се 17г.на газ и то каране с главно "К", защото сме си рибарско и скиорско семейство.На почти 300 хил.км никакви проблеми. Най сериозен беше с алтернатора. Няма основни ремонти няма дявол. Баща ми си подържаше по колата и не е от хората които робуват на техника. Най много да изхвърли пепелника като прелее. Пази, но не жали. Ладата я предадохме на вторични суровини миналата година, изгни отдолу. Въпреки, че бе намазана. Двигателят пееше, не харчеше масло вървеше на газ като дива и се твареше колкото може до последно. Четирима братя сме, голямо семейство. Правете сметка за багаж, палатки, лодка и.... Отделно баща ми се занимава с дърводелство, страхотия. Беше и сменил пружините отзад с нивови и нямаше и уморен вид. Караше се с лекота и удоволствие не само по мои думи. Каква бе тази кола незнам, но спомените от къде сме минавали и какво, как и къде сме возили са ярки, а някои и документирани.
Та да се върна на въпроса. Имат ли разлики било в сглобка, било в материали, ладите от бившия кореком?? Ще се радвам да дадете повод за задълбочаване на дискусията с баща ми.
Коментар