Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартери

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стартери

    Темата произлиза от тук

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Надявам се да не си я теглил на стартер. И би ли обяснил как си го представяш този редуктор в стартера?
    сателитен. Прави стартера по-ефективен, оттам необходимата мощност - по-малка.
    Последно редактирано от Lazar; 26-11-08, 11:28. Причина: съобщение

  • #2
    До: Акумулатор

    Този "редуктор", да не е онова, което едно време му казвахме манивела?

    Коментар


    • #3
      До: Акумулатор

      Не, не е манивела. Сателитен редуктор, както ти е отговорил вече колегата Ясен.

      Коментар


      • #4
        До: Акумулатор

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        сателитен. Прави стартера по-ефективен, оттам необходимата мощност - по-малка.
        Като как става по-ефективен? Според мен е напротив. Нали всяка предавка носи загуби след себе си?
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          До: Акумулатор

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          сателитен. Прави стартера по-ефективен, оттам необходимата мощност - по-малка.
          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Не, не е манивела. Сателитен редуктор, както ти е отговорил вече колегата Ясен.
          .... мисля,че и последните УАЗ-ки които купиха при нас, са с такива стартери (въртят много по-бързо от другите)
          Прикачени файлове
          Land Rover Discovery:
          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Като как става по-ефективен? Според мен е напротив. Нали всяка предавка носи загуби след себе си?
            Така е. Но конструктивно е доста крива идеята за електромотор с ниска честота на въртене и голям въртящ момент. Поне докато медта ти е най-добрия наличен проводник, а мястото - малко. Правейки мотора по-високооборотен, заобикаляш значима част от омичните загуби. Така даже и губейки в редуктора, печелиш кпд, а и други ползи.

            Ех, лелеяна свръхпроводимост...

            Хм, манивела. На дизел. А абонамент за ортопедията?

            Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
            .... мисля,че и последните УАЗ-ки които купиха при нас, са с такива стартери (въртят много по-бързо от другите)
            Така изглеждат и повечето лебедки. Само че с два редуктора един след друг.
            Последно редактирано от Ясен; 28-11-08, 22:39.

            Коментар


            • #7
              До: Акумулатор

              .... или воден радиатор за Прага
              Хм, манивела. На дизел. А абонамент за ортопедията?

              ... и другия вариант
              Прикачени файлове
              Land Rover Discovery:
              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

              Коментар


              • #8
                До: Акумулатор

                Редуктора се води планетарен,а не сателитен
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Акумулатор

                  Първоначално публикуван от Ясен
                  Така изглеждат и повечето лебедки. Само че с два редуктора един след друг.
                  А и раздатките на Грандовете са с такива .....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #10
                    До: Акумулатор

                    Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
                    .... или воден радиатор за Прага
                    Не помага охлаждането, важното е че вече сме загубили ел.енергията като топлина.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Акумулатор

                      Принципно на теория стартерите на всички дизелови ДВГ са с редуктори.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Акумулатор

                        Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                        Принципно на теория стартерите на всички дизелови ДВГ са с редуктори.
                        Айде бе Я пак си помисли!
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Акумулатор

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Не помага охлаждането, важното е че вече сме загубили ел.енергията като топлина.
                          Помага високото напрежение. Демек, палене на 24V, примерно. Или дори повече.

                          ъъъ, или намотки от сребро, например И тогава ще струва повече от джипа.

                          Иначе за другото си прав. Не се бях замислял от тая гледна точка.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Акумулатор

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Помага високото напрежение. Демек, палене на 24V, примерно. Или дори повече.

                            ъъъ, или намотки от сребро, например И тогава ще струва повече от джипа.

                            Иначе за другото си прав. Не се бях замислял от тая гледна точка.
                            Не те оправя високото напрежение - сметката с енергията е отишла в киреча. Тия 24 волта идват от две батерии. Една на 12 волта, двойно по-голяма и си постигнал същото, само с по-дебели кабели ИЗВЪН стартера. Вътре количеството мед е същото.

                            Среброто е вариант, ама айде да подкараме трансмутацията първо, пък после в джипа?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Акумулатор

                              Нали говорим за акумулатори все пак. И с редуктор и без, ел. мощност е P=UxI. Или някой, ще твърди, че с моторче от чистачки и редуктор ще запали колата си?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X