Зравейте,
отскоро съм собственик на LR Freelander 2001 TD4 и разбира се първите проблеми са факт и имам нужда от Вашата компетентна помощ.
След покупката закарах колата за диагностика и преглед в Дару Кар. Хората я огледаха и ми казаха, че имам за смяна датчик на колянов вал (смених го) и че имам проблем с полуоските (първо мислехме, че е само дясната, но се оказаха и двете). Проблема е че вътрешните карета са разбити до неузнаваемост и съответно колата при подаване на газ на скорост тресе ужасно. След като установихме проблема започнаха и мъките, в Дару Кар ми казаха, че могат да поръчат цяла полуоска (не се предлагали само каретата) за скромната сума от 900лв./бр. и ще почакам 2 седмици. Този вариант не ми се стори приемлив и започнах да търся други, свалихме полуоските при познат майстор, който и обслужи напълно колата и ги закарах на Симеоновско шосе при хора за които ми казаха, че ги рециклират. Там обаче ми поискаха 480лв./бр само за рециклиране на вътрешните карета а на мен и външните са ми тръгнали и полека сумата се доближаваше до цените за нови такива. Отказах се и от този вариант и сега търся друг, гледах в сайта на Падок, но за съжаление съм много бос в областта ЛР и не намерих нито само карета, нито цели полуоски. Това е и първата ми молба, ако някой по-запознат от мен може да погледне в сайта и да ми каже предлагат ли тези неща и ако да то на какви цени. Ако пък знаете друг вариант за оправяне на проблема също ще съм благодарен да ги споделите.
Вторият проблем е, че нямам дълги светлини. Когато дръпна лоста фаровете ми просто угасват и дори не светва синята индикираща влючени дълги фарове лампа?
Третият и надявам се последен проблем е, че парното не работи на 4-та степен, на всички други е ОК, но на 4-та просто спира да върти вентилатора?
Поста стана дълъг, но ще попитам и още нещо. По колата до момента съм сменил датчик колянов вал (наложи се), ляв шарнир (беше тръгнал леко), масло на двигателя BMW Castrol 5W40, масло на скоростите MTF 94, масло на раздатката и задния диференциал BP от Мото Пфое ми го дадоха за оригинално, маслен, въздушен, горивен, купе и картерни газове филтри и антифриз. Има ли нещо което съм пропуснал при обслужването на колата?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави,
Иво
П.С. Номера на шасито на колата е SALLNAAE81A341787
отскоро съм собственик на LR Freelander 2001 TD4 и разбира се първите проблеми са факт и имам нужда от Вашата компетентна помощ.
След покупката закарах колата за диагностика и преглед в Дару Кар. Хората я огледаха и ми казаха, че имам за смяна датчик на колянов вал (смених го) и че имам проблем с полуоските (първо мислехме, че е само дясната, но се оказаха и двете). Проблема е че вътрешните карета са разбити до неузнаваемост и съответно колата при подаване на газ на скорост тресе ужасно. След като установихме проблема започнаха и мъките, в Дару Кар ми казаха, че могат да поръчат цяла полуоска (не се предлагали само каретата) за скромната сума от 900лв./бр. и ще почакам 2 седмици. Този вариант не ми се стори приемлив и започнах да търся други, свалихме полуоските при познат майстор, който и обслужи напълно колата и ги закарах на Симеоновско шосе при хора за които ми казаха, че ги рециклират. Там обаче ми поискаха 480лв./бр само за рециклиране на вътрешните карета а на мен и външните са ми тръгнали и полека сумата се доближаваше до цените за нови такива. Отказах се и от този вариант и сега търся друг, гледах в сайта на Падок, но за съжаление съм много бос в областта ЛР и не намерих нито само карета, нито цели полуоски. Това е и първата ми молба, ако някой по-запознат от мен може да погледне в сайта и да ми каже предлагат ли тези неща и ако да то на какви цени. Ако пък знаете друг вариант за оправяне на проблема също ще съм благодарен да ги споделите.
Вторият проблем е, че нямам дълги светлини. Когато дръпна лоста фаровете ми просто угасват и дори не светва синята индикираща влючени дълги фарове лампа?
Третият и надявам се последен проблем е, че парното не работи на 4-та степен, на всички други е ОК, но на 4-та просто спира да върти вентилатора?
Поста стана дълъг, но ще попитам и още нещо. По колата до момента съм сменил датчик колянов вал (наложи се), ляв шарнир (беше тръгнал леко), масло на двигателя BMW Castrol 5W40, масло на скоростите MTF 94, масло на раздатката и задния диференциал BP от Мото Пфое ми го дадоха за оригинално, маслен, въздушен, горивен, купе и картерни газове филтри и антифриз. Има ли нещо което съм пропуснал при обслужването на колата?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави,
Иво
П.С. Номера на шасито на колата е SALLNAAE81A341787
Коментар