или "Как да заровим спестяванията в калта"
или "LJ70, 2L-T - Скалалазка моя"
или "... ще оцелеят само хлебарките и... това!"
Темата има за цел да представи моята подготовка на LJ70 2L-T за разходки със средна до относително висока трудност на терена.
Бидейки от новите тук се надявам, че моето „житие и страдание” при стягането на тази машина ще спести доста лутане на колеги, които тепърва се захващат с това или подобно начинание.
Започна се с това
Заварено състояние
Плюсове – удобни предни седалки, наличен лифт 2”, кални гуми.
Минуси - Изнасилен съединител, отвратително спиране, трагично управление, често прегряване на двигателя (стрелката изведнъж скача най- горе), дрънчене от предните накладки, щракане на карета, акумулатор 62 А, ръжда и редица други дребни дразнещи нещица.
По- голямата част от проблемите бяха следствие на употребата на колата с гуми 33/12,5/15, които са абсурдно голями и тежки във всяко едно отношение за тази модификация.
Първи стъпки на привеждане в техническа изправност:
-Нови накладки
-комплект пружинки за предните накладки (благодарности на niki_p)
-жило за ръчна спирачка – драмата по доставката се оказа кошмар, а необходимостта от бързото поставяне на работещо жило се подсилва от факта, че при моята модификация задните накладки се напасват не при употреба на спирачките, а при дърпане на ръчната спирачка.
-Виско муфа – колата беше карана с протекла виско муфа, слава Богу, че главата е добре... засега
-Термостат
-Съединител комплект – голямите гуми и честото използване на колата за теглене на платформа бяха докарали съедителя до вид сходен с този на прясно изкопан глинен съд от 3ти век.
-Кормилна кутия – огромен луфт във волана и трудно управление на колата при скорости над 80
-Карета
-Капачка на резервоара
-Гелов акумулатор 70 А
-Карданни карета заден кардан и смяна на цял преден кардан
-Гърне и тръби
-Промивка двигател – при смяна на първото масло сложих промивка. До този момент не бях виждал такива парцали да изтичат през пробката...
-Въздушен филтър – този, с който взех колата имаше цвят на прясно положен асфалт
-Корона и пиньон на заден диференциал – лили майкуууууууу...
Дотук колата вече ставаше за употреба дотолкова, доколкото може да бъде наречена „технически изправна.
или "LJ70, 2L-T - Скалалазка моя"
или "... ще оцелеят само хлебарките и... това!"
Темата има за цел да представи моята подготовка на LJ70 2L-T за разходки със средна до относително висока трудност на терена.
Бидейки от новите тук се надявам, че моето „житие и страдание” при стягането на тази машина ще спести доста лутане на колеги, които тепърва се захващат с това или подобно начинание.
Започна се с това
Заварено състояние
Плюсове – удобни предни седалки, наличен лифт 2”, кални гуми.
Минуси - Изнасилен съединител, отвратително спиране, трагично управление, често прегряване на двигателя (стрелката изведнъж скача най- горе), дрънчене от предните накладки, щракане на карета, акумулатор 62 А, ръжда и редица други дребни дразнещи нещица.
По- голямата част от проблемите бяха следствие на употребата на колата с гуми 33/12,5/15, които са абсурдно голями и тежки във всяко едно отношение за тази модификация.
Първи стъпки на привеждане в техническа изправност:
-Нови накладки
-комплект пружинки за предните накладки (благодарности на niki_p)
-жило за ръчна спирачка – драмата по доставката се оказа кошмар, а необходимостта от бързото поставяне на работещо жило се подсилва от факта, че при моята модификация задните накладки се напасват не при употреба на спирачките, а при дърпане на ръчната спирачка.
-Виско муфа – колата беше карана с протекла виско муфа, слава Богу, че главата е добре... засега
-Термостат
-Съединител комплект – голямите гуми и честото използване на колата за теглене на платформа бяха докарали съедителя до вид сходен с този на прясно изкопан глинен съд от 3ти век.
-Кормилна кутия – огромен луфт във волана и трудно управление на колата при скорости над 80
-Карета
-Капачка на резервоара
-Гелов акумулатор 70 А
-Карданни карета заден кардан и смяна на цял преден кардан
-Гърне и тръби
-Промивка двигател – при смяна на първото масло сложих промивка. До този момент не бях виждал такива парцали да изтичат през пробката...
-Въздушен филтър – този, с който взех колата имаше цвят на прясно положен асфалт
-Корона и пиньон на заден диференциал – лили майкуууууууу...
Дотук колата вече ставаше за употреба дотолкова, доколкото може да бъде наречена „технически изправна.
Коментар