Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за неприятен теч от двигателя!!!

    Здравейте,
    отскоро имам Хонда CR250 - 89г . Искам да отстраня неприятен теч от двигателя, и се чудя как да го отстраня - купих си силикон за ауспуси, но се опасявам че ще го издуха налягането. Мисля си и за азбест ... или комбинация от двете. Приемам съвети всякакви

    Ето снимка на мястото:


  • #2
    За гарнитурата под отвора ли говориш или за някаква на изпускателния отвор? Що не пробваш с термо лента за колектори? Има такива дето държат до 1000 градуса.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от kalitko
      За гарнитурата под отвора ли говориш или за някаква на изпускателния отвор? Що не пробваш с термо лента за колектори? Има такива дето държат до 1000 градуса.
      За изпускателния отвор става дума. А от къде мога да си намеря такава лента.

      Коментар


      • #4
        Ами в някой магазин за тунинг на коли. Но не знам дали държи на налягане тази лента щото на колите принципно ги слагат върху колекторите за подобряване на топлообмена. Трябва да питаш в магазина. И май не е ефтина.

        Коментар


        • #5
          Мдаа, сещам се за какво говориш, но не мисля че ще свърши работа, защото явно тече между колектора и тази тръбичка от снимката, а там не виждам как ще се уплътни с тази лента. Интерсно ми е дали някой не се е сблъсквал с подобен проблем и как го е решил, или при мен липсва някой детайл по системата ...

          Коментар


          • #6
            Ами аз вече не карам мотор но преди като карах проблемите ми идваха само от това място. Слагал съм азбестови конци и кви ли не глупости, но всичко си заминаваше с времето. Принципно май трябва точно там да има една медна гарнитурка която е доста особена и не се намира лесно. Но дали е така при всички мотори не знам.

            Коментар


            • #7
              E, медна гарнитура може да се изреже винаги.
              Всички азбестови замазки и ленти не стават - падат от вибрациите.

              Коментар


              • #8
                Ееее верно? Ами айде изрежи тогава и я прегъни на два три пъти за да може като сложи пича отгоре кривката да се слеска и да оплътни добре като си спецялист.

                Коментар


                • #9
                  Нищо не мога да изрежа без картинка. Щот не съм спецялист. А по квото съм специалист криво-ляво става. Ако човека иска ще направи чертеж, ще изрежем, кво толкова?

                  Коментар


                  • #10
                    Колега не е толкова просто колкото си го мислиш. Тези гарнитури не са обикновен О пръстен от мед, а са подгънати. В смисъл кръга се реже оформя се по-дебел в ширина и се подгъва от средата на широкия участък навътре за да се получи двойно превиване. Прегъването трябва да е равномерно баз кривини. А това се прави само в завод или при добър ковач и стругар. И при слагане на кривката отгоре гарнитурата се сплесква без почти никакво усилие и обира добре луфта откъдето на човека му тече масло.

                    А на kolega-та мога да кажа да не се притеснява толкова от това масло щото ако не тече от там пък запушва генерацията и трябва да чисти заглушители после.

                    Коментар


                    • #11
                      Мерси за съветите но мисля че решението май ще е СО  .Как мислите ако се завари дали ще е проблем ?

                      Коментар


                      • #12
                        Обикновено заварките се изкъртват ако съединението е измислено като еластично.
                        Щом е толкова крива и обемна тая гарнитура, що не видиш при ауспусите. Върти ми се в клавата че имаше някви ...

                        Коментар


                        • #13
                          Не че нещо ама това не е ли 2Т и защо по точно те притеснява "теча"от изпускателния, при положение че колкото повече масло има толкова по-дълго време ще изкара? Ако го измиеш да се види от къде точно тече, защото така като гледам това си е само маслото от бензина, което според мен не е проблем, слагаш му малко по-малко и спира да тече толкова, виж ако е друго нещо...

                          Коментар


                          • #14
                            Така като гледам снимката,проблема ти вероятно е отчасти в пружините които се вижда че не са оригинални и вероятно не "работят" както трябва .Възможно е също (много вероятно според мен) от някое падане да се е изкривил ауспуха и да не ляга добре.Огледай внимателно под какъв ъгъл е края на ауспуха.Кривката е доста усукана и лесно ноже да ти убегне това,че не ляга плътно,а е на една страна и малко "зяпа".Не се сещам на това място да има каквато и да е гарнитура

                            ПП.В никакъв случай не заварявай това.Не,че нещо кой знае какво ще се случи,но работата става много мърлява така,пък и едва ли ще си решиш проблема.
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #15
                              Мерси за съветите ще се вслушам в тях ....Утре като за начало ще сменя пружините и ще видя как ляга ауспуха към леглото което е на цилиндъра., дори ако се наложи мисля да коригирам малко кривката ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X