Здравейте,
да се представя.. приятелите ме наричат Вил..
..преди 2 седмици си купих Range Rover 2.5 TDS - 97-ма година, или поне за такава ми го продадоха, като прочетох вашите постове, може да се окаже, че е 95-та.. не че ме бърка особено, харесах си колицата..
..с мотор на BMW е.. 6 цилиндров, редови.. още нямам снимки, този уикенд ще го щракна и ще ги кача..
..разбира се, веднага го вкарах в сервиз и се започна:
- успокоителен амортесьор на кормилната уредба
- предни дискове
- накладки
- амбриажна помпа
- ремонт на компресора на климатроника
- някакви биалетки или нещо от сорта
- маслен, горивен и въздушен филтър
- стоп машинка
- смяна на масла и антифриз
- акумулатор
.. това оправих до тук, сега чакам заплата за да го обуя, защото е с пистови лятни гуми..
..дава грешка в километража, от вашите постове разбрах, че е връщан, ходих до дару кар и си запписах час за утре да му прегледат грешките и как е с въздуха в окачването.. дава ми и някакви грешки, че са ми отворени предните прозорци и шибедаха.. ще го видят и това.. не съм сигурен, че искам да му разбирам реалните километри..
..имам питане към вас.. сутрин като го паля му трябват 2-3 минути за да се нагласи на височина и да спрат да му мигат лапичките - това нормално бавно ли е, защото после през деня го прави почти веднага..
..другото ми питане е, вече два пъти ми се случва вечер да го оставя на средно положение (аз така го карам в града), а на сутринта го намирам надръвчен за офроуд.. и това да ли е нормално..
..късите фарове са много зян, а с дългите мога да запаля огън пред мен, намерих ксенон за късите, за 150 лв.. дали да си го взема.. некъФ китайски е..
..видях, че дискавърито се нуждае от гресиране, при Range Roverа как е.. има ли нужда от това..
..ми май е това, ако някой се сети нещо което съм пропуснал да проверя, ще съм благодарен за съвет..
хубав ден на всички, Вил..
да се представя.. приятелите ме наричат Вил..
..преди 2 седмици си купих Range Rover 2.5 TDS - 97-ма година, или поне за такава ми го продадоха, като прочетох вашите постове, може да се окаже, че е 95-та.. не че ме бърка особено, харесах си колицата..
..с мотор на BMW е.. 6 цилиндров, редови.. още нямам снимки, този уикенд ще го щракна и ще ги кача..
..разбира се, веднага го вкарах в сервиз и се започна:
- успокоителен амортесьор на кормилната уредба
- предни дискове
- накладки
- амбриажна помпа
- ремонт на компресора на климатроника
- някакви биалетки или нещо от сорта
- маслен, горивен и въздушен филтър
- стоп машинка
- смяна на масла и антифриз
- акумулатор
.. това оправих до тук, сега чакам заплата за да го обуя, защото е с пистови лятни гуми..
..дава грешка в километража, от вашите постове разбрах, че е връщан, ходих до дару кар и си запписах час за утре да му прегледат грешките и как е с въздуха в окачването.. дава ми и някакви грешки, че са ми отворени предните прозорци и шибедаха.. ще го видят и това.. не съм сигурен, че искам да му разбирам реалните километри..
..имам питане към вас.. сутрин като го паля му трябват 2-3 минути за да се нагласи на височина и да спрат да му мигат лапичките - това нормално бавно ли е, защото после през деня го прави почти веднага..
..другото ми питане е, вече два пъти ми се случва вечер да го оставя на средно положение (аз така го карам в града), а на сутринта го намирам надръвчен за офроуд.. и това да ли е нормално..
..късите фарове са много зян, а с дългите мога да запаля огън пред мен, намерих ксенон за късите, за 150 лв.. дали да си го взема.. некъФ китайски е..
..видях, че дискавърито се нуждае от гресиране, при Range Roverа как е.. има ли нужда от това..
..ми май е това, ако някой се сети нещо което съм пропуснал да проверя, ще съм благодарен за съвет..
хубав ден на всички, Вил..
Коментар