Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Can-AM DS 450 XC

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Can-AM DS 450 XC

    Дълго време слушахме и четохме за този високотехнологичен модел спортно АТВ и най-после днес имах възможността да го тествам на новия Оффроуд Полигон в Дълбок Дол



    Can-Am са изкарали два модела от тази чиста "кросарка", единият с означение МХ предназначен основно за Quad Cross ( клас в мотокроса) и ХС модел предимно за американските серии GNCC. Аз разполагах с втория модел, като разликата им е основно в окачването ! Спортният модел на DS 450 се отличава от сродните АТВ-та на другите производители с изключителното си тегло-156 кг и новата изключително здрава концепция на рамата





    Подробности и технически характеристики можете да видите тук , но аз искам да споделя преките си впечетления от теста
    Моторът е пълен ижекцион и АТВ-то направо "рипва" при старта, въпреки, че конкретният модел имаше проблем със съединителя, който след якото каране май се оправи... Скоростите са дълги и след като тръгнеш, не е необходимо да натискаш съединител, а направо превключваш !
    На правата след старта стигнах 98 км/ч на 4-та предавка, като за 5-та ще е необходимо доста място, за да се разгърне...



    АТВ-то разполага с европейска хомологация и подлежи на регистрация, а цената му е около 20 000 лева с ДДС при вносителя.
    Заради малкият клиренс ( 132 мм до задната ос ) и липсата на задна скорост, машината със сигурност не е подходяща за Ендуро Шампионата, но за кросови трасета и скокове е точно каквото ти трябва
    Лесно се контролира във въздуха, насочва се елементарно и е много послушна машина





    Резервоарът е 11 литра и при раход около 8-10 на сто е предостатъчен ( поне така казват от "Зундерт" ) !
    Аз лично се скапах след третата обиколка, но по принцип кроса иска доста добра физическа подготовка и затова утре съм поканил Николен и Десо Цеков да направят тестове
    Може би и настройките, които направих на амортисьорите не бяха подходящи, а и полигона след "Чалънджа" си е направо асфалтиран, толкова е твърдо трасето...
    Утре ще напиша още впечетления след теста
    Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 19-10-08, 00:10.

  • #2
    До: Can-AM DS 450 XC

    оня ден и аз я зяпах но на друго място липсата на задна донякъде си е проблем но какво да правиш производителите се съобразяват най вече с американския пазар и какво се кара там ,дано BPR са извадили надежна машина в тоя клас където нямаха никво присъствие до момента и където от една две години има доста раздвижване почти всички производители си пуснаха моделите.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #3
      До: Can-AM DS 450 XC

      Интересен модел. Сухото тегло от 156кг наистина е впечатляващо май че при това положение това е най-лекото 450. Надявам се само това да не е за сметка на здравината на носачи ос и рама защото това е голям проблем при кроса и затворените трасета. Попринцип първата работа на PRO състезатели е да подменят алуминиевите части с такива от стомана, но предполагам ,че за наще леки трасета това няма да се налага скоро. Иначе браво за теста Тоше и затова че си поканил Николен и Десо да го покарат напоследък правиш доста неща по западен образец . Може да вземете и някое друго 450 кавазаки, ямаха, ктм за сравнение, и чакаме още резултати мен лично ще ми е интересно да видя как върви сравнение с другите.
      It's not the Ride, It's the RIDER

      Коментар


      • #4
        До: Can-AM DS 450 XC

        Днес за теста дойде само Десо Цеков, Николен явно не успя да си открадне време от мотокроса в Троян...
        Понеже не беше много добре оборудван, Десо направи няколко кръгчета и една цяла обиколка на трасето









        И той отбеляза липсата на настройки на машината, но и него го впечетли лекотата с която се управлява !
        Предполагам, че по-късно днес той сам ще сподели наблюденията си...

        Коментар


        • #5
          До: Can-AM DS 450 XC

          Това е наистина най-лекото ATV което съм карал досега. Много лесно се управлява и контролира не само във въздуха а и във завой. Настройките наистина бяха много неподходящи за този тип трасе, но нямаше време да го настроиме както трябва. Амортесьорите са с големи възможности и е въпрос на каране и настроика. Много беше удобно! За двигателя беше трудно да се каже много след една обиколка и при проблем в съединителя, но имаше много ряз. Може би има леко замисляне при ниските но при навлизане в средни и високи мотора се изтрелва яко. Направи ми впечатление че нямаше много вибрации и мотора работеше доста меко. Имаше доста добра спирачна система както отпред така и отзад! Няма как всичко иновативно е във този модел които е предвиден точно за този тип трасе на което го тествах! Може би по натам ще имам удоволствието да го тествам по сериозно и ще изкажа всички плюсове и минуси надълго и нашироко!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X