Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?

    Здравейте момчета, стана ми много интересно защо са направени тези двете на снимката и какво ще стане ако ги махна, ще има ли положителен ефект или ще е отрицателен. Защото когато е сглобено почти затварят двете крайни прозорчета на клапата и на практика само средните две са напълно открити. Моторът е кдх250,двигателя е почти идентичен с кх250(1990-1991),дали не е умишлено намален по този начин притока на горивовъздушна смес, все пак е ендуро.И последно,карбуратора е с 36мм дифузьор за въздух,има ли по-голям за кх?
    Прикачени файлове

  • #2
    До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

    Първоначално публикуван от SAINT Преглед на мнение
    Здравейте момчета, стана ми много интересно защо са направени тези двете на снимката и какво ще стане ако ги махна, ще има ли положителен ефект или ще е отрицателен. Защото когато е сглобено почти затварят двете крайни прозорчета на клапата и на практика само средните две са напълно открити. Моторът е кдх250,двигателя е почти идентичен с кх250(1990-1991),дали не е умишлено намален по този начин притока на горивовъздушна смес, все пак е ендуро.И последно,карбуратора е с 36мм дифузьор за въздух,има ли по-голям за кх?
    Според мен ефекта ще е отрицателен и незнам дали ще запали изобщо
    0888 074 049

    Коментар


    • #3
      До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

      Аз немога да разбера,що след като хората са ги сложили ти напираш да ги махаш.Ако си инженер и си учил,прочел една библиотека с книги и знаеш какво ще стане след като ги махнеш махни ги ама след като не ти е ясно от къ'в зор ще ги махаш.Пречат ли ти нещо.

      П.п Пък и тука има доста компетентни хора които ще ти обеснят за какво не трябва да ги махаш.
      Последно редактирано от spl77; 13-10-08, 10:15.

      Коментар


      • #4
        До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

        Калине използвам темата понеже не мога да ти пратя лично съобщение, в Костец има ли някой който се занимава с мотори ама наистина да е наясно и да разбира щото мойта хонда нещо не я доизпипахме вървя перфектно един ден и после пак същата работа
        Трябва да го види специалист тоя карбуратор!
        [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #5
          До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

          Борка ще сваля едим servise manual да го прегледам и после ще видим какво може да направим

          Коментар


          • #6
            До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

            Първоначално публикуван от SAINT Преглед на мнение
            Здравейте момчета, стана ми много интересно защо са направени тези двете на снимката и какво ще стане ако ги махна, ще има ли положителен ефект или ще е отрицателен. Защото когато е сглобено почти затварят двете крайни прозорчета на клапата и на практика само средните две са напълно открити. Моторът е кдх250,двигателя е почти идентичен с кх250(1990-1991),дали не е умишлено намален по този начин притока на горивовъздушна смес, все пак е ендуро.И последно,карбуратора е с 36мм дифузьор за въздух,има ли по-голям за кх?
            Ще плюе бензин във филтъра за световно, и ще вдига 50 за по-малко от седмица.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

              Ще плюе бензин във филтъра за световно, и ще вдига 50 за по-малко от седмица.

              Не говоря за цялата клапа а само за рогчетата на маншона които съм показал на снимката, и несъм казал че ще ги махам, а ми е много любопитно защо са направени така че почти затварят част от клапата???????

              Коментар


              • #8
                До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

                Бързате да дадете надменно компетентни мнения, ама ми кажете защо на тези снимки, при хонда тези рогчета са толкова малки и тънички, а при vforce изобщо ги няма???
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

                  Първоначално публикуван от SAINT Преглед на мнение
                  Бързате да дадете надменно компетентни мнения, ама ми кажете защо на тези снимки, при хонда тези рогчета са толкова малки и тънички, а при vforce изобщо ги няма???
                  Абе брато никои не ти дава надменно компетентни мнения просто не ги махаи от там щото по умни хора от нас са ги сложили.Хонда си е Хонда,Кавасаки си е Кавасаки хора с различни идеии,но с еднакви принципи на работа.Така че просто в Хонда така са го измислили,а в Кавасаки иначе.

                  Коментар


                  • #10
                    До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

                    За да не отварям нова тема ще си позволя да попитам в тази.Въпроса ми и без това е свързан с тези клапи.
                    Интересувам се точно как влияе на клапите този спейсър:
                    Монтирал се между цилиндъра и клапата.Подобрявал тягата в ниски и средни обороти (поне от това което пише в описанието така разбрах)

                    А ето и описанието:
                    • Easily shift the torque curve to favor the low- to mid-range band of the rev range
                    • Fits between cylinder and reed valve
                    • Perfectly CNC-machined for accuracy, eliminating interference problems when installing


                    Има ли някой който е ползвал, плюсове и минуси на спейсърчето?Предполагам ще се сработи доста добре и с онези другите "джаджи" който се слагат в карбуратора за по прецизно разпределение на въздуха.
                    Иван Маринов
                    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                    ЕНДУРО ВАРНА

                    Коментар


                    • #11
                      До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

                      До: spl77
                      Колега това ми е мисълта да направим една дискусия за тези неща, тези които знаят повече да го споделят с тези които знаят по малко, да може да се учим един от друг. Аз несъм идиот и без основателна причина, или резервен варянт няма да махам каквото и да било . Но нямам в предвид само едно рязане на тези неща, а както полирането,изчистването,и оформянето на заводски направените всмукателните отвот дава положителен ефект,си мислех дали и тука неможе да се приложи някоя такава тънкост!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА

                        Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                        За да не отварям нова тема ще си позволя да попитам в тази.Въпроса ми и без това е свързан с тези клапи.
                        Интересувам се точно как влияе на клапите този спейсър:
                        Монтирал се между цилиндъра и клапата.Подобрявал тягата в ниски и средни обороти (поне от това което пише в описанието така разбрах)

                        А ето и описанието:
                        • Easily shift the torque curve to favor the low- to mid-range band of the rev range
                        • Fits between cylinder and reed valve
                        • Perfectly CNC-machined for accuracy, eliminating interference problems when installing

                        Има ли някой който е ползвал, плюсове и минуси на спейсърчето?Предполагам ще се сработи доста добре и с онези другите "джаджи" който се слагат в карбуратора за по прецизно разпределение на въздуха.
                        Доколкото знам това подобрява работата на ниски но има влошаване при средни и високи. По-добрия вариант е да си купиш един хубав резонатор както FMF gnarly който е направен точно за това.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #13
                          До: Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?

                          ..пичове тея неща не могат на бързо да се обяснят..
                          първо трябва да се знае за какво са клапите кога и как са измислени и защо се прилагат..после други неща после други и ще стане като статия за списание..за болни мозъци ..

                          като начало..поне по моя информация тези клапи са измислени и направени за първи път от...създателя ни
                          ..сега ще се чудите но всъщтност е точно така-клапите на сърцето работят по същия начин и принцип /сърцето всъщтност е една ..помпа/

                          ..в мотоциклетната индустрия са приложени за пръв път ..доколкото знам от -ямаха..в моделите им за мотокрос
                          -ще питате защо
                          -ами защото преди това фазата на всмукване се е регулирала от -долната пола на буталото
                          -и така-гогато ..поизрежеш долната пола на буталото../което правехме едно време на балканчетата/ -засмукването започва по рано и следователно навлиза повече смес-тоест пълненето се подобрява от там и мощтността се повишава-НО по този начин като се отваря по рано..то и затваря по късно ..буталото -тоест когато затваря вече има създадено налягане в картера и.../следва продължение/

                          Коментар


                          • #14
                            До: Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?

                            ..та /сори за прекъсването/
                            та както казахме при ранното отваряне при регулирането на циклите чрез долната част на буталото отваря рано но и затваря по късно ..което при високи обороти -поради едни и ли други причини на които няма да се спираме ..не е проблем на по ниски и средни режими обаче мотора губи катастрофално мощтност и "плюе" на обратно гориво защото при сгъстяването на сместа в картера всмукателния отвор стои отворен ..иначе на високи обороти наистина резултата е впечатляващт като увеличение на мощтността /правех си тези експерименти с едно балканче на времето / именно за това конструкторите са искали да измислят начин хем да засмуква от рано хем да не връща обратно..така им е дошла идеята за мембранните клапани които пропускат газовете само в едната посока..както споменахме вече решението е взаимствано от природата..по този начин пълненето драстично се подобрява и мощтността и на високи и на ниски и средни е много много по добра-по същото време ямаха прилагат и идеята за 3 ти продухвателен канал /до тогава са били с по 2 ..която заедно с мембраната дава огромен скок в мощтностите и еластичноста на двигателите ...
                            след първоначалната идея вече идва и доусъвършенстванията и ..например отначало тези т.нар езичкови клапани се правеха от тънка пружинна ламарина ..след това от фибро материали накрая от карбон и тн..вече всеки материал и дебелина дават различни неща..както и да е..може би ще ви е интересно че при експериментите ми навремето бях конструирал и аз такъв клапан които го монтирах между карба и колектора на "балканчето" с което правех тестове тогава
                            ..избягвайки малко напред ще ви кажа и за другата разновидност на метода за променливи фази на всмукване ..който всъщтност е по стар от мембранния принцип а именно въртящо шибърния механизъм който е познат до болка и на собственниците на едно времешните трабанти ..той също дава голямо увеличение на мощтността но е по сложен а и се износва с времето освен това при него карба трябва да влиза отстрани в картера има и някои други неудобства..при по ниски обороти за високи обороти обаче..над 10 000 е единственното решение /картинги ,пистови 2 -такти го ползват много както и водомоторния спорт/защото на практика мембранните клапи вече при над 8-9000 оборота на практика не бачкат както трябва не могат да смогнат да отварят затварят в такт с пулсовете..дори за по старите метални клапи и 8000 оборота са много-по новите и твърди карбонови издържат до по високи обороти обаче пък на ниски отварят по трудно..въобще тука вече навлизаме в друг раздел ..конструкция на клапите за оптимална работа при различни обопроти..и...стига за сега толкова че ...наистина имам работа в момента а и ми писна да пиша ...
                            Последно редактирано от mitkov; 15-10-08, 11:34.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?

                              Еи този отговор чакаше Светеца и аз така го знам,ама немога така да го обесня.Та по добре да си стоят.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X