Здравейте момчета, стана ми много интересно защо са направени тези двете на снимката и какво ще стане ако ги махна, ще има ли положителен ефект или ще е отрицателен. Защото когато е сглобено почти затварят двете крайни прозорчета на клапата и на практика само средните две са напълно открити. Моторът е кдх250,двигателя е почти идентичен с кх250(1990-1991),дали не е умишлено намален по този начин притока на горивовъздушна смес, все пак е ендуро.И последно,карбуратора е с 36мм дифузьор за въздух,има ли по-голям за кх?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?
Свий
X
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Първоначално публикуван от SAINT Преглед на мнениеЗдравейте момчета, стана ми много интересно защо са направени тези двете на снимката и какво ще стане ако ги махна, ще има ли положителен ефект или ще е отрицателен. Защото когато е сглобено почти затварят двете крайни прозорчета на клапата и на практика само средните две са напълно открити. Моторът е кдх250,двигателя е почти идентичен с кх250(1990-1991),дали не е умишлено намален по този начин притока на горивовъздушна смес, все пак е ендуро.И последно,карбуратора е с 36мм дифузьор за въздух,има ли по-голям за кх?0888 074 049
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Аз немога да разбера,що след като хората са ги сложили ти напираш да ги махаш.Ако си инженер и си учил,прочел една библиотека с книги и знаеш какво ще стане след като ги махнеш махни ги ама след като не ти е ясно от къ'в зор ще ги махаш.Пречат ли ти нещо.
П.п Пък и тука има доста компетентни хора които ще ти обеснят за какво не трябва да ги махаш.Последно редактирано от spl77; 13-10-08, 10:15.
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Калине използвам темата понеже не мога да ти пратя лично съобщение, в Костец има ли някой който се занимава с мотори ама наистина да е наясно и да разбира щото мойта хонда нещо не я доизпипахме вървя перфектно един ден и после пак същата работа
Трябва да го види специалист тоя карбуратор![IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Първоначално публикуван от SAINT Преглед на мнениеЗдравейте момчета, стана ми много интересно защо са направени тези двете на снимката и какво ще стане ако ги махна, ще има ли положителен ефект или ще е отрицателен. Защото когато е сглобено почти затварят двете крайни прозорчета на клапата и на практика само средните две са напълно открити. Моторът е кдх250,двигателя е почти идентичен с кх250(1990-1991),дали не е умишлено намален по този начин притока на горивовъздушна смес, все пак е ендуро.И последно,карбуратора е с 36мм дифузьор за въздух,има ли по-голям за кх?"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Ще плюе бензин във филтъра за световно, и ще вдига 50 за по-малко от седмица.
Не говоря за цялата клапа а само за рогчетата на маншона които съм показал на снимката, и несъм казал че ще ги махам, а ми е много любопитно защо са направени така че почти затварят част от клапата???????
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Първоначално публикуван от SAINT Преглед на мнениеБързате да дадете надменно компетентни мнения, ама ми кажете защо на тези снимки, при хонда тези рогчета са толкова малки и тънички, а при vforce изобщо ги няма???
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
За да не отварям нова тема ще си позволя да попитам в тази.Въпроса ми и без това е свързан с тези клапи.
Интересувам се точно как влияе на клапите този спейсър:
Монтирал се между цилиндъра и клапата.Подобрявал тягата в ниски и средни обороти (поне от това което пише в описанието така разбрах)
А ето и описанието:
- Easily shift the torque curve to favor the low- to mid-range band of the rev range
- Fits between cylinder and reed valve
- Perfectly CNC-machined for accuracy, eliminating interference problems when installing
Има ли някой който е ползвал, плюсове и минуси на спейсърчето?Предполагам ще се сработи доста добре и с онези другите "джаджи" който се слагат в карбуратора за по прецизно разпределение на въздуха.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
До: spl77
Колега това ми е мисълта да направим една дискусия за тези неща, тези които знаят повече да го споделят с тези които знаят по малко, да може да се учим един от друг. Аз несъм идиот и без основателна причина, или резервен варянт няма да махам каквото и да било . Но нямам в предвид само едно рязане на тези неща, а както полирането,изчистването,и оформянето на заводски направените всмукателните отвот дава положителен ефект,си мислех дали и тука неможе да се приложи някоя такава тънкост!!!
Коментар
-
До: КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО ГИ МАХНА: ЗА КЛАПАТА НА КАРБУРАТОРА
Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнениеЗа да не отварям нова тема ще си позволя да попитам в тази.Въпроса ми и без това е свързан с тези клапи.
Интересувам се точно как влияе на клапите този спейсър:
Монтирал се между цилиндъра и клапата.Подобрявал тягата в ниски и средни обороти (поне от това което пише в описанието така разбрах)
А ето и описанието:
- Easily shift the torque curve to favor the low- to mid-range band of the rev range
- Fits between cylinder and reed valve
- Perfectly CNC-machined for accuracy, eliminating interference problems when installing
Има ли някой който е ползвал, плюсове и минуси на спейсърчето?Предполагам ще се сработи доста добре и с онези другите "джаджи" който се слагат в карбуратора за по прецизно разпределение на въздуха.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?
..пичове тея неща не могат на бързо да се обяснят..
първо трябва да се знае за какво са клапите кога и как са измислени и защо се прилагат..после други неща после други и ще стане като статия за списание..за болни мозъци ..
като начало..поне по моя информация тези клапи са измислени и направени за първи път от...създателя ни
..сега ще се чудите но всъщтност е точно така-клапите на сърцето работят по същия начин и принцип /сърцето всъщтност е една ..помпа/
..в мотоциклетната индустрия са приложени за пръв път ..доколкото знам от -ямаха..в моделите им за мотокрос
-ще питате защо
-ами защото преди това фазата на всмукване се е регулирала от -долната пола на буталото
-и така-гогато ..поизрежеш долната пола на буталото../което правехме едно време на балканчетата/ -засмукването започва по рано и следователно навлиза повече смес-тоест пълненето се подобрява от там и мощтността се повишава-НО по този начин като се отваря по рано..то и затваря по късно ..буталото -тоест когато затваря вече има създадено налягане в картера и.../следва продължение/
Коментар
-
До: Какво ще стане ако махна клапата на карбуратора?
..та /сори за прекъсването/
та както казахме при ранното отваряне при регулирането на циклите чрез долната част на буталото отваря рано но и затваря по късно ..което при високи обороти -поради едни и ли други причини на които няма да се спираме ..не е проблем на по ниски и средни режими обаче мотора губи катастрофално мощтност и "плюе" на обратно гориво защото при сгъстяването на сместа в картера всмукателния отвор стои отворен ..иначе на високи обороти наистина резултата е впечатляващт като увеличение на мощтността /правех си тези експерименти с едно балканче на времето / именно за това конструкторите са искали да измислят начин хем да засмуква от рано хем да не връща обратно..така им е дошла идеята за мембранните клапани които пропускат газовете само в едната посока..както споменахме вече решението е взаимствано от природата..по този начин пълненето драстично се подобрява и мощтността и на високи и на ниски и средни е много много по добра-по същото време ямаха прилагат и идеята за 3 ти продухвателен канал /до тогава са били с по 2 ..която заедно с мембраната дава огромен скок в мощтностите и еластичноста на двигателите ...
след първоначалната идея вече идва и доусъвършенстванията и ..например отначало тези т.нар езичкови клапани се правеха от тънка пружинна ламарина ..след това от фибро материали накрая от карбон и тн..вече всеки материал и дебелина дават различни неща..както и да е..може би ще ви е интересно че при експериментите ми навремето бях конструирал и аз такъв клапан които го монтирах между карба и колектора на "балканчето" с което правех тестове тогава
..избягвайки малко напред ще ви кажа и за другата разновидност на метода за променливи фази на всмукване ..който всъщтност е по стар от мембранния принцип а именно въртящо шибърния механизъм който е познат до болка и на собственниците на едно времешните трабанти ..той също дава голямо увеличение на мощтността но е по сложен а и се износва с времето освен това при него карба трябва да влиза отстрани в картера има и някои други неудобства..при по ниски обороти за високи обороти обаче..над 10 000 е единственното решение /картинги ,пистови 2 -такти го ползват много както и водомоторния спорт/защото на практика мембранните клапи вече при над 8-9000 оборота на практика не бачкат както трябва не могат да смогнат да отварят затварят в такт с пулсовете..дори за по старите метални клапи и 8000 оборота са много-по новите и твърди карбонови издържат до по високи обороти обаче пък на ниски отварят по трудно..въобще тука вече навлизаме в друг раздел ..конструкция на клапите за оптимална работа при различни обопроти..и...стига за сега толкова че ...наистина имам работа в момента а и ми писна да пиша ...Последно редактирано от mitkov; 15-10-08, 11:34.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар