Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    Привет,

    най-после и аз се сдобих с това, което мисля е джипка като за мене. Времето ще покаже дали ще се обикнем, но поне засега сме в добри отношения.

    От днес съм собственик на Range Rover P38A 2.5 DT с дата на първа рег. 12.1995 г. Току що си взех талон, номера и си направих каско и ГО (да ми е мирна главата).

    Ето и красавеца:
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

    А сега ако позволите малко въпроси:

    1) Нямам крик и ключ за гуми. Какво решение ще ми препоръчате - нов крик (от къде), да видя на Горубляне или какво.

    2) Като че ли ми изпуска задна лява възглавница. При вдигане на джипа до определено положение се чува изпускане на въздух, а след това спира. Също така при определени положения джипа стои високо с часове, а при други (когато възглавницата е по-свита) почва да изпуска и останалите 3 за минути, докато стигне ограничителите. Ще ми се да си купя само гумената част (Air Spring Bellow), но откъде. В Падок гледам 1 възгл. е 60 GBP без ДДС, т.е. идва над 200 лв. А пък в Strutmasters (www.strutmasters.com) гумената част е 95 USD.

    3) Тече масло отвсякъде освен от задния диф (там сигурно е свършило вече ). Къде да отида за преглед и ремонт. Ще ми се в Дарукар, но чета лоши неща във форума за тях напоследък.

    4) Имам проблем със стартера (от време на време като че ли не изхвърля бендикса). Ремонт - къде?

    5) Искам някой да го погледне като цяло (шумове, изгнило и т.н.). Знам, че това трябваше да е преди да го купя, но както знаете мерак с пари се гаси, така че вече съм в кюпа.

    За сега е това. Ще има и още.

    Нямам търпение да го пробвам, но искам първо да го постегна, за да имам някаква увереност в тех. състояние.

    Коментар


    • #3
      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

      Честито! След описаното пипане - безаварийно и на хубави места!

      Коментар


      • #4
        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

        Честито и добре дошъл!!! За частите по-евтино то Падокс засега не съм открил. А с ремонтите наистина ще е малко сложно. Машината ти е с екстри като въздушни възглавници и доста електроники и на всяка цена ще трябва да я пипат хора, които разбират. И на всяка цена прегледай маслата, защо и откъде тече. Май са ти изядени бая уплътнения и семеринги, дано само те са проблем. Моя звяр например е 1994 - Класик, и не тече отникъде.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #5
          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

          Еее, хайде бре, Ники! Честито! Крайно време беше. Що си го скрил в тоя бункер?

          Коментар


          • #6
            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

            Честито!

            Крик си намери масле или направо 1 джак и се почва

            Ключ и аз нямам, ползвам тресчотка Тона + 1 метър здрава тръба за лост. И преди да се удивиш, тресчотката понася над 100 кг човек да скача връз тръбата без проблеми . Размер за накрайник незнам, при мене е 27.

            Изпущат мамка им и възглавниците. Цялото това въздушно оачване е много приятно да те вози и е 1 голяма беля инак.

            Масло си тече, неприятно е, нормално е /не че така трябва да е, но знаеш как е, щом е ЛР/РР /, може да се оправи, предполагам 1-во смени всички гарнитури и семеринги.

            Моя стартер и той така прави от години, за сега с това не съм имал грижи, инак какво ли не съм му правил на тоя стартер. Лошото е, че не мога случа на майстор, стартерджия, та все аз се налага да си го оправям, чат пат с помощта на някой съфорумец .

            Ако искаш да го гледат в сервиз незнам какво да те посъветвам. Най-добре някой колега с повечко опит да го разгледа и да те сдуха .

            Хайде много безаварийни километри и не му се впрягай излишно, щом върви и пали, малко по малко ще стегнеш проблемните неща

            Коментар


            • #7
              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
              Еее, хайде бре, Ники! Честито! Крайно време беше. Що си го скрил в тоя бункер?
              Мерси, имам повод да почерпя

              А иначе това си е подземния паркинг на работа. Там стоя 11 дена докато дойде време да стане мой.

              Засега не съм се сдухал, има малко ръждичка по задните прозорци, малко други неща (основно дребни), но както каза Насов - нали върви и пали, другото после. Аз най-вече гледах всичко да му работи по окачване, ABS-и и др. лампи, че на какви се нагледах последните месеци ...

              Коментар


              • #8
                До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                Откакто съм го взел моето, един кормилен накрайник смених и ремонт на гнп-то,че бяха наложителни, после само каране. Чак напоследък, след година, започнах да отремонтирам това-онова. Не щото не върви, а щото ме дразни да не е в ред.

                Коментар


                • #9
                  До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                  Аз какво да кажа, като го взех почнах да оправям наред, набутах маса пари преди да се разпадне тъпата ламарина от ръждата. От 2 години вече нищо не съм ремонтирал, само 1 байпас се наложи на 1 кабелче, щото не палеше. И до сега пали и върви, само дето ме е страх да го карам. Толкоз е изгнил, че акомулаторът се свлече с 5 см и се крепи на магия, страх ме е че ще изпадне с полвината подкалник и ще го прегазя на някоя дупка. И праговете хич ги няма, та вратите са се разкикерчили здраво. Имам 10 см дупка в краката под педала на съединителя. НО върви гадината! И после да ми разправят, колко са зле ЛР-ите/70% от произведените още пъплят по белия свят/. Аз цяла зима го карах на 3 цилиндъра докато разбера, че има запушена дюза освен, че гарнитурата на главата е духнала. Добре че няма да го продавам никога, че ако някой разбере за тея неща няма и 1 лев да даде за него. Хахаха. Така че, свиркай си и си карай и няма грижи.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                    Мдам, Дарукар цени:

                    Предни дискове - 108.12 лв с ДДС (за бр.)
                    Предни накладки - 150 лв с ДДС (за комплект)
                    Задни дискове - 92.68 лв с ДДС (за бр.)
                    Задни накладки - 103 лв с ДДС (за комплект)
                    Задна въздушна възглавница - 440 лв с ДДС (за бр.)

                    И докато цените за дискове и накладки стават, тази за възглавницата (в сравнение с Падок) е пладнешки обир.
                    Падок:
                    Front Discs and Pads Kit Mintex - 58.50 GBP (ex. VAT)
                    Front Brake Pads (axle set) - Lockheed - 14.85 GBP (ex. VAT)

                    Rear Discs and Pads Kit Mintex - 49.50 GBP (ex. VAT)
                    Rear Brake Pads (axle set) - Lockheed - 10.90 GBP (ex. VAT)

                    Rear Air Spring - 59.50 GBP (ex. VAT)

                    Добре, че е темата за онлайн магазините

                    Коментар


                    • #11
                      До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                      Ааа, к'во викат в Дару? Дисковете са ти станали тънки като вестник, нали?! Айде накладки как да е, ама чак пък и дисковете...Или ти сам реши, че трябва да се сменят?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                        Ааа, к'во викат в Дару? Дисковете са ти станали тънки като вестник, нали?! Айде накладки как да е, ама чак пък и дисковете...Или ти сам реши, че трябва да се сменят?
                        Сам разбира се, още не съм стъпвал в Дару, пред заплата съм .

                        Дисковете не изглеждат за смяна, ама при тази цена на комплект дискове с накладки се изкушавам. Естествено това ще зависи и от другите неща, които ще поръчвам и т.н.

                        Просто исках да дам сравнение на цените, за да си направят и другите извод.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                          По "околожката" на диска не личи ли износването?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                            Ники, докарай го довечера на паркинга, към 18:30 -19:00

                            Коментар


                            • #15
                              До: Най-после и аз в семейството на Land Rover - RR P38A 2.5 DT

                              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                              Ники, докарай го довечера на паркинга, към 18:30 -19:00
                              Ще опитам и ако мога ще звънна, че към 6 без малко взимам детето от градина и го водя на люлките да чакаме жената, щото закъснява от работа. Иначе още вчера да съм ти звъннал

                              Кви са тия защити на щангите и на дифа бре? За къде си го оборудвал така И защо стоя 2 седмици без калник? Или това на лични да го говорим

                              Velio - има малко ръбче, но според мен имат доста живот. Просто цената на комплекта ми се вижда изгодна.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X