Кои според вас е по добрият избор ? Джиповете са в един ценови диапазон и дилемата ми е голяма
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan Patrol GR2.8, Toyota Land Cruiser KJ9* или LR Discovery 1;2 за експедиции?
Свий
X
-
До: Nissan Patrol GR 2.8 или Toyota Land Cruizer KJ90
Стандартния отговор би бил следния: Патрула с два цели моста е с по здраво окачване, следователно по подходящ за тежки терени и обратното.
От друга страна като че ли Тойота има по добрия мотор?
Труден избор колега!
-
До: Nissan Patrol GR 2.8 или Toyota Land Cruizer KJ90
Зависи за какво ти трява. Ако ще се кара ежадневно и няма да се вреш чак по деретата май е по-добре 90ката, тя е лайт дюти модел, което означава повече комфорт и по принцип относително по-малка здравина, но само в сравнение например с 80ката . За по-хард офроуд - Патрула.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8 или Toyota Land Cruizer KJ90
За да не отварям нова тема ще пиша тук
Става въпрос за еспедиционна машина която трябва да е надеждна преди всичко . Вече сериозно се замислям и за Lend Rover Discovery-2 Естествено след евентоално закупуване на машината ще бъдат направени нужните подобрения : смяна на окачването с тунингово ,брони , експедиционен дагажник , шнорхел ,подходящи гуми и др.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8 или Toyota Land Cruizer KJ90
За експедиционна, ако питаш мен, тойотата е по-доброто решение. Двигателя е по-надежден, до колкото и аз се ровичках наскоро.
Патрула с това си окачване си се е утепал за деретата и сокаците. Големи гуми и т.н.
Мани го тоя ленд ровър. Несравним е по надеждност с тойотата, каквото ще да ти говорят.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8 или Toyota Land Cruizer KJ90
Доколкото разбирам, след като се спомена, че Тойотата и Нисана са на близка цена, значи става дума за Patrol Y61, така ли?
Механично Нисана е по-здрав, Тойотата е по-лека за каране, с усещане и динамика (ако е 1KZ с интеркулер или още по-добре 1KD) почти като лека кола. Патрула е с парт-тайм трансмисия, ТЛК-то с фул-тайм. За повече асвалт аз бих предпочел второто.
За дълга база категорично не бих избрал Нисана с този двигател.
За Тойотата бих гледал версии след 2000г. или най-добре с 1KD (163к.с.). При предишният двигател (125к.с.) се срещат проблеми с греене и глава.
Дискавъри-то е не лоша алтернатива. Спарки е прав, като качество на изпълнение не е на нивото на Тойота и Нисан, но си има своите предимства.
Успех с избора!
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8 или Toyota Land Cruizer KJ90
Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение... Става въпрос за еспедиционна машина която трябва да е надеждна преди всичко...
Ако говорим за експедиции и походи в близост до България, бих предпочел комфорт, икономичност и т.н. и останалото няма толкова значение (между посочениете за избор).Последно редактирано от Yaro; 28-10-08, 12:57.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Като се замисля и Disco -1 е доста добра алтернатива въпреки по слабият двигател (предпочитам дизел ) от 113кс. Но при положение теоритично 10 хил. за Disco-то и горе доло толкова за подобрения мисля ще се получи доста добра машина !
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнениеКато се замисля и Disco -1 е доста добра алтернатива въпреки по слабият двигател (предпочитам дизел ) от 113кс. Но при положение теоритично 10 хил. за Disco-то и горе доло толкова за подобрения мисля ще се получи доста добра машина !
Според мен, щом е за експедиции, търси комфорт, икономичност, и лесно каране. А тойотата се кара като лека кола. И се държи почти така. Возията на макадам е най-добра от на всички други. (всъщност диско 1 не съм карал, ама не ще да е по-добре).
Ако пък искаш да правиш сериозни доработки, патрола е твоята машина. Можеш да си играеш колкото си искаш. А окачвания за него - дал господ, при това на прилични според мен цени.
Абе, отиваш и гледаш. Което ти легне на сърцето, това е. Това че на мен ми харесват тойотата или патрола, съвсем не значи и че на теб ще харесат. Може пък диското да е твоята джипка.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМоже пък диското да е твоята джипка.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнениеЗа момента е фаворит
П.П Венци благодаря за идеята
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДа, но другите две си имат голяма част от подобренията още от завода. + по-добри двигатели.
За кои подобрения става дума и кои са или не са от завода?... Да, ако го натовариш Диското с 35-ци (не, че въобще има нужда от такъв размер за експедиционна машина), ще трябва да смениш всичко по мостовете отдолу. А Тойотата как ли ще е тогава с тези А-рамена отпред и диференциалче отзад от 7-ма серия? Нисана пък ще е умрял кон в този размер гуми, каквото и да твърдят някои колеги тука, макар и механично да не ги усети, ...
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСпоред мен, щом е за експедиции, търси комфорт, икономичност, и лесно каране. А тойотата се кара като лека кола. И се държи почти така. Возията на макадам е най-добра от на всички други. (всъщност диско 1 не съм карал, ама не ще да е по-добре).
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеАко пък искаш да правиш сериозни доработки, патрола е твоята машина. Можеш да си играеш колкото си искаш. А окачвания за него - дал господ, при това на прилични според мен цени.
Относно Диско-то, най-съществения му плюс пред другите два е цена - както на първоначална покупка, така и на части, така и крайна след подготовката. Ако се вземе за под 10, докъм 25 ще е готов.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Е, за големите дифове си има лек - или кит за раздатка, или по-бавни пиньон и корона. Сега, какво точно има на пазара за тойота, патрол и диско, нямам идея, понеже нямам нито едно от трите. Само съм карал патрол и тойота.
Все пак ми се струва че като че ли тойотата е най-скъпа от към поддръжка, ако нещо се строши. Пък май и тунинга и е скъпичък, сравнен с другите две. За А рамената си съвсем прав. Но комай търпи 2 инчови размера по-големи гуми от заводските, без никакво преправяне.
Ама стига толкова. Човека май към диско се е ориентирал. Като бюджетно решение безспорно е най-добър.
...ама... дървеничък ми е някак, мамка му. Което за в гората няма особено значение, ама на експедиция се кара дълго и напоително...Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Не съм карал Disco но ми изглежда доста удобно Ако някои колега притежаващ такова даде мнение ще е добре
Насочвам се към Discavery-1 дизел въпреки че двигателят е по слаб от на втората серия има по малко електроника по него ,което в случая мисля е по добре
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 2.8, Toyota Land Cruiser KJ90 или Land Rover Discovery-2
Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнениеНе съм карал Disco но ми изглежда доста удобно Ако някои колега притежаващ такова даде мнение ще е добре
Най-добър акъл би ти дал някой, дето има и трите.
А що не се замислиш за някоя 80-ка? Принципно, това е автомобила за експедиции, по скромното ми мнение. Малко ми е грозничка, ама какво от това.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар