Колеги, в крайното класиране има някои разлики:
1. Митко Драганов от клас Е3 се изпраща в клас Е2, тъй като постъпи контестация за това, че кара с 4Т мотор 426 куб.см в по-горен клас. Той ме убеждаваше, че нямаме решение по въпроса и така се практикува, но след направената справка се оказа, че такова положение не съществува. УС на БЕФ разгледахме контестацията и решихме състезателят да влезе на общо основание в класирането за клас Е2, към който се числи моторът му. Митко Драганов да предаде купата на Свобомир Брейчев, както и останалите награди!
2. Победител при ATV e Красимир Колев. Грешката е моя и на съдиите, тъй като сме сметнали в бързината, че Димитър Стоянов е победител през втория ден и сме му дали 10т, което не е така. Трудно се обработват резултати от 2 дни за 15 минути.
3. При състезатели с еднакъв резултат, по-напред в класирането е този, който има повече точки в навигацията.
4. При определяне на точките от втори ден сме се ръководили от правилото на WEC: Първо място 10т, второ 9, трето 8, четвърто 7. Двамата полуфиналисти получават по 6 точки, всички четвъртфиналисти по 4.
Изключение прави клас Е2, тъй като там победителят не е лицензиран и не получава точки за шампионата. Т.е. вторият става с 10т и т.н. по същата схема.
ATV също имат разлика, тъй като са в серии по трима.
ПРИМЕР:
Победител - 10т.
2 място - 9т.
3 място - 8т.
4 място - 7т.
1 полуфиналист - 6т
2 полуфиналист - 6т.
1 четвъртфиналист - 4т.
2 четвъртфиналист - 4т. и т.н.
Понякога може да се получи така, че класирането за шампионата да има друг вид от обявените призови тройки за награждаване, тъй като там може да влезе нелицензиран състезател, както Кадир Масар, който има право на приз и материална награда, но няма право на точки за шампионата.
Ето цялото класиране по класове от I-ви кръг:
Съжалявам за лошото качество, но файлът е голям и се наложи силно да го компесирам! Ако нещо не ви е ясно съм готов да пояснявам, но не прекалявайте, ако не се налага. Първо го обмислете добре!
Overall-ът ще пусна по-късно.
1. Митко Драганов от клас Е3 се изпраща в клас Е2, тъй като постъпи контестация за това, че кара с 4Т мотор 426 куб.см в по-горен клас. Той ме убеждаваше, че нямаме решение по въпроса и така се практикува, но след направената справка се оказа, че такова положение не съществува. УС на БЕФ разгледахме контестацията и решихме състезателят да влезе на общо основание в класирането за клас Е2, към който се числи моторът му. Митко Драганов да предаде купата на Свобомир Брейчев, както и останалите награди!
2. Победител при ATV e Красимир Колев. Грешката е моя и на съдиите, тъй като сме сметнали в бързината, че Димитър Стоянов е победител през втория ден и сме му дали 10т, което не е така. Трудно се обработват резултати от 2 дни за 15 минути.
3. При състезатели с еднакъв резултат, по-напред в класирането е този, който има повече точки в навигацията.
4. При определяне на точките от втори ден сме се ръководили от правилото на WEC: Първо място 10т, второ 9, трето 8, четвърто 7. Двамата полуфиналисти получават по 6 точки, всички четвъртфиналисти по 4.
Изключение прави клас Е2, тъй като там победителят не е лицензиран и не получава точки за шампионата. Т.е. вторият става с 10т и т.н. по същата схема.
ATV също имат разлика, тъй като са в серии по трима.
ПРИМЕР:
Победител - 10т.
2 място - 9т.
3 място - 8т.
4 място - 7т.
1 полуфиналист - 6т
2 полуфиналист - 6т.
1 четвъртфиналист - 4т.
2 четвъртфиналист - 4т. и т.н.
Понякога може да се получи така, че класирането за шампионата да има друг вид от обявените призови тройки за награждаване, тъй като там може да влезе нелицензиран състезател, както Кадир Масар, който има право на приз и материална награда, но няма право на точки за шампионата.
Ето цялото класиране по класове от I-ви кръг:
Съжалявам за лошото качество, но файлът е голям и се наложи силно да го компесирам! Ако нещо не ви е ясно съм готов да пояснявам, но не прекалявайте, ако не се налага. Първо го обмислете добре!
Overall-ът ще пусна по-късно.
Коментар