Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Впечатления от ендуро състезанието Стара Загора+нови снимки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Впечатления от ендуро състезанието Стара Загора+нови снимки

    Пичове, днес макар и за един ден отидох в Стара Загора, поне да гледам състезанието! Пристигнах в Стара Загора към 9:00 и към 9:20 бях на така очакваното място. Първото ми впечатление беше, невероятната атмосфера - много мотори, много весели и добри хора и много желание от състезателите. Поне това, което аз видях от състезанието беше перфектно! Разбира се с много малки изключения, както във всяко хубаво нещо. Лично на мен не ми хареса, че състезанието започна към 11:30, а в програмата пишеше, че старта е в 10:00! Както и да е, макар и по-късно, чакането си струваше, определено! Второто нещо, което не ми хареса беше колата в екстриим теста! Според мен състезателите, които минаха през нея го направиха повече на късмет, от колкото с умения, разбира се имаше две-три много майсторски изпълнения! Просто рампата, която водеше към капака на колата, не трябваше да води там, а до стъклото на автомобила! При повече даване на газ, мотора изхвърча и пада на предна гума върху покрива, при което няма начин да овладееш мотора! Докато наблюдавах състезателите, самият аз, но основно други, по-умни и по-големи моторджии стигнаха до извода, че този елемент трябва да се минава с мно-о-о-го малко газ и максимално изтеглена тежест - назад! Може би се изисква и малко късмет. За мрежата също имам наблюдения, по разположение на самите и квадратчета, но нека не ставаме толкова сантиментални! Състезанието беше страхотно! Също така се видях с някой вече познати хора и лица, дори се запознах с ММ! Видях Митков и Димитър, които на няколко пъти минаха покрай мен, но явно бързаха и неисках да ги притеснявам! Разбира се, видях много други познати лица, но бяха на доста далече! Прилагам малко снимков материал :


    Познайте кой мотор, снимах първо, при стъпването ми на трасето!


    Дифърънт Соул поправя нещо по мотора! Жалко за пича, наистина имаше много голям мерак да се пуска, но поради технически проблем не се пусна! Както и да е, момчето има адски ентусиазъм! Малко хора са така...


    Любимата ми задна гума! Макар че е повече циркаджииска работа, винаги ще ме кефи!


    Доста интересни са тези мотори Бета! Доста са ги издокарали! Дори в началото помислих, че е някакъв заводски тунинг на Хонда, ама се оказа, че са италиански!


    На Димитър се оказа да тръгва първи, което всъщност е най-кофти! Винаги първия пада най-много, защото не може да наблюдава грешките на другите!


    Както казах горе, кофти е да минаваш първи!


    По-важно е желанието, по-точно борбата!


    Митков по трасето...


    Прословутата кола, виждате как предницата пада преди задницата на машините! При повечето състезатели беше така!


    Ето още акробатика!


    Добре, че не се стигна до сериозни инциденти!


    Малък Кеко дава яко ръчка!

  • #2
    много добър снимков матерял неможах да присъствам!Много жалко за Даниел много се беше насъскал кофти работа ще чакаме още снимки Манолев защо несе обади поне да доида с теб днес да погледаме....,че вчера неможах защото имах работа...
    "Опознай Родината за да я обикнеш"

    Коментар


    • #3
      Снимки има още, но те са подобни, на тези които съм постнал горе! Другия път ще си направя един фалшив репортерски пропуск, за да мога да снимам навсякъде и да се пререждам! Ако имах по-добри позиции за снимане, щяха да станат страхотни снимки! Нали видяхте колко глави съм снимал горе!

      Коментар


      • #4
        Абе Манолев, обаждай се бе човек ! Аз не те познавам лично и ако беше казал "здрасти Димитре - аз съм Петър Манолев" щеше да ми е много приятно да се запознаем. Айде, другия път.
        Нещо имам чувство че си ми фен качил си цели 3 снимки от неуспешния ми опит през гумите. (мислех че са по-твърди , а се оказа че са меки и нямах достатъчно скорост )

        Айде качвайте снимки да зяпам.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          Жоро се беше постарал много, но въпреки всичко състезанието беше далече от перфектно (според мен). Още веднъж се доказа факт-а че сам човек не може да се справи с подобна организация - та дори това да е Жоро Хаджиев

          Старта се забави поради няколко причини (по мое наблюдение). 1во това е първо състезание за сезона и имаше много работа по лицензите, които участниците трабваше да си направят преди 2 месеца, но никой не свърши тази работа(дори и аз) и петък вечер вместо да се тегли жребии и да се подготвят стартови списъци се приемаха документи за лицензи. Предлагам за напред всеки да си знае от петък вечер в колко ще стартира - това е ЕДИНСТВЕНИЯТ начин според мен да вкараме нещата в ред. 1-вият стартира в 9:00 примерно 2-ри в 9:02, 10ти в 9:20 и т.н.т. ако го няма стартира когато дойде а времето си тече! За тези които не могат да дойдат в петък се обаждат по телефона и им се казва кога ще стартират или се тегли служебен жребий ако стартовият ред е с жребии.

          Иначе трасето беше много яко - много се изкефих.

          На колата не трябваше да се дава газ на тавана, защото мрежата не беше сложена правилно.

          Очитам за сериозен пропуск че маркировката не беше доблирана с боя по отклоненията от видимо главните пътища и пътеки, защото пак имаше умници дето да махат маркеровка, въпреки че жоро беше опитал с по сериозни маркери (от пластмаса) с идеята че няма да се махат лесно, но уви.

          Някой мрънкаха против трудното трасе - аз мисля че беше перфектно, защото ако се направи трасе което да може да се преминава от 90% от участниците след дъжд - то ако е сухо ще е супер безинтерестно. Пропускът на Жоро (според мен) е че не осигури възможност за заобикаляне на 3-та и 4-та контрола, за по неопитните ендураджии - с примерно специална маркеровка описваща как да се включат пак към трасето.

          Водните препятствия мисля че трябва да ги избягваме за напред. Много хора нямат опит с тях и "скачат" в тях без много да мислят, а щетите от подобна случка могат да откажат всеки от участието в подобни метоприятия. Пътят по които аз избрах за преминаване на всички реки не беше с повече вода от до коляното. Аз бях 26 стартов номер, но след първото ми загубване и озоваване пак на старта вече стартираха номер 50, което означава ще не може да са се изровили толкова много реките до края на участниците.

          Принципно нивото на реките могат да се вдигнат с 1м за 1ч. след дъжд в гората - дори и да не вали при нас. Знаеме че има опастнос от наводнения, земята е пренапоена с вода и не попива и т.н.т. Най разумно занапред е да няма водни препятствия, според мен.

          Класиране:
          Не ми стана ясно защо участници от е2 имали право да участват в е3? Каква е логиката? По скоро хора от е3 би трябвало да могат да се състезават в е2 - според мен. Иначе половината от е2 ще се изместят в е3 поради малката конкуренция. А най добре е всеки да си седи в класа и да няма местения. 2-рият ден хора от е3 участваха с мотори до 450сс което пак е грешно според мен. Както и това да може да си сменяш мотора и да продължиш да се състезаваш. На световното дори не им дават да ги ремонтрат много-много, пък камоли да се сменят машините!

          Също така мисля че трябва да се намери начин домакините да участват вторият ден, та ако щеш в отделно класиране само с купи, без точки за шампионата(защото са с свежи сили). Все пак биха имали много публика и много хора биха им се радвали (близки, роднини, приятели).

          Коментар


          • #6
            това е едно от на хубавите мнения на събин които съм ч
            ел до сега
            сбито точно и ясно

            Коментар


            • #7
              Здравейте колеги!
              Искаше ми се по-рано да напиша за Първи кръг в Стара Загора, но за два дни слязох от мотора да вървя пеш и в петък като показвах на състезателите тестовете се затичах по насипа на канала, настъпих един камък и си изкълчих крака. Два дена след това тичах насам-натам и сега се поду, та не мога да ходя.
              Общо взето Първи кръг бе кошмарен за мен! Много сили хвърлих да направим атрактивно трасе, което ем да е разнообразно, ем да е близо да града за да събере повече публика, ем да може да се мине от всички.
              Всичко беше чудесно, докато в петък следобед не заваля и спря точно преди старта в събота. Реката се размъти, вдигна, макар и с малко нивото си, а бреговете и станаха меки и кални. Там много от състезателите удавиха мотори и поради това, че пресичаха и встрани от маркираното, често затъваха във образувалите се от преди вирове. Вярно, публиката остана във възторг от това, но доста от мотористите много се измъчиха.
              Имаше нови момчета без опит, които пък браха много ядове поради неопитността си. Аз лично бих ги посъветвал да натрупат малко опит и тогава да тръгват да се състезават, тъй като не напразно съм стигнал до този извод за ендурото и секса. Този кръг според мен най-добре показа истинското лице на ендурото като си оправда напълно и името - издържливост.
              Поради тежкото трасе съкратихме обиколките на една. Както всики път имаше доволни и недоволни. Имаше такива, които много се накефиха, но по-неопитните роптаеха. Състезанията така или иначе кръг след кръг ще стават по-майсторски за да се вдига нивото на по-добрите, но в събота след навигацията се събрахме УС на БЕФ и решихме при трасета от този тип с повече екстримни моменти да се прави и обходен маршрут за по-неподготвените, като това ще се отрази естествено на времето им, но да не се задължават да карат по цялото трасе, ако не им се отдава!
              Пак повтарям, нямаше да се случи така, ако не беше валяло, но ви гарантирам, че в никоя страна шампионатът не се съоразява с евентуален дъжд.
              Отново някой "хитър" състезател беше свалял маркери на стратегически места, тъй като Жасмин сутринта рано мина трасето и каза, че всичко е ОК, но поради тази причина, някой се объркаха и се чудя докога ще продължават такива неспортсменски прояви ?!!!

              В събота на старт застанаха 71 мотора и 27 ATV. Това е рекорд в досегашните кръгове от шампионата !!!
              Чужденци нямаше, тъй като всички добри, изявили желание за участие, искаха да поемем пътните им разходи, което на този етап не е по силите ни.
              Публиката бе на корем, тъй като екстрийм теста и ендуро теста бяха лесни за гледане и много близо да града.
              На екстрийм теста имаше следните препятствия: дебели паднали дървета, по-тънки дървета под ъгъл, купчини камъни, автомобилни гуми, пясък, лек автомобил, едно кратко стръмно изкачване и два скока. Наистина колата затрудни повечето състезатели, но дадохме право на избор на всеки, ако прецени да не минава през тях. Наказанията бяха от по 15 минути за всички препятствия и 10 мин. за колата. В четвъртък след като закарахме автомобила на трасето всеки от клуба направи много преминавания и нямаше проблеми, но след падналия дъжд условията се усложниха и именно за това намалихме наказанието за нея.
              Състезанието тръгна по-късно, защото изчаквахме малко да се отече водата от трасето, а имаше състезатели, които продължаваха да се записват, въпреки изричното съобщение за това, че трябва да стане до 9.30.
              От името на БЕФ съм слъжен да кажа на всички, че повече такива компромиси няма да се правят и ще се придържаме от тук нататък ИЗЦЯЛО към РЕГЛАМЕНТА
              В неделя състезанието беше - затворен маршрут на серии чрез елиминации и съответно по класове. Стана голямо шоу, тъй като вече не бе кално, но беше влажно и нямаше прах. Всички караха с голямо желание и стана купон. Имаше няколко падания и за съжаление при едно такова беше ударено момиче от публиката, но не сериозно. Състезател си счупи и клчючица. Сами разбирате, че при такова състезание, няма как да се предвидят всички комфликтни точки. Ние преди стартовете изтеглихме публиката от завоите, където евентуално можеше да стане инцидент, а то се получи на права, така че ...
              Ето и призовите тройки по класове:
              Е1 - Вселин Митев (JRC) - лични поздравления за Веско, които стартира с много заден номер (76) и въпреки това победи и двата дни. Враво Веско!
              Митко Митков - всички го познавате от форума. Митака кара много добре, но и тренира много в последно време и то траял, така че напълно си заслужи второто място!!! Поздравления!
              Добрин Матеев (Дропчо) - най-после този мъж показа истинските си възможности и му прави чест, че го направи на най-тежкото трасе.

              Е2 - Красен Кънчев Казах ви за групата от В.Търново, която премина от шосе към ендуро и последния месец тренира упорито. Ето и успехите не сакъсняха. Красен е спортен тип мъж, за който борабата за победата е цел No.1 Тепърва той ще се налага в ендурото, тъй като има много още какво да покаже.
              Светослав Деведжиев - Страшно кадърен състезател. Не знам поради какви причини не остана за неделния ден, тъй като през първия именно той победи в навигацията?!
              Кадир Масар - известният на всички "Катката", бивш състезател по мотокрос и писта измъкна третото място след чудесно представяне през втория ден. Поздравления за Катката за проявените умения и спортния дух!

              Е3 - Митко Драганов - Шмида се оказа, както винаги боец и си заслужи първото място в класа! Митака е доказвал многократно, че умее да се състезава при всякакви условия, доказа го и сега.
              Свобомир Брейчев - Най-добрия след навигацията, но това за съжаление не му бе достатъчно за общото класиране след неучастие в затворения кръг.
              Васил Борисов - Едно чудесно класиране за "Бай Васил" (брат на Шмида). Моите лични поздравления за Васко и за духа, с който се състезава на трудното за ветерани, каквито сме с него трасе!

              ATV - Димитър Стоянов - Митко кара много яко и заслужено спечели. Е, имаше в този клас и други много добри, но не им провървя през първия ден поради още по-трудното за ATV-та трасе.
              Красимир Колев - Чудесно представяне на Краси (повече известен при джиповете, но и в ендурото вече стана такъв), които направи блестяща навигация в събота, но с големия "танк" не беше по силите му да се пребори за повече точки в неделя.
              Василий Стадницкий (Руснака) - както винаги се бори мъжки и това му прави чест! Въпреки несполуките доказа, че е боец и чудесен състезател. Браво Вася!

              Юноши - Николен Кушев - това момче доказа, че не напразно миналата година се състезава при мъжете. Николен има голямо бъдеще и от него би излязъл чудесен национален състезател, ако продължава така!
              Любомир Кунчев (Малък Кеко) - Малък, но добър състезател е Кеко! Той е един от любимците ми в юношеския клас и притежава също голям потенциал.
              Илиян Амбарев (Амбарев Джуниър) - това хлапе, въпреки годините си кара много яко и навярно щеше да го покаже, ако не бе валяло, но тепърва му предстоят добрите изяви.

              Жени - Виолета Пенчева - с най-добро време (5.06'25") Тя засрами доста мъже с постижението си на трудното трасе!
              Биляня Мартинова - момичето на БЕФ нямаше късмет, но доказа че е добра и се бори докрай.
              Петя Георгиева - и това момиче тепърва ще доказва, че е добра, защото тя е такава!
              Искам в завършек да направя една констатация, че никоя от дамите не се оплака от трасето и те се държаха по-мъжки от много мъже, които мрънкаха, което направо ме учудва
              Съжалявам и за лошия късмет, който сполетя Даниел Туйков, когото оборудвахме с нови гуми, ама този път мотора не издържа на натоварването на гумите. Жалко за момчето, а имаше такова желание!
              Е, той мина трасето, но в джипа при мен, когато проверявахме за изостанали състезатели.
              Окончателните резултати ще финализира главния съдия Вера Лагадова и щом ми ги изпрати, ще ги публикувам всичките.
              На състезанието в Стара Загора направихме някои организационни грешки, но бих искал всички да ни извинят, тъй като това е първи кръг, който се прави по новата система и съм сигурен, че всичко постепенно ще се изглади!
              Иначе за специално за мен кръгът беше много мъжки и много хареса на зрителите! Днес в рентгенологията докторът ми каза: "Ей, вие сте били голяма работа бе! Не вярвах на приказките, но бях на реката и го видях с очите си!"
              След тези думи се почувствах горд, че съм и аз брънка от това "ВИЕ"!
              Поздрави на всички, състезатели, борли се мъжки в Стара Загора!
              Благодарим Ви

              Ето малко снимки от личния ми архив предимно от втори ден. Гледах страхотни снимки на Петър Близнака и дано ги пусне тук да ги видите!


              Димитър направо разби форума със снимки! Ето как минава реката.


              Митков нагазва в реката.


              Много състезатели минаваха реката на неподходящи места. Стрелките бяха поставени на верния път и там, където е най-плитко


              Митко Митков (ММ) кара много добре и там, където аз го засякох "преплува" професионално!


              През хръсталака между двата етапа на реката.


              Бетата на Вальо от Асеновград показа много добри качества. Досега момчето се мъчеше с един струг!


              Ето го пак след втора контрола.


              Митков и Калин си говорят преди старта в неделя. Калин кара страхотно, но една нелепа грешка на гумите го провали. Жалко!


              Състезателите са готови за старт.


              Момчетата дето въртяха в сферата са си избрали най-доброто място - върху нея.


              След насипите имаше малък скок.


              Фрагмент от поляната на старта. Имаше много хора и цялата река беше окупирана от зяпачи. Едната цел на състезанието бе постигната - популяризацията!


              Митков на скока.


              Другият, който не заслужаваше тази съдва беше Антон. Момчето кара в страхотен стил, но падна няколко пъти и дори понякога успяваше отново да настигне конкурентите си


              Бат Дак се е издокарал с новото Уфо като сгирджосан циганин. Снощи някакъв пъргавелко беше откраднал дърветата от трасето, но Данчо днес го откри ...


              Най-добре представилия се в двата дни - Веско. Той караше с лекота и показа висока класа!


              В неделя като видя, че е оставил конкурентите си далеч назад дори правеше шоу за публиката!


              Изкуствения скок на поляната.


              Гълъбин се изнася на правата.


              Събин пък се накара тоя ден! Той снимаше почти всяка серия с каметата на каската. Между другото може би единствено той мина всички препятствия включително и колата с лекота като по учебник


              Една от полуфиналните серии в Е1 на дърветата.


              Николен на скока. Неговият скок беше чудесен и много красив!


              Ивайло Близнака кара също страхотно в неделя и показа, че е голям майстор на ATV-то, но в събота "се удави" лошо. Адаша Жоро и той много обича ташаците!


              Малък Кеко, Митко и Дропчо гледат маникенките на "Визаж"!


              ... през това време Митков си намери снахичка за синчето - чистокръвна заралийка.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                ...
                Поради тежкото трасе съкратихме обиколките на една...
                Забравих да коментирам по този въпрос. Според мен е УЖАСТНО грешно да се променят правилата на играта след като е стартирал 1-вият състезател. Лично стартирах с идеята да си пазя силите, знаеики че са 2 обиколко и че трасето ще е много тежко поради дъждът. На 4-та контрола ми казаха че 2-ра обиколка няма да има - състезанието беше почети свършило и всякакви шансове за наваксване изчезнаха с тази информация. Пих по малко вода, за да имам за 2 обиколки, напълних 9 литра бензин и т.н.т.

                Как хората ще взимат на сериозно правилата ни при положение че ги променяме през няколко часа??? В крайна сметка които не можеше да издържи 2-ра обиколка трябваше да си остане на финала след 1-вата и да се откаже, а нека по подготвените врътнат и 2-ра.

                Коментар


                • #9
                  И аз бях на това мнение и предупреждавах всички да си пазят силите, но батерията на телефона ми падна от разговори с участници, обаждащи ми се от разни места по трасето, че вече е станало невъзможно за минаване и след консултации с постове и контроли се обадих на гл.съдия да спира състезателите след първата обиколка. Пък и както се проточи първата обиколка, хората щяха да финишират до сред нощ!!!
                  Голям процент от състезателите едва не стреляха на месо след първите 40 км, а камо ли, ако им предстояха още 40!
                  След всички тръгна Жасмин от нашия клуб за да обере изостаналите и каза, че преминал по трасето без проблеми
                  Вярно е, че той познаваше добре трасето, но трябваше да се предполага, че и другите вече го познават след първата обиколка
                  Не мисля вече, че повечето участници са били прави, тъй като Бай Васил със струг ТТR 600 премина трасето и се класира, както казах трети в Е3, което му прави чест!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Пак си се опитал да угодиш на всички

                    Коментар


                    • #11
                      ... че кога съм го правил?!
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        ... забравих: Благодаря на Жоро Хаджиев за усилията които е положил да организира това състезание. Мисля че беше супер. Събин е написал почти всичко което мислех да пиша.

                        В случая проблема на давещия се е проблем на самия давещ се Той Жоро ме видя.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #13
                          Според мен състезанието беше на ниво, само този който не се е нагърбвал с подобне организация може да плюе, но какво са преживели организаторите ...само те си знаят, разбира се че има пропуски но всичко ще си дойде на местото с течение на времето

                          ето и малко снимки от мен, Димитър разбира се на челни позиции






















                          и 2 клипчета, едното от колата, другото на едно стръмно изкачване към края на трасето

                          http://htftp.offroad-bulgaria.com/krasi/2006/1/car.avi
                          и
                          http://htftp.offroad-bulgaria.com/kr...06/1/track.avi

                          ако не се теглят значи неса са качили, понеже връзката от бтк адсл към offroad-bulgaria .....няма да я обиждам
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #14
                            а бе момчета айде качете още снимки де
                            кво е тва безобразие 100 души снимаха накрая 3 снимки на кръст едвам едвам
                            много хора ни показваха уникални кадри които са заснемали
                            много яки а сега във форума няма нищо

                            Коментар


                            • #15
                              Искам да изкажа специални благодарности към групата от старозагорския мото клуб "Волни ездачи", които се отзоваха и свършиха чудесна работа, като покриха най-невралгичната зона на състезанието - езерото около парк "Загорка"!
                              Благодаря ви момчета и момичета!
                              Като се оправя от контузията ще почерпя специално, а Crazy job ще върнем жеста, когато трябва !!!
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X