Здравейте!
Става въпрос за Дайхатсу Фероза, но въпросът ми е към всички, защото може да не е само при мен така.
Първо джипчето го имам отскоро и усещанията ми са само от опит с нормални автомобили. Дайхатсуто не е никак тежко, височко е и тясно, а и в момента е с изключително широки асфалтови гуми- 255/60/15.
Та при движение по асфалт със скорости около и над 90км/ч и при:
- разминаване с големи камиони;
- по-силен вятър;
- преминаване през надлъжни неравности по пътя;
- при липсващи горните причини, но при изпреварване;
ми е необходимо особено внимание към кормилото, за да държа пътя!
Все едно, че имам луфтове по кормилното управление. Пипах навсякъде - карета на кормилния прът и кормилни шарнири. Само в левия кормилен шарнир има съвсем лек луфт, но не е нещо фрапиращо. На други места по окачването и отпред и отзад уж всичко е проверено и е перфектно. Да не говорим, че нямам никъде тропания. На място- сервото отработва дори на най-лекото мърдане на кормилото. Има моменти, като си карам- мога да пусна кормилото и колата си върви без да мръдне. Но има моменти, когато трябва да го държа здравичко и да компенсирам дори в някоя от посоките.
Та това нормално ли е за такъв къс и висок, и тесен джип?
Защото аз се съмнявам за неоткрити луфтове, съмнявам се в неподходящо широки гуми, или в проблем със сервото на високи обороти?! Или пък комбинация от причини?!
Споделете моля опит!!
Става въпрос за Дайхатсу Фероза, но въпросът ми е към всички, защото може да не е само при мен така.
Първо джипчето го имам отскоро и усещанията ми са само от опит с нормални автомобили. Дайхатсуто не е никак тежко, височко е и тясно, а и в момента е с изключително широки асфалтови гуми- 255/60/15.
Та при движение по асфалт със скорости около и над 90км/ч и при:
- разминаване с големи камиони;
- по-силен вятър;
- преминаване през надлъжни неравности по пътя;
- при липсващи горните причини, но при изпреварване;
ми е необходимо особено внимание към кормилото, за да държа пътя!
Все едно, че имам луфтове по кормилното управление. Пипах навсякъде - карета на кормилния прът и кормилни шарнири. Само в левия кормилен шарнир има съвсем лек луфт, но не е нещо фрапиращо. На други места по окачването и отпред и отзад уж всичко е проверено и е перфектно. Да не говорим, че нямам никъде тропания. На място- сервото отработва дори на най-лекото мърдане на кормилото. Има моменти, като си карам- мога да пусна кормилото и колата си върви без да мръдне. Но има моменти, когато трябва да го държа здравичко и да компенсирам дори в някоя от посоките.
Та това нормално ли е за такъв къс и висок, и тесен джип?
Защото аз се съмнявам за неоткрити луфтове, съмнявам се в неподходящо широки гуми, или в проблем със сервото на високи обороти?! Или пък комбинация от причини?!
Споделете моля опит!!
Коментар