Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задължително ли въздушният филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задължително ли въздушният филтър

    задължително ли въздушният филтър на двутактово ендуро да е омаслен или може да бъде и сух.
    VIVA la MOTOCROSS

  • #2
    Щом е от дунапрен трябва да е омаслен,ако е хартиен това вече е друго нещо.Омасляваш или със масло за филтри или друго което е гъсто и лепкаво но не диферинциално.

    Коментар


    • #3
      ако не ти се купува специално масло
      с 80W-90 трансмисионно се омасляват филтрите
      след като са изпрани и изсънхали добре

      но аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапрен

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от PBear
        ако не ти се купува специално масло
        с 80W-90 трансмисионно се омасляват филтрите
        след като са изпрани и изсънхали добре

        но аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапрен
        Филтъра както е известно служи да не допуска прах и влага в горивната камера и респективно да запази буталото и цилиндъра , а при 2 тактовия и вала с биелата. Ако не се сложи масло и прахта и влагата, която ако влезеш в река става вода имат пряк достъп до частите. Ако сложиш трансмисионно или двигателно масло после по-трудно ще го изпереш, затова хората са си направили специално масло , чието най - голямо предимство е, че спира водата
        Живей за всеки дъх!

        Коментар


        • #5
          Смятай го за задължително!
          К. Кулев

          Коментар


          • #6
            Интересни техники постоянно из форума чета за мазането на въздушният филтър. Те хората го измислили има специално масло в тубичка или спрей. Ние все още явно гледаме как до доизмислим топлата вода А също и за прането му... ади спирам до тук, че пак ще има 20 дена да говорим за чудотворното действие на бензина))

            Коментар


            • #7
              Re: задължително ли въздушният филтър

              Първоначално публикуван от FUNI
              задължително ли въздушният филтър на двутактово ендуро да е омаслен или може да бъде и сух.
              ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е ДА Е ОМАСЛЕН
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от PBear
                но аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапрен
                Ти така си мислиш. Отвори карбуратора. Износването на двигателя е х10 (вероятно)

                Коментар


                • #9
                  ааа тука експерименти не си правете
                  пране и омасляване тва е положението
                  колкото по често толкова по добре
                  и специалните масла не са чак толкоз скъпи а със тях не само че се филтрира по добре въздухът но и по лесно преминава през дунапрена от там двигателят "диша" по добре и мощността е по добра
                  освен това тези масла които не са си за филтър много бързо се стичат надолу и в горната част филтърът става почти сух а в долната е толкова омаслен че въздухат почти не може да мине през него
                  не си правете експерименти точно с тези неща
                  купете си тубичка масло за филтри и си ги перете и омаслявайте
                  то тва е малко изкуство между другото точно как да се направи и има и някои тънкости например ако сместа ти е малко бедна с маааалко по обилно омасляване можеш да компенсираш или обратното като го истискаш по добре леееко обедняваш ....ама тези челъми важат най вече за по малки кубици и по разпилени 2 т мотори иначе за другите не се усеща толкоз...но както и да е да не изпадаме в подробности
                  на мен при всичкото каране пак 1 тубичка 1л масло за филтри ми стига почти за 7-8 месеца а преди да почнат ендуро шампионатите и по 1 година съм искарвал и повече с 1 тубичка а струва 16-18лв
                  буталата са от 200 нагоре и биелите също -така че-помислете си добре

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от sabin
                    Първоначално публикуван от PBear
                    но аз съм карал 1 мотор половин сезон със сух филтър и нищо му нямаше--филтъра си беше дунапрен
                    Ти така си мислиш. Отвори карбуратора. Износването на двигателя е х10 (вероятно)
                    това не е на моя мотор изобщо....моя си е омаслен (както си пише в мануала с 80W-90)
                    иначе имам един познат който само го изпра и си го сложи...до сега не се е оплакал

                    Коментар


                    • #11
                      Не се е оплакал защото не може да усети разликата в мощността от преди и сега. Такава със сигурност има. Както написа Събин - износването на двигателя е х10 (дори и повече)

                      Ама какво го обсъждаме тоя въпрос - не знам
                      Дунапренените филтри трябва да са омаслени и това е
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        Може би не е тук мястото на моя въпрос.. но, аз примерно сам направих филтъра си и отзад сложих вата, която не е омаслена
                        Дали е добра алтернатива или дунапрена си е дунапрен ?
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Different_Soul
                          Може би не е тук мястото на моя въпрос.. но, аз примерно сам направих филтъра си и отзад сложих вата, която не е омаслена
                          Дали е добра алтернатива или дунапрена си е дунапрен ?

                          Дунапрена за филтри не е обикновен , а е масло и бензино- устойчив. Не знам каква е тази вата, но внимавай да не я глътне карбуратора и после да се чудиш къде е отишла
                          Живей за всеки дъх!

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от roumen5
                            Първоначално публикуван от Different_Soul
                            Може би не е тук мястото на моя въпрос.. но, аз примерно сам направих филтъра си и отзад сложих вата, която не е омаслена
                            Дали е добра алтернатива или дунапрена си е дунапрен ?

                            Дунапрена за филтри не е обикновен , а е масло и бензино- устойчив. Не знам каква е тази вата, но внимавай да не я глътне карбуратора и после да се чудиш къде е отишла
                            неможе да я глътне защото сложи цетка..отпред много гъста мрежичка
                            "Опознай Родината за да я обикнеш"

                            Коментар


                            • #15
                              Каква вата бе
                              Ей пич....Целта на филтъра е да не допуска прах и други частици в двигателя.Не знам каква е тая вата,ама ме съмнява,че може да ти пълни двигателя с частици от нея самата.
                              К. Кулев

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X