Мотора пали много лесно студен и загрял - 1-2 ритания. Голям проблем обаче е при падане - много лесно се дави, и тогава пали много трудно - след 10-на ритания, а понякога и повече. Случвало ми се е мотора да падне на една страна, почва да тече бензин, и тогава става страшно. В такива случаи затварям кранчето, и ритам, докато не запали. Понякога пък при изкачване на голям наклон, ако се случи да загасне при отворена газ - пак се дави веднага.
Тъй като доста хора карат ТТ/ХТ - споделете някакви пинизи при палене, след като се е задавил? Само при мен ли е така? Свещта ли се мокри, карбуратора ли се препълва?!
Тъй като доста хора карат ТТ/ХТ - споделете някакви пинизи при палене, след като се е задавил? Само при мен ли е така? Свещта ли се мокри, карбуратора ли се препълва?!
Коментар