На Класика турбото хвърля масло - каква е причината ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Турбо на Класик VM 2,4
Свий
X
-
Re: Турбо на Класик VM 2,4
Първоначално публикуван от lubobunkerНа Класика турбото хвърля масло - каква е причината ?помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
-
И в двата случая турбото е отишло, като се съсипе надува двигателя и пак хвърля през отдушника. Не е много скъпо за ремонт ако отидеш на правилното място при правилния човек.
Ето 0888240556 - Митко. Ще ти оправи турбото за един ден, заедно с монтажа-демонтажа.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
ако е от отдушника, може да не е развалено турбото...
историята е дълга, но накратко като сложихме чисто новото турбо на моята ех-джипка и още в сервиза при форсиране започна да хвърля масло от ауспуха свалихме капака на главата и видяхме, че мрежичката на отдушника е напълно задръстена с боклуци мотора духаше и през капачката яко... то по-късно се оказа, че и сегментите на единия цилиндър изпускат и затова наддува толкова... като направих основния ремонт и спря да "духа"
твойта с Класика май ще излезе като мойта с ТЛК-то като го купих маслото сменявал ли си? обикновено след втората смяна се изчистват добавките сложени от продавача и разбираш каква е работата като работи на празен ход, тресе ли?помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Тедо, ако отдушника е бил задръстен по-дълго време турбината е заминала също, повярвай, не ми се пише тук толкова дълго, но като се видим ще ти обясня какво става. Системата на смазване на турбината е обединена с тази на двигателя и какъвто и да е пропуск и нагнетяване на налягане в едната автоматично се надува и другата. Скапват се на турбото сегменти или коксчета (на различните модели турбини уплътнението е решено по различен начин), маслото влиза както в предната въздушна част, както и в задната газовата. Почва там да гори и става една майка плаче...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Турбо на Класик VM 2,4
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеТедо, ако отдушника е бил задръстен по-дълго време турбината е заминала също, повярвай, не ми се пише тук толкова дълго, но като се видим ще ти обясня какво става. Системата на смазване на турбината е обединена с тази на двигателя и какъвто и да е пропуск и нагнетяване на налягане в едната автоматично се надува и другата. Скапват се на турбото сегменти или коксчета (на различните модели турбини уплътнението е решено по различен начин), маслото влиза както в предната въздушна част, както и в задната газовата. Почва там да гори и става една майка плаче...ONROAD & OFFROAD ONLY WITH ALLWHEEL PERMANENT DRIVE
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар