Тъкмо сядам да напиша тази тема (което се каня да направя от известно време насам) и виждам сходна... zzlatev, надявам се, че не сърдиш, че ти „откраднах” заглавието
Тъй като колегата в неговата тема е описал разликата между горски и експедиционен джип, няма да го повтарям. Моята цел е същата като неговата, може би дори за малко по-експедиционно насочена машина...
Та, ето го и моя красавец в началото:
Малко по-късно изглеждаше така:
По идея на предишния собственик (Радо, ще познаеш ли машината накрая първото, което направих, беше да сменя задната кора с рифел. В момента чакам доставката на едни джаджи, с които на рифела ще се закрепят брадвичка, лопата и кирка. В джоба на задната седалка има голяма брадва и бичкия.
Доста време карах машината по този начин, имаше неуспешни опита за минаване на места, като цяло, карах джип, но усещах, че нещо липсва... На следващата снимка се опитвам да кача едно стръмно и късо склонче, това на снимката е почти най-доброто постижение (накрая ще пусна снимки на същото място, една година по-късно, за сравнение)...
Скоро след това започна „наджипването”
Започна се със смяна на съединител, с цилиндърчета и вилка. След това дойде ред на ново окачване – Trail master.
През това време бронята, поръчана от Famous four и лебедката от Явор си чакат реда (тук искам да отворя една скоба. Искам да благодаря на Явор за бързите реакции и за оказаната помощ по телефона! Също така, много съм доволен от Famous four. Бронята пристигна доста ожулена и очукана на места /с цена на доставка близо 230 паунда/. Това го видях вкъщи, след като скъсах опаковката. Въпреки това, пичовете поеха ангажимент да ми платят ремонта при представен документ. Това не стана, единствено поради незаинтересоваността на доставчика (UPS). Англичаните до последно ми пращаха писма и ме питаха кога ще им изпратя фактурата да я осребрят... Тъй като поправката се оказа 30 лв, теглих една на „доставчика” и си поех сам ремонта, като писах на FF, че оценявам грижата им за клиента и не бих се поколебал да ги препоръчам на когото и да е, което и правя сега.
Джипката заминава на „курорт” при Голди, където й се случва нещо такова (няма как да не отворя скоба и тук – с Голди се запознах покрай работите по джипката и искам да му благодаря и през форума за прекрасното отношение, помощта в избора и за работата, която свърши! )
Тук вече Диското е накичено с разни джунджурийки като фарчета, калъфи за лебедка (и самата лебедка, естествено)...
Ето ги и гумите, за чийто избор е „виновен” Голди Вижда се и рязането на предния калник:
Задния ляв калник – гумата стои много добре и не удря по калника, само по една ламарина, което се вижда на следващите снимки.
Ето го и задния десен калник. Тук, въпреки двете последователни рязания, гумата огъва калника от време на време. Личи си къде трябва да се изреже...
Тази ламарина, която продължава подкалника трябва да се изправи и от двете страни, защото и двете задни гуми опират в нея от време на време...
Адската гума
След това идва ред на „дреболиите” Системата за два акумулатора на Т-мах:
Нови силиконови маркучи за турбото:
Контролната кутия + дистанционното на лебедката
Едно скромно комплектче, отново от Т-мах
Ето и сравнението:
На абсолютно същото място, където преди година се опитвах да се кача с блокажи, със засилка и както се сетя (без да строша джипа), след „пипването” машинката скокна горе на втора бавна без блокаж Чак се изненадах как се предаде без борба склончето.
Освен това, на скорошната разходка по едно време се забутахме в гората в едни коловози и по баир, който преди съм 100% сигурен, че нямаше да мога да кача. А сега машинката си боботи и катери по баира бавно и сигурно
Освен описаните неща по Диското бяха сменени:
Седалките – салон полукожа /или както се води/, оригинален на Land Rover.
Кормилна кутия и хидравлична помпа – заради луфтове и течове. Кормилни накрайници заради скъсани маншони и карането им в такова състояние близо две години.
Виско съединител, термостат и охлаждаща течност.
Горивоподкачваща помпа – заради теч.
Какво предстои (в близко или далечно бъдеще)...
Малко се двоумя за шнорхел, тъй като по принцип не се мятам да газя реки, ама кой знае. Експедиционен багажник – На този етап ми стигат товарните възможности на Диското + пръчките на тавана.
Напоследък (след тези гуми) почнах да се замислям за смяна на раздатката с такава от Дифендър, но това ще стане евентуално догодина. Доколкото разбирам, това доста подобрява поведението при бързи предавки, а при бавните няма промяна в предавателното число.
Плюс разни дребни допълнения към оборудването, предимно насочени към къмпингуването, ама там малко по малко стават нещата...
Ако някой се интересува от цени на частите, пазя всички фактури (въпреки, че всички вече знаем, че единственото място за пазарене са различните онлайн магазини в UK.
Ще се радвам ако този материал е бил полезен или интересен за вас, наджипването продължава
Тъй като колегата в неговата тема е описал разликата между горски и експедиционен джип, няма да го повтарям. Моята цел е същата като неговата, може би дори за малко по-експедиционно насочена машина...
Та, ето го и моя красавец в началото:
Малко по-късно изглеждаше така:
По идея на предишния собственик (Радо, ще познаеш ли машината накрая първото, което направих, беше да сменя задната кора с рифел. В момента чакам доставката на едни джаджи, с които на рифела ще се закрепят брадвичка, лопата и кирка. В джоба на задната седалка има голяма брадва и бичкия.
Доста време карах машината по този начин, имаше неуспешни опита за минаване на места, като цяло, карах джип, но усещах, че нещо липсва... На следващата снимка се опитвам да кача едно стръмно и късо склонче, това на снимката е почти най-доброто постижение (накрая ще пусна снимки на същото място, една година по-късно, за сравнение)...
Скоро след това започна „наджипването”
Започна се със смяна на съединител, с цилиндърчета и вилка. След това дойде ред на ново окачване – Trail master.
През това време бронята, поръчана от Famous four и лебедката от Явор си чакат реда (тук искам да отворя една скоба. Искам да благодаря на Явор за бързите реакции и за оказаната помощ по телефона! Също така, много съм доволен от Famous four. Бронята пристигна доста ожулена и очукана на места /с цена на доставка близо 230 паунда/. Това го видях вкъщи, след като скъсах опаковката. Въпреки това, пичовете поеха ангажимент да ми платят ремонта при представен документ. Това не стана, единствено поради незаинтересоваността на доставчика (UPS). Англичаните до последно ми пращаха писма и ме питаха кога ще им изпратя фактурата да я осребрят... Тъй като поправката се оказа 30 лв, теглих една на „доставчика” и си поех сам ремонта, като писах на FF, че оценявам грижата им за клиента и не бих се поколебал да ги препоръчам на когото и да е, което и правя сега.
Джипката заминава на „курорт” при Голди, където й се случва нещо такова (няма как да не отворя скоба и тук – с Голди се запознах покрай работите по джипката и искам да му благодаря и през форума за прекрасното отношение, помощта в избора и за работата, която свърши! )
Тук вече Диското е накичено с разни джунджурийки като фарчета, калъфи за лебедка (и самата лебедка, естествено)...
Ето ги и гумите, за чийто избор е „виновен” Голди Вижда се и рязането на предния калник:
Задния ляв калник – гумата стои много добре и не удря по калника, само по една ламарина, което се вижда на следващите снимки.
Ето го и задния десен калник. Тук, въпреки двете последователни рязания, гумата огъва калника от време на време. Личи си къде трябва да се изреже...
Тази ламарина, която продължава подкалника трябва да се изправи и от двете страни, защото и двете задни гуми опират в нея от време на време...
Адската гума
След това идва ред на „дреболиите” Системата за два акумулатора на Т-мах:
Нови силиконови маркучи за турбото:
Контролната кутия + дистанционното на лебедката
Едно скромно комплектче, отново от Т-мах
Ето и сравнението:
На абсолютно същото място, където преди година се опитвах да се кача с блокажи, със засилка и както се сетя (без да строша джипа), след „пипването” машинката скокна горе на втора бавна без блокаж Чак се изненадах как се предаде без борба склончето.
Освен това, на скорошната разходка по едно време се забутахме в гората в едни коловози и по баир, който преди съм 100% сигурен, че нямаше да мога да кача. А сега машинката си боботи и катери по баира бавно и сигурно
Освен описаните неща по Диското бяха сменени:
Седалките – салон полукожа /или както се води/, оригинален на Land Rover.
Кормилна кутия и хидравлична помпа – заради луфтове и течове. Кормилни накрайници заради скъсани маншони и карането им в такова състояние близо две години.
Виско съединител, термостат и охлаждаща течност.
Горивоподкачваща помпа – заради теч.
Какво предстои (в близко или далечно бъдеще)...
Малко се двоумя за шнорхел, тъй като по принцип не се мятам да газя реки, ама кой знае. Експедиционен багажник – На този етап ми стигат товарните възможности на Диското + пръчките на тавана.
Напоследък (след тези гуми) почнах да се замислям за смяна на раздатката с такава от Дифендър, но това ще стане евентуално догодина. Доколкото разбирам, това доста подобрява поведението при бързи предавки, а при бавните няма промяна в предавателното число.
Плюс разни дребни допълнения към оборудването, предимно насочени към къмпингуването, ама там малко по малко стават нещата...
Ако някой се интересува от цени на частите, пазя всички фактури (въпреки, че всички вече знаем, че единственото място за пазарене са различните онлайн магазини в UK.
Ще се радвам ако този материал е бил полезен или интересен за вас, наджипването продължава
Коментар