Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на вакумен изпарител Lovato

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Регулиране на вакумен изпарител Lovato

    Казвайте как става номера,че нещо май го закъсах.

    Това ми е първи сблъсък с газ така,че нямам много инфо и опит.

    Уредбата си я монтирах сам и искам да си я регулирам най оптимално сам.Имам предрасъдъци към разни майстори газаджии.

    Доколкото успях да намеря някаква информация пласмасовия винт е за оборотите на ПХ и за качеството на сместта(богата,бедна)

    Става въпрос за ГАЗ53.

    Предваритено благодаря на всички които биха могли да дадат някякво мненеи.
    Луд умора нема,само се поти!!!

  • #2
    До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

    Дай малко повече инфо.Плочката каква е,с какъв диаметър,Ф-и на дупките и на маркучите,изпарителя за колко коня е и т.н.Или ми звънни утре...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

      Няма плочка със щуцери е.

      Ф-то на маркучите е 10мм.на тройника са толкова.

      Изпаритела го дават за 122 коня а газката е 115-120.Е те тука имам малко съмнения ама незнам дали са основателни.Дали па нещо не е слаб тоя изпарител и за това да подхарчва повечко,обаче разни газаджии ме убеждават,че с тоя изпарител си било супер.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

        Оооо,малък е.Звънкай на Йори да ти даде един подходящ...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

          Малко си близо до границата, ама чак пък слаб - трае се. Важното в такива случаи (близо до граничната мощност) е да е свързан на правилно място към водния кръг, за да не изпитва недостиг на гореща вода. На скромните леки коли изпарителя често се свързва към кръга за отопление на карбуратора, който е с 10мм маркучи - не е правилно, те щутцерите на изпарителя са 16мм точно за това. Правилното място е на кръга за отоплението на купето.

          Наистина, кажи как газта е вкарана в карбуратора - щутцери в самия карбуратор, плочка върху него?

          Коментар


          • #6
            До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

            В общи линии "домашната" процедура е следната:
            настройваш празния ход на бензин, отвиваш повечко винтовете на тройника и от пластмасовия винт на испарителя настройваш празния ход на газ. Форсираш двигателя и постепенно завиваш винтовете на тройника( за двукамерен карб. двата еднакво със стъпка 1/2 оборот) докато спре да "поема" хубаво мотора. Връщаш винтовете 1 оборот и излизаш на дълго шосе. Караш. Затваряш винтовете с 1/4 оборот. Караш. Пак затваряш, и така докато на поредното затваряне усетиш, че двигателя не ускорява както преди. Връщаш 1/4 винтовете и си готов.
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #7
              До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Наистина, кажи как газта е вкарана в карбуратора - щутцери в самия карбуратор, плочка върху него?

              Щуцери в самия карбуратор.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #8
                До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                В общи линии "домашната" процедура е следната:
                настройваш празния ход на бензин, отвиваш повечко винтовете на тройника и от пластмасовия винт на испарителя настройваш празния ход на газ. Форсираш двигателя и постепенно завиваш винтовете на тройника( за двукамерен карб. двата еднакво със стъпка 1/2 оборот) докато спре да "поема" хубаво мотора. Връщаш винтовете 1 оборот и излизаш на дълго шосе. Караш. Затваряш винтовете с 1/4 оборот. Караш. Пак затваряш, и така докато на поредното затваряне усетиш, че двигателя не ускорява както преди. Връщаш 1/4 винтовете и си готов.
                Горе долу и мойта настройка е по този метод.

                Влияе ли пласмасовия винт на разхода???

                А горе долу какъв трябва да е разхода на Газ-ката с газоваа
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                  И трите винта влияят на разхода.

                  Ето ти "моята" методика - по-проста е и не изисква пътни проби, но също довежда до резултат:

                  1. Регулираш всичко на бензин да е както трябва (или поне празния ход). Оборотите на празен ход ги оставяш с около 15-20% по-високи от предписаното за двигателя.
                  2. Загряваш двг до работна температура. Завърташ двата винта на тройника в средно положение и превключваш на газ.
                  3. От винта на изпарителя регулираш празния ход да е колкото се полага на този двигател. Важно: тези обороти могат да се получат с две положения на винта (леко бедна или доста богата смес). Между тях оборотите са малко по-високи и почти достигат бензиновите (както са нагласени по-горе). Трябва ти леко бедната смес - ако завиваш винта, оборотите трябва да намаляват. Ако растат, завиваш докато минеш максимума и стигнеш където трябва.
                  4. Отваряш дроселната клапа до постигане на средни обороти за двигателя. На тройника, въртиш винта за хранене на първа камера до постигане на максимални обороти, без да променяш положението на педала/дроселната клапа. Ако при въртенето оборотите отидат много над средните, коригираш положението на педала и пак търсиш максимума. След като го намериш, завиваш винта до спадане на оборотите с 5-10%.
                  5.1 !! за карбуратор с едновременно отваряне на клапите: при точка 4 се въртят и двата винта, като се стремим да са в еднакво положение през цялото време. Или просто си купуваме тройник с един винт!
                  5.2 !! За карбуратор с последователно отваряне на втора клапа: отвиваш/завиваш винта, който я храни с газ, до положението, до което е отвит първия винт. Отвиваш още половин-един оборот и си готов.
                  6. Ако имаш търпение, повтаряш точки 3,4 и 5, за да обхванеш случаите, когато трите настройки си влияят една на друга. Щом си с щутцери, вероятно няма да се наложи да промениш нищо.
                  7. Ако си правил центровка като за бензин, даваш му още около 4-5 градуса аванс. Ако искаш. Ако си с метан, можеш и 7-8 градуса да му дадеш, няма да ти се сърди.

                  Какъв трябва да е разходът - с около 10% повече от бензиновия. Това е за всички двигатели, не само газковия.
                  Последно редактирано от Ясен; 05-07-08, 21:29.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                    Тоя карбуратор е с паралелно отваряне на дроселовите клапи
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #11
                      До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Тоя карбуратор е с паралелно отваряне на дроселовите клапи
                      Веднага ще се поправя!

                      Значи ли това, че всяка камера храни свой комплект цилиндри или под карбуратора всичко се смесва?
                      Последно редактирано от Ясен; 05-07-08, 21:30.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Веднага ще се поправя!

                        Значи ли това, че всяка камера храни свой комплект цилиндри или под карбуратора всичко се смесва?

                        Да значи.

                        Иначе мерси за обяснението
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Щом си с щутцери, вероятно няма да се наложи да промениш нищо.

                          В смисъл?
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                            А за какво служи това винтче?
                            Прикачени файлове
                            Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                            Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                            Коментар


                            • #15
                              До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                              В смисъл?
                              Когато газ се подава със щутцери, трите настройки си влияят по-малко една на друга.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X