Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ-а на Пърси !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УАЗ-а на Пърси !

    Днес сутринта ми звънна Пърси и ме попита какво правя !
    Отговорих ми , че закусвам в сервиза а той :
    -А значи нямаш работа ......... ИДВАМ !!!
    И каза на това

    това ( обичам да разопаковам големи и скъпи неща с много движещи се части )

    И аз какво да правя нали съм добричак , докато Пърси каза леблибия ..... стана това с Жипа



    Тези втулки хич неми харесаха и сложихме малко жълтичко

    и тук

    Двата моста съм ги изравнил от другата страна

    Чувствително по широк !!!
    Утре ще закача предния мост и почвам с задния !
    Още снимки утре вечерта ........
    Последно редактирано от CJ_; 10-06-08, 22:36. Причина: Оправяне на линкове
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

  • #2
    До: УАЗ-а на Пърси !

    Първоначално публикуван от CJ_
    Явно сайта нещо е умрал ! тук ги качвам без лиричните отклонения !
    Поправих ти горните линкове и поразчистих дискусията за изчезналите снимки. За следващата серия просто или не копирай линка с http:// в началото или когато даваш "Вмъкни изображение" трий това http:// , което ти добавя автоматично. Идеята е да няма залепени http://http:// в текста.
    Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 10-06-08, 22:04.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #3
      До: УАЗ-а на Пърси !

      Всичко е ток
      Тези мостове да не са Барсовски Ще е страшен, успех момчета
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #4
        До: УАЗ-а на Пърси !

        Ако зависта е благородно чувство,значи при мен вече го има.Успех момчета и да качите повече снимки,за да има на какво да се радва ме.

        Коментар


        • #5
          До: УАЗ-а на Пърси !

          Малиии и с тези барабанни спирачки. Ужас. Направо си припомням: "Дългият и протяжен вой на опитваща се да се спре УАЗКА".
          LZ1VMH

          Коментар


          • #6
            До: УАЗ-а на Пърси !

            Утре като го закача предният мост ! Ще го поогледам за спирачките

            П.П. Zaarin мерси !
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #7
              До: УАЗ-а на Пърси !

              Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
              Малиии и с тези барабанни спирачки. Ужас. Направо си припомням: "Дългият и протяжен вой на опитваща се да се спре УАЗКА".
              Това със спирачките е предмет на една следваща тема. Но всичко по реда си
              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
              NULLA TENACI INVIA EST VIA

              Коментар


              • #8
                До: УАЗ-а на Пърси !

                На пръв поглед много части са като на старите редуктори.Имате ли идея дали гтбки ,зъбни те колела,диференциал,пиньон и котона са същитве.

                шенкелното тяло и капаците досущ са като на стария модел.Дали братята руснаци не са го изместилис нещо малко колкото да му сменят цената и да няма взаимнозаменяемост?

                Клиренса и предавателното число колко са.

                Иначе честито.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: УАЗ-а на Пърси !

                  Мостовете са Барсови т.нар широки военни мностове. По широки са от обикновенните военни с 15 см.
                  Промяната в клиренса би трябвало +15 см. (6 от дифа и 9 от редукторите ). Това след монтажа, че го проверим.
                  Предавателното число е 5.11 срещу 4.11 сега.

                  Остналото мисля, че е същото. Ама не съм сигурен
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #10
                    До: УАЗ-а на Пърси !

                    Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                    Промяната в клиренса би трябвало +15 см. (6 от дифа и 9 от редукторите ). Това след монтажа, че го проверим.
                    Така като ги гледам общо взето приличат като мойте само където ръкавите са по дълги и от тука ми идват някой съмнения,че нещо грешите при сметките с тия 15 см.Просто не виждам откъде ще дойдат.Ако пък е така вече ви завиждам

                    Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                    Предавателното число е 5.11 срещу 4.11 сега..
                    На мойте е 5.34 което значе че има нещо различно.Ама кое ли е
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: УАЗ-а на Пърси !

                      Тези 15 см. са в сравнение със сегашните ми мостове, които са Спейсъри. И са по думите на колеги, които са слагали такива мостове.Според базовата комплектация разликата е 8 см.

                      Дали е така, ще стане ясно до няколко дни, така че търпение.

                      Твоите би трябвало да са 5.38 ( 2,77*1,94 ) . Да ти кажа някъде го прочетох предавателното число, но все пак, ще проверим.
                      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                      NULLA TENACI INVIA EST VIA

                      Коментар


                      • #12
                        До: УАЗ-а на Пърси !

                        Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                        Тези 15 см. са в сравнение със сегашните ми мостове, които са Спейсъри. И са по думите на колеги, които са слагали такива мостове.Според базовата комплектация разликата е 8 см.

                        По твоите думи излиза,че Спейсърите са с 15 см клиренс което нещо май не е така според книгите.
                        Има някякво объркване нещо ама не мога да намеря данни за Барс-а.

                        Излиза,че ще имаш 36 см клиренс което ако е така ще много добре ама малко много ми се вижда.

                        Говоря за оригинална гума.
                        Прикачени файлове
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: УАЗ-а на Пърси !

                          Ето го бе ........

                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #14
                            До: УАЗ-а на Пърси !

                            Според документацията на Барс клиренса е 30 см с щатни гуми.
                            Колко ще е моят клиренс ще знаем скоро. Моят вече е толкова различен от оргинала, че даже не се опитвам да смятам предварително.
                            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                            NULLA TENACI INVIA EST VIA

                            Коментар


                            • #15
                              До: УАЗ-а на Пърси !

                              Е аз за щатните гуми говорех.

                              Аз съм с Кобри 31-ци и пак е толкова-30 см.

                              Твойте като гледам май са на 16 така,че може да е 2-3 см повече.Ще кажеш като ги сложиш.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X