Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha DT 125R vs. Suzuki TS 125R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Yamaha DT 125R vs. Suzuki TS 125R

    Я да предизвикам тук една дискусия за офроуд мъниците - единия е доста чесо срещан у нас Ямаха ДТ 125, и срещу него да застане Сузи ТС 125 ...
    Да съпоставим моделите след 1990-та година
    Има и някой опит с тези машини?

    Конструктивни предимства и недостатъци, поддръжка и резервни части?

    Да приемем, че са в еднакво добро начално състояние...
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    ако са в еднакво добро начално състояние май за предпочитане ще е ямахата

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от mitkov
      ако са в еднакво добро начално състояние май за предпочитане ще е ямахата
      От опит ли го казваш?

      Някакви конкретни забележки?

      Или по усет?
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        ами опит -до толкова че съм търсил части и за дт и за тс и за дт то намерих много лесно
        освен това ямата DT е много по популярен модел
        ако обаче сузи е в по добро състояние и на по малко километри
        с по добри накладки окачване и тн вземи него
        но ако са едни и същи години и в едно и също състояние вземи ямата

        Коментар


        • #5
          И с двата модела имам опит, с ДТ-то повече, но не е 1990г. а малко по-старо и все пак мисля че ДТ-то има повиече предимства
          SUBARU OUTBACK I 2.5 AT

          Коментар


          • #6
            сподели какви предимства де

            Според мен обаче ДТ-то не е 90-та, защото отзад е с барабанна спирачка, а не с диск. Това ме навежда на мисълта, че е по-старо ...
            Има ли ДТ след 1990-та с барабан отзад?

            Иначе като цяло Ямахата изглежда по-окаяна - нищо сериозно, но ред дребни неща ... просто е по-износена
            Сузукито явно почти не е карано в България
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #7
              Таткобарба, за к'ви пари ти ги дават тези мотори? Ако искаш ми прати ЛС, а не тук...

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Петър Манолев
                Таткобарба, за к'ви пари ти ги дават тези мотори? Ако искаш ми прати ЛС, а не тук...
                1300 - 1500 лв
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  За 1800 лв щях да ти дам Сузуки ТС 200 Р 1995 година, но това беше доста одавна - има няма 2 години!

                  Коментар


                  • #10
                    Аз съм си малко пристрастрен към ДеТенцето, понеже това ми беше първия истински оффроуд мотор, а такова сузуки не съм виждал, но ще кажа какво мисля за Ямахата.
                    Предполагам няма мотор без технически(заводски) проблеми, и повечето си имат слаби места. До сега не съм видял такава ямаха която да са и здрави лагерите на окачванате. Тя е с про-линк окачване има 3 лагера обикновенно са разбити първите два, всъщност мърдането е изключително малко, обаче докато стигнат до вилката се получава разлика около 2 сантиметра(това спецялно при мен)
                    Докато все още сме на окачването да кажа че на стария модел тапите на предното окачване са много глупаво направени, аз ги отстраних и на струг ми направиха резба на кола и съответно тапи с резба, много по-сигурно се получава.
                    Понеже като двигатели и електроника са индентични с тези на РД-то и двете страдат от електроника, и магнета "отказва" не е болка за умиране лошото е че има няколко варианта на магнетите и малко по-трудно се намират, но пък някой скутери са със същите бубини така че се сменят без проблем.
                    По двигателя никога не съм имал проблем, дори мисля че това е най-здравия мотор(щом издържа при мен ), някой махат разделното, но при мен си работеше без проблеми най-често проблеми имат тези които са големи "майстори"и зглобят не както трябва зъбните колела на разделното и водното, тогава наистина спира да работи.
                    Като цяло е доста добър мотор но е малко слаб по стария модел го дават 12 киловата(14,5коня), което си е досат малко има вариянти да се пипне тук там и доста по-добре опчва да върви, но не може и да върви като крос. Аз като го купих взех още един за части така че малко неща съм търсил, но единия беше правен в Япония а другия в Италия и някой от частите не съвпадат, например лагерите на японското бяха инчови и е невъзможно откриването им в бг., само поръчка като резерван част.
                    Относно разхода много зависи кой и къде го кара, но в смесено каране никога не ми е падал под 5, а в гората карайки наравно с по-големите дава 10-11.
                    Много ми харесва това че задната вилка е изключително широка и много исках да го направя супермото, може да влезе доста голяма джанта и гума сигурно към 140! което за 125-ца си е доста.
                    Напоследък гледам цените много са им се качили на тези мотори, отлежават ли не знам защо така, май ще трябва и на моя да му вдигам цената. От 89 година започва да се произвежда модела с диск отзад, разширителя отдясно и май с 2 радиатора, а и газови амортисьори подобни на дт200 което си е страхотна машина.

                    Коментар


                    • #11
                      14 коня? То човек трябва да е 50 кила, за да му вози задника това нещо! ТС 200 беше съвсем друга машина, която може да те изкара навсякъде! Може да попитате, Митков! Той сто на сто се е качвал на такъв кон!

                      Коментар


                      • #12
                        Леле аз какъв ферман съм написал, не си прав не можеш да сравняваш 125 и 200 все едно да сравниш твоя ДР250 със ДРЗ 400 такава е разликата. Но този мотор не ме е оставял никъде, карал съм с някой хора от този форум и те могат да кажат че не са ме чакали никога, бил съм сред първите 3-4 присигнали мотора, а аз поне като съм карал друг 2Т не е имало, всички със 500+4Т
                        Е има проблеми само с изкаването на подгизнали затревени наклони, иначе никъде дугаде не съм спирал

                        Коментар


                        • #13
                          Ами Манолев ... аз нямам нищо против 200 ... ама не намерих някъде да се продава - на Митков стария КДХ 200 е някъде в Хасково, но е разглобен за да му сменят семеринги ... освен това в повечето случаи цената е доста висока за това, което се предлага ...

                          Иначе Сузукито е 22 коня ... а Ямахата ако е след 90-та трябва да е 27 ... май
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от tatkobarba
                            Иначе Сузукито е 22 коня ... а Ямахата ако е след 90-та трябва да е 27 ... май
                            Така е да, но ако намериш 200 по-добре него вземи, гледам в мобилето една ямаха 250 4Т за 1800 такова не те ли интересува, мисля е по-добрия вариант? Ти каза че ти трябва не за теб ами за баща ти или греша нещо? За града според мен определено 4Т е по-добрия вариант за една година ще си си избил парите ако вземеш четиритактов. В Драгалевци миналата година циркулираше една ямаха 225 което също е много добър вариант, но много трудно се намира такава.

                            Коментар


                            • #15
                              хт225 е супер ма са много редки
                              ако намерите такъв свиркайте
                              един приятел има ама не го продава
                              може би ако му дадете повечко пари-например 1500лв може и да го даде
                              на тези мотори цената напоследък расте
                              търсенето нарастна а предлагането не е чак толкова голямо явно
                              татко барба най добре поизчакай и вземи един кдх 200 да сте комплект с обера
                              иначе знам и една WR200 която май ще се навият да я продадат но ще и искат поне 2000лв

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X