Казват хората, че колкото по порастват мъжете, толкова по скъпи стават играчките им. Моятя тема е за това. В случая, "играчката" е Патрул 260. Скъп е силно казано за джип почти набор на дъщеря ми, но за сметка на това с класически форми и конструкция, позволяваща безкрайни импровизации тип "направи си сам". Задачата беше освен занимателно хоби през дългите зимни месеци, когато няма какво да се прави, да се подготви един надежден, и отличаващ се класически автомобил, за каузата на любимото ми хоби, а тоест, природа и риболов, и свързаното с тях теглене на лодка и каравана.
За целта на пътя ми се изпречи този Патрул. Осемнадесет годишен джип, и в добро и лошо състояние. Добрите му страни бяха като че ли в повече: без ръжда, свежа боя, отлична ходова част и трансмисия, добър мотор. Лошата: спукана глава, радиатор, неработещ виско- съединител, изтърбушени седалки, ръждясали фарове, и много други дребни забележки, присъщи на един 18г. джип. С две думи: типичен Патрул.
Пробвах го, мислих пет минути, и го взех.
Смятам че засега задачата е наполовина изпълнена. Остава: повдигане отпред и отзад, направа на експедиционен багажник, щнорхел, изнасяне на резервната гума отзад, монтаж на интеркулер, и сигорно още един куп други подобрения, защото живи и здрави зимата пак нещо ще трябва да се прави.
В темата няма да ви занимавам с класическите ремонти и монтажи, а смятам да отбележа по детаилно нестандартните конструкции и решения, които аз съм взаимствал и импровизирал, влагайки собствените си умения, помощ и съвети от приятели, и не на последно място, това което съм прочел и видял тук.
И така забавлението започва:
Това беше, и това е сега.
За целта на пътя ми се изпречи този Патрул. Осемнадесет годишен джип, и в добро и лошо състояние. Добрите му страни бяха като че ли в повече: без ръжда, свежа боя, отлична ходова част и трансмисия, добър мотор. Лошата: спукана глава, радиатор, неработещ виско- съединител, изтърбушени седалки, ръждясали фарове, и много други дребни забележки, присъщи на един 18г. джип. С две думи: типичен Патрул.
Пробвах го, мислих пет минути, и го взех.
Смятам че засега задачата е наполовина изпълнена. Остава: повдигане отпред и отзад, направа на експедиционен багажник, щнорхел, изнасяне на резервната гума отзад, монтаж на интеркулер, и сигорно още един куп други подобрения, защото живи и здрави зимата пак нещо ще трябва да се прави.
В темата няма да ви занимавам с класическите ремонти и монтажи, а смятам да отбележа по детаилно нестандартните конструкции и решения, които аз съм взаимствал и импровизирал, влагайки собствените си умения, помощ и съвети от приятели, и не на последно място, това което съм прочел и видял тук.
И така забавлението започва:
Това беше, и това е сега.
Коментар