Днес си купих ямахата и като се прибрах в къщи гледам едно жило което излиза точно под манивелата и отива горе на главата към един палец с пружина и видях че туй жило е скъсано,проблем ли е че съм карал така 100тина километра до вкъщи и за какво служи това жиложилото е това което минава до регулатора на амортисьора
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за жило на TTR 600
Свий
X
-
До: Помощ за жило на TTR 600
Ако правилно съм те разбрал, това е жилото за автомотичният декомпресора.
Не се притеснявай нищо лошо не ти се е случило но мотора за тези 100 тина километри, пък и повече да минеш нищо няма да му стане.
Автомотичният декомпресор служи за изпускане на част от компресията през един от изпускателните клапани, по време на сгъстяването на горивтата смес, с цел по-лестно да можеш да си "ритнеш" запалиш мотора.
Сменяй жилото и газ !
Мисля че можеш да вземеш жило с малка пъпка от колело а горе на палеца специална гайка с болтче. / моли се твоята да е там /
Успех с ремонта !
-
До: Помощ за жило на TTR 600
Първоначално публикуван от radkoo Преглед на мнениеАко правилно съм те разбрал, това е жилото за автомотичният декомпресора.
Не се притеснявай нищо лошо не ти се е случило но мотора за тези 100 тина километри, пък и повече да минеш нищо няма да му стане.
Автомотичният декомпресор служи за изпускане на част от компресията през един от изпускателните клапани, по време на сгъстяването на горивтата смес, с цел по-лестно да можеш да си "ритнеш" запалиш мотора.
Сменяй жилото и газ !
Мисля че можеш да вземеш жило с малка пъпка от колело а горе на палеца специална гайка с болтче. / моли се твоята да е там /
Успех с ремонта !
След ремонта няма да повярваш колко леко пали.
Не е необходимо да ригаш , а само с плавно натискане и търсене на компресията и ще запали.Луд умора няма , само се поти !
Коментар
-
До: Помощ за жило на TTR 600
Колегата го е обяснил добре , но аз искам да допълня:
-декомпресора работи само когато риташ манивелата,през останалото време не работи
-много е важна настройката на дължината-ако се загледаш ще видиш че по средата на бронята има реглаж-т.е. ако сменяваш жилото , то смени самото жило и остави оригиналната броня
-дължината на жилото трябва да е нагласена така че когато риташ да не усещаш голямо съпротивление на манивелата , но в същото време палеца на главата не трябва да щрака като шевна машина-в противен случай си претегнал жилото.Ако претегнеш жилото може мотора изобщо да не иска да запали или да прекъсва-причината е че единия изпускателен клапан е леко отворен,което пък може да доведе до прогаряне на самия клапан.
Звучи малко сложно , но всъщност не е.Ако поразгледаш мотора и малко си поиграеш с реглажа сам ще налучкаш точното положение.
ПП.Мотора изглежда доста добре.Честито.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар