Здравейте колеги,имам много голям проблем с Yamahata,много рита манивелата,без да присилвам ако не си махна бързо крака и ще го счупи,Вече ме е страх да го паля този мотор.Не мога да разбера от какво е,поръчах си нови маншони за карбораатора и се надявам да е от тях.Ако няко е имал такав проблем моля да сподели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Yamaha XT 600, рита манивелата - електроника?
Свий
X
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнениеЗдравейте колеги,имам много голям проблем с Yamahata,много рита манивелата,без да присилвам ако не си махна бързо крака и ще го счупи,Вече ме е страх да го паля този мотор.Не мога да разбера от какво е,поръчах си нови маншони за карбораатора и се надявам да е от тях.Ако няко е имал такав проблем моля да сподели.2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Винаги ли го е правил това мотора или само от скоро ?
Пипал ли си нещо по запалването ? Или някой друг преди теб ?
Причината възвратно да рита манивелата е лоша центровка, прекалено много аванс на запалването.
Това може да се случи ако си си играл с центровките, ако не ти е оригинално запалването (примерно ако е слаган статор или ротор от друг модел ХТ), ако нещо ти или някой преди теб е побългарявал.
Другият вариант е остаряла и разтегната разпределителна верига, от което също се получава подобен проблем. Накратко - не пали в правилния момент.
Източник - чуждестранните форуми.
Възвратното движение на манивелата е легендарен проблем особено при по-старите мотори, и чупи крак като стой та гледай. Не е шега работа, трябва да решиш проблема. Това между другото е и една от причините да се носят ботуши. Успех.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
Другият вариант е остаряла и разтегната разпределителна верига, от което също се получава подобен проблем. Накратко - не пали в правилния момент.Стефан Дянков
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Ами колеги не мисля че е от веригата защото ако е распъната ще чука, а двитатела работи доста добре.А искам да попитам може ли да има нещо общо с Stop engine,защото той ми прави въртели,а до колкото за паленето пали лесно но акоритнеш манивелата хубаво до долу но мен вече ме е страх,вчера ми садра маратонката.За сега нямам ботуши но до 1,2 седмици ще си купя но така проблема пак няма да се управи.[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
И още нещо се сетих.Електрониката е правена от Боби в София,и стария собственик каза че май от тогава рита може ли това да е проблема.
Като се има в предвид че мотора е бил разглобен на съставнете му части и при събирането може нещо друго да са объркали.Последно редактирано от Jori; 16-05-08, 10:18.[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнениеИ още нещо се сетих.Електрониката е правена от Боби в София,и стария собственик каза че май от тогава рита може ли това да е проблема.
Като се има в предвид че мотора е бил разглобен на съставнете му части и при събирането може нещо друго да са объркали.Стефан Дянков
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Според мен възможните причини са две:
-кофти направена електроника-до колкото знам как работи Боби,съмнявам се да е от това,но е възможно.
-проблем с ангренажната верига
=разтегната верига-дори и да се разтегне веригата тя не тропа-при Ямаха това няма как да стане! И двата плъзгача са по 30см дълги и в добавка имат странични ограничители-просто няма как да тропа.
=лошо зацепен ангренаж-най вероятно при сглобяването някой не уцелил белезите и имаш един-два зъба разминаване-мисля че това може да се провери без да се разглобява мотора.Разрови се в мануала.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнениеСпоред мен възможните причини са две:
-кофти направена електроника-до колкото знам как работи Боби,съмнявам се да е от това,но е възможно.
-проблем с ангренажната верига
=разтегната верига-дори и да се разтегне веригата тя не тропа-при Ямаха това няма как да стане! И двата плъзгача са по 30см дълги и в добавка имат странични ограничители-просто няма как да тропа.
=лошо зацепен ангренаж-най вероятно при сглобяването някой не уцелил белезите и имаш един-два зъба разминаване-мисля че това може да се провери без да се разглобява мотора.Разрови се в мануала.[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Колеги Боби е голям Цар,пратих му старата електроника,на другия ден му се обадих и той каза че всичките ми проблеми са от нея,след няколко дни ми прати новата правена по нова схема,снощи намерих време да я вържа и всичко си е наред,мотора вече нито рита,нито пука,работи много добре.[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнениеКолеги Боби е голям Цар,пратих му старата електроника,на другия ден му се обадих и той каза че всичките ми проблеми са от нея,след няколко дни ми прати новата правена по нова схема,снощи намерих време да я вържа и всичко си е наред,мотора вече нито рита,нито пука,работи много добре.
Коментар
-
До: Yamaha XT 86г. Рита манивелата
Първоначално публикуван от offroad_fen Преглед на мнениеЗдравеите, ако може да ми кажете номера на този Боби защото моето XT ми дава големи проблеми мисля от електрониката още от както съм го зел .. постоянно гори свещите.. общо всето дълга история. мерси предварително[SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар