Здравейте.Преди месец се сдобих с въпросният мотор.Това ми е първият мотор и не разбирам от мотори.Купих го от приятел който го е използвал по кросови трасета предимно, и ми се иска ако някой има опит с такова животно да ми по могне и да ми каже какво да му прегледам на първо време.Започвам да се вманиаяавам и ми се иска всичко да му е наред.Никаде не можах да намерия информация за този модел из форумът.И поради липсата ми на опит с моторите не мога да разбера ако му има нещо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Yamaha TT600
Свий
X
-
До: Yamaha TT600
Честито ,колега!
Ако мотора е в ред,просто му направи профилактика.
-смени му маслото-във форума има доста изписано на тема ХТ и Тенере, но то за ТТ-то важи същото-не източвай маслото преди да изчетеш темите-има важни подробности!
-изпери му въздушния филтър-също много е писано
-задължително му гресирай лагерите на задната вилка(това най-вероятно преди теб никой не го е правил)-там където лагерува в рамата-мисля че бяха общо шест гресьорки
-намери някой да ти смени маслото в предницата
-прегледай му накладките-ако феродото е по-тънко от 1мм ги смени
-смени си спирачната течност-не можеш да си представиш каква кал ще излезе
-прегледай пиньоните-зъбите трябва да са симетрични
-виж какво е положението с веригата(то май това трябва да го направи човек с опит),почисти я и я смажи-има специални смазки за верига-никога не я оставяй суха или кална-скапва се страшно бързо
-прегледай водача и плъзгача на веригата-водача стои под задната вилка и служи да подвежда правилно веригата към зад.пиньон, а плъзгача е сложен на самата вилка и служи да предпазва вилката от триене с веригата-и двата се падат отляво на мотора(когато си седнал върху него).А,между впрочем "вилка" е големия алуминиев туч на който се люлее задната гума.
-виж дали не ти бие някоя капла-допустимото отклонение е 2мм
-провери дали всички спици са налице
-провери дали нямаш хлабави спици,НО те не трябва да са претегнати защото започват да изплюват дупките на каплата
-по горните три въпроса също доста е писано
Всичко това са универсални съвети , които важат при купуването на какъвто и да е мотор.Всички те са препоръчителни-какво ще направиш решаваш ти.ТТ-то е страшно здрава и дуракоустойчива машина , но все пак от време-на време иска поддръжка.Ако имаш конкретни въпроси питай.
Успех!
ПП.Хубво е да кажеш година и има ли стартер.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
-
До: Yamaha TT600
Първоначално публикуван от dor4o Преглед на мнениеЗдравейте.Преди месец се сдобих с въпросният мотор.Това ми е първият мотор и не разбирам от мотори.Купих го от приятел който го е използвал по кросови трасета предимно, и ми се иска ако някой има опит с такова животно да ми по могне и да ми каже какво да му прегледам на първо време.Започвам да се вманиаяавам и ми се иска всичко да му е наред.Никаде не можах да намерия информация за този модел из форумът.И поради липсата ми на опит с моторите не мога да разбера ако му има нещо.
Ето ти един полезен сайт www.tt600s.de . Ако се поровиш повече в него , можеш да намериш почти всичко за ендурата на Ямаха.Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
До: Yamaha TT600
Мерси за компетентния отговор.Както споменах,мотора го купих от приятел и ме увери че е сменил маслото,веригара и филтрите на мотора.Склонен съм да му вярвам,за това тях няма да ги пипам за сега.Смазах му лагерите на задната вилката преди 2 дни и вярно изтече много кал.Смазах жилото на съединителя както съветват много хора, но май имам някакъв проблем със скоростите защото като включвам 1-ва нещо удря вътре и незнам какво е.Феродото му е кам 1.5 мм и за сега ще почака.Веригата я смазвам след всяко каране и я почиствам добре.
Моторът е произведен 1989 и е с кик.Само скоростите май ще са ми проблем
Коментар
-
До: Yamaha TT600
Първоначално публикуван от dor4o Преглед на мнениеМерси за компетентния отговор.Както споменах,мотора го купих от приятел и ме увери че е сменил маслото,веригара и филтрите на мотора.Склонен съм да му вярвам,за това тях няма да ги пипам за сега.Смазах му лагерите на задната вилката преди 2 дни и вярно изтече много кал.Смазах жилото на съединителя както съветват много хора, но май имам някакъв проблем със скоростите защото като включвам 1-ва нещо удря вътре и незнам какво е.Феродото му е кам 1.5 мм и за сега ще почака.Веригата я смазвам след всяко каране и я почиствам добре.
Моторът е произведен 1989 и е с кик.Само скоростите май ще са ми проблемТова на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
От: Yamaha TT600
В пост №2 е описано най важното.
Най добре да започнеш с маслото.
Имай предвид че за източване на маслото има две пропки. Едната е на картера под лостчето на скоростите а другата е на казанчето за маслото. Тази на казанчето е завряна на много еб@но място но с повече кършене на пръстите се достига.
Филтъра е с каталожен номер Х302 в каталога на Чемпиън. Ако искаш друга марка може да намериш аналог по този номер. Струва 5 - 10 лева и е хубаво да се смени с маслото.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар