Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за резонансовите аспуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за резонансовите аспуси.

    Значи казаха ми , че имало специална програма за исчисляване при направата на резонансен аспух , в какви обороти да се появява и да се изчислява за различните кубатури , защото искъм да си права за едно 350 2цилиндрово чз резонансови аспуси , намерих чертеж за 175 кубиков цилиндър , но нз в какви обороти ще се появява резонанса на мойто чз и ако се появява при 10 хиляди , то файда няма.
    Та знае ли някой как се казва или ако я има да ми я прати

  • #2
    До: Въпрос за резонансовите аспуси.

    ако ти я прати - похвали се тука и на нас.

    Иначе реално - не вярвам да се случи.
    Първо, защото такъв софтуер (ако наистина върши работа) ще е много скъп, понеже е плод на работата на много учени (разбирай "скъпи") глави, второ, защото се ползва от хора, които са плащали за него, трето - хората които имат достъп до него не са със знанията как да изкопират и разпространят нелегално такъв софтуер.

    Все пак - много форумисти биха се зарадвали на такова нещо.
    Успех!

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за резонансовите аспуси.

      Аз познавам един човек, който има една книга в която пише приблизително ка се изчисляват аспусите за 2Т.

      За ЧЗ-350 каквито и аспуси да направиш все тая. Фабричните са каквито трябва
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за резонансовите аспуси.

        Е , то фабрично са направени с друга цел , мен целта ми е още повишаване на мощността , казаха ми , че дори да направа 1 фуния и да сложа на мястото на заглушителя от зад и ще има ефект , но толкова далеч от цилиндъра , нз дали ще може да враща неизгорелите газове чак до горивната камера . С почти всичко от долу посоченото се вдигна доста мощността.Мога да кажа , че и само с полиране на картера и всмукателните отвори , имаше ефект! Този туниг е в някакви омерени граници , за да не се армотизира бързо двигатела , но ако се распили още повече става голяма бегачка , но аз мисля да си го запазя до известна степен

        Двигателите на някои обикновени серийни мотоциклети ( ИЖ-350, ЯВА ЧЗ-250 и 350 и др.) могат да се пригодят за спортни цели, като се повиши мощността им в определени граници.
        ...................................................................................................
        ЯВА ЧЗ-350
        Дадените по-долу данни за изменение в двигателя на мотоциклета ЯВА ЧЗ-350 позволяват да се повиши мощността му с 10-20%.
        1. Картер
        Двете половини на картера вътрешно се полират гладко, а продухвателните канали на картера и цилиндъра се пасват, щото да се получи пълно съвпадане. За уточняване формата на отворите на тези канали в мястото, където цилиндрите лежат на картера, се изготвя един шаблон от цинкова ламарина с дебелина 0,3-0,5 мм. (рис. 87). Шаблонът се поставя на мястото на гарнитурата и се очертават каналите на картера. След това се изработва друг шаблон по данните, дадени на рис. 88, който дава формата на продухвателните канали на картера във височина, в равнината на сечението ВВ (рис. 87). По тези два шаблона се обработват напречно и надлъжно продухвателните канали на картера, след което гладко се полират.

        Краят на всмукателния канал на картера се пасва по всмукателния отвор на цилиндъра, чиято форма и размери са дадени по-долу. В съответствие с по-големия карбуратор, който следва да се монтира (виж по-долу "Карбуратор"), е необходимо също и всмукателният канал да се разшири до 26-28 мм по цялата му дължина, след което гладко се полира.
        2. Колянов вал
        Посредством коркови тапи или изрезки от стоманена ламарина, дебела 1 мм, се запушват от двете страни отворите на маховиците за балансиране на коляновия вал (рис. 89). при сглобяването на коляновия вал той се центрира особено внимателно така, щото основните шийки да не дават отклонение една от друга повече от 0,005 мм, мерено с индикатор.

        3. Бутало
        Долните гранични стени на отворите за преминаване на горивната смес се изрязват по размерите на отворите за същата цел, които се намират на цилиндрите. Всички ръбове на буталото се закръгляват и цялата вътрешна повърхност се полира.
        4. Цилиндър
        Формите и размерите на отворите на каналите са показани на рис. 90, 91 и 92.

        5. Цилиндрова глава
        Цилиндровата глава (рис. 93) се намалява с 1,5 мм, на което отговаря компресионен обем 25 куб.см, и степен на сгъстяване - 7,8. Вътрешната повърхност на горивната камера трябва също гладко да се полира.

        6. Карбуратор
        При така направените изменения следва да се употреби карбуратор с дифузьор 26 до 28 мм. Подходящ за целта е карбураторът "Амал" ТТ. В сътветствие с по-големия карбуратор и по-големия всмукателен канал на картера трябва да се изработи и нова всмукателна тръба. Ако се използува карбуратор с фланец, както "Амал" ТТ, то последният може да се монтира направо към картера.
        7. Запалване
        Авансът на запалването се установява на 3 до 3,1 мм преди ГМТ, и то така, щото и двата цилиндъра да имат абсолютно еднаква центровка. Следва да се употребят запалителни свещи с топлинно число 240. Подходящи за случая са: PAL-240, BOSCH-240, MARELLI-240, KLG-70 и др. със същото топлинно число.
        8. Шумозаглушител
        Оригиналните шумозаглушители се разглобяват и се свалят двете прегради съгласно указанията към рис. 86. Препоръчва се да се извърши почистване на нагара от вътрешността на шумозаглушителите.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за резонансовите аспуси.

          Искаш инфо за 2-тактови мотори... портинг, резонатирни ауспуси, разширителни камери ...

          http://www.macdizzy.com/2stroke.htm

          Приятно четене ...

          и още:
          http://www.iwt.com.au/MOTA.HTM - софтуер... има демо и опростена безплатна версия ...

          и още:
          http://www.geocities.com/rssarma/articles/dale_1.htm
          Последно редактирано от tatkobarba; 29-05-08, 14:30.
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за резонансовите аспуси.

            А на мен един приятел ми каза че се увеличава мощноста като се пилнат буталата маи беш
            е с по 1см

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X