По стара традиция на пещерен клуб "Хелектит" в района на Карлуково се проведе пещерна експедиция, при тези дълги празници просто нямаше начин да не се занеса до там. Реших да тествам новата палатката на Хънтъра монтирах я и потеглих. В началото се чудех как ще си държи късата база с палатка на покрива но факт за мен вече е факт ,че няма проблем. По асфалт не усетих съществено изменение нито в динамиката нито в стабилността на колата. Явно аеродинамиката на къщата наистина е добра. Разхода на сто засечен върху 560км с борд компютъра (не съм делил асфалт от черно) се оказа по-висок с един литър от нормалните 11/100км при скорост до 90км./ч..
Палатката е удобна за спане за семеиство от трима човека (и средни размери на широчина и височина). Топла е държи на дъжд и дори не е толкова фатално и измъкването по спешност от нея нощем. За себе си правя заключение че е оправдано използването и на покрива при пътуване с преспиване 1-2 вечери. За повече преспивания смятам да я свалям на земята като съм убеден ,че тази възможност само ще повиши конфорта при експлоатацията и. При прогонени багажни дъги и наличието на хора които да ти помогнат свалянето и качването на палатката е въпрос на 10минути. Ако си сам или дори да сте двама по добре да не опитваш (теглото от 48кг. не е проблем но плоскост 210 на 145см. трудно се балансира да я вдигнеш на два метра.. Матрака и възглавниците са от качествен материал и съм доволен. Противокомарната мрежа е на лепящ цип (а не на обикновен с двустранно отваряне) което затруднява използването й, за мен това е лошо решение. При изработката италианците са си оставили тук таме ръцете но няма фатални забележки. Здравината на корпуса се доказа изпуснах я от покрива на Патриота с 2м. при опит да я сваля сам но нищо не и стана. Издържа и на клоните въпреки ,че здраво я удряха. На повърхностният гланцов слой на стъкломата се спукаха няколко мехурчета без да засегнат самия стъкломат, считам ги за производствен дефект.
Като продължение на клубната експедиция се прехвърлихме в Врачанският балкан. Колегите са още там да картират ,а аз тръгнах по други задачки. Гората е здраво подгизнала както от топящите се снегове така и от пролетните дъждове. Още на слизане към лагера до пещерата която се картира усетих че на миста въпреки наклона които помагаше затъвах до главините имах едно наум за обратния път и тръгнах обратно преди обед.
Въпреки че гумите ми далеч не са от най-агресивните просто почвата се режеше и лягах на под. Нямаше начин наложи се да монтирам лебедката и три пъти да я развия. Въпреки че гумите ми далеч не са от най-агресивните просто почвата се режеше и лягах на под. С външна навигаторска асистенция от приятелите от лагера се измъкнах сравнително бързо. Макар и да не е най-удобното и бързо нещо системата с демонтираща се лебедка за пореден път си свърши работата.
Едно нискокачествено филмче за възможностите на демонтируемата лебедка \76Mb\ - http://htftp.offroad-bulgaria.com/Iv...r/lebedka1.wmv
С моите пътешественички прехвърлихме билото на Балкана без проблеми и се смъкнахме в Искърското дефиле. Врачанският балкан е супер през това време на годината.
Палатката е удобна за спане за семеиство от трима човека (и средни размери на широчина и височина). Топла е държи на дъжд и дори не е толкова фатално и измъкването по спешност от нея нощем. За себе си правя заключение че е оправдано използването и на покрива при пътуване с преспиване 1-2 вечери. За повече преспивания смятам да я свалям на земята като съм убеден ,че тази възможност само ще повиши конфорта при експлоатацията и. При прогонени багажни дъги и наличието на хора които да ти помогнат свалянето и качването на палатката е въпрос на 10минути. Ако си сам или дори да сте двама по добре да не опитваш (теглото от 48кг. не е проблем но плоскост 210 на 145см. трудно се балансира да я вдигнеш на два метра.. Матрака и възглавниците са от качествен материал и съм доволен. Противокомарната мрежа е на лепящ цип (а не на обикновен с двустранно отваряне) което затруднява използването й, за мен това е лошо решение. При изработката италианците са си оставили тук таме ръцете но няма фатални забележки. Здравината на корпуса се доказа изпуснах я от покрива на Патриота с 2м. при опит да я сваля сам но нищо не и стана. Издържа и на клоните въпреки ,че здраво я удряха. На повърхностният гланцов слой на стъкломата се спукаха няколко мехурчета без да засегнат самия стъкломат, считам ги за производствен дефект.
Като продължение на клубната експедиция се прехвърлихме в Врачанският балкан. Колегите са още там да картират ,а аз тръгнах по други задачки. Гората е здраво подгизнала както от топящите се снегове така и от пролетните дъждове. Още на слизане към лагера до пещерата която се картира усетих че на миста въпреки наклона които помагаше затъвах до главините имах едно наум за обратния път и тръгнах обратно преди обед.
Въпреки че гумите ми далеч не са от най-агресивните просто почвата се режеше и лягах на под. Нямаше начин наложи се да монтирам лебедката и три пъти да я развия. Въпреки че гумите ми далеч не са от най-агресивните просто почвата се режеше и лягах на под. С външна навигаторска асистенция от приятелите от лагера се измъкнах сравнително бързо. Макар и да не е най-удобното и бързо нещо системата с демонтираща се лебедка за пореден път си свърши работата.
Едно нискокачествено филмче за възможностите на демонтируемата лебедка \76Mb\ - http://htftp.offroad-bulgaria.com/Iv...r/lebedka1.wmv
С моите пътешественички прехвърлихме билото на Балкана без проблеми и се смъкнахме в Искърското дефиле. Врачанският балкан е супер през това време на годината.
Коментар