Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с токовете май

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с токовете май

    значи мотора е кавазаки клх 250 93 4 година
    проблема е следния
    както си карахме днес из горите мотора изведнъж загуби тяга
    почна да прекъсва и да праши
    после спря да пали.осъмнихме се в свеща ама не е тя и с нова и със старата все същото след псуване и мотане около 2а часа никакъв напредък реших да го тикнем по едно нанадолнище.взе че запали ама неще да се форсира и се почна едно гърмене трещене
    после остановихме че ток към свеща неще да ходи постоянно
    айде сега моля ви помагайте от какво може да прави така мотора
    Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

  • #2
    До: проблем с токовете май

    Моято моторетка е сащата и аз сашто имам проблем с токовете,перката не ми се включва,като е на свободна показва че е загрял и др, проблеми.Педлагам ти да смениш кабела които отива към свеща или лулата.

    Коментар


    • #3
      До: проблем с токовете май

      Хайде колеги помагайте че и на мен днес мотора ми направи същия номер.
      YAMAHA TT350-на бавни работи добре на смукач също, пали, ама като дам газ-заглъхва веднага, като падне на бавни пак работи добре!
      born to be wild
      Кольо Ковачев

      Коментар


      • #4
        До: проблем с токовете май

        Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
        Хайде колеги помагайте че и на мен днес мотора ми направи същия номер.
        YAMAHA TT350-на бавни работи добре на смукач също, пали, ама като дам газ-заглъхва веднага, като падне на бавни пак работи добре!
        Твоето прилича на ограничен приток на гориво, а не на тоци. Някъде има повечко боклучета, по хранителната уредба.

        Коментар


        • #5
          До: проблем с токовете май

          Може да са запушени жигльорите ама от това няма да пука по възможно е нещо подаването на искара да е убъркано ..или центровката е най вероятното !

          Коментар


          • #6
            До: проблем с токовете май

            На мен така ми правеше XL-а като не бях закачил иглата към шибъра.....провери !

            Коментар


            • #7
              До: проблем с токовете май

              Абе проверих карбуратора ама там всичко е в нормите!
              С две различни свещи прави едно и също: пали без проблеми, на бавни и смукач работи добре обаче като дам газ първо глъхне а после гърми и хвърля огън а ако дам газ до край угасва, обаче върна ли я до минимум пак всичко е ОК!
              Изключих декомпресора (да не би да незатваря) ама нищо не се промени.
              Съмнявам се в токовете и аз.
              ДАли не е проблема в кондензатора на електронното? На един познат му правеше така и накрая май смени кондензатора (големия в CDI-то) и се оправи-ама не съм сигурен защото немога да го намеря да го питам.
              Последно редактирано от 678; 13-04-08, 18:32.
              born to be wild
              Кольо Ковачев

              Коментар


              • #8
                До: проблем с токовете май

                Първоначално публикуван от dragorip Преглед на мнение
                ....
                после остановихме че ток към свеща неще да ходи постоянно
                ....
                Как и с какво го премерихте това колега?
                Като ритам и сложа свеща на маса искрата е нормална ама това не ми помага... как да разбера когато работи двигатвя дали наистина не прекъсва подаването на ток към свеща при високи обороти?
                born to be wild
                Кольо Ковачев

                Коментар


                • #9
                  До: проблем с токовете май

                  Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
                  ... как да разбера когато работи двигатвя дали наистина не прекъсва подаването на ток към свеща при високи обороти?
                  1. прежалваш един кабел за свещ
                  2. срязваш го някъде в средата
                  3. закрепваш (с тиксо или сроден материал) двата срязани края на кабела един срещу друг върху клечка кибрит, така, че между двата проводника да остане постоянна и видима междина около 1 милиметър
                  4. палиш и гледаш в междината кога има искри и кога няма. По възможност, не при ярка слънчева светлина. Иначе няма да видиш нищо.

                  Обяснение: междина от 1мм атмосферен въздух се пробива с около 1000 волта. С толкова ще намалее напрежението върху свещта - не е беда, там трябва да има 10-20 пъти по-високо.

                  Ако 1мм е достатъчен, за да влоши или прекрати работата на двигателя - със сигурност напрежението в запалителната уредба е крайно недостатъчно. Трябва да се търсят проблеми в бобина, кондензатор и назад по веригата.

                  Ако двигателят работи по същия начин, ясно ще се види кога има искра и кога - не. Единични пропуски няма да се забележат, но и те не биха правили чак такъв голям проблем, какъвто описваш.

                  ВАЖНО: да не се мотаят никакви пръсти, лакти, коси и други ненужни части на тялото около така поразения кабел, когато е подаден контакт. Особено около мястото на срязване. Безопасното разстояние е поне 10 сантиметра с отчитане на всички вибрации, разлюлявания и заплесвания. Искра може да прехвръкне и от растояние и е МНОГО гадно.

                  Коментар


                  • #10
                    До: проблем с токовете май

                    Днес свалих бобината и намерих според модела и (F6T411) какви трябва да са стойностите на съпротивлението на първичната и вторичната намотка-всичко отговаря на заводските стойности. Май това е достатъчно да смятам че проблема не е там?

                    Лощото е че на CDI няма никакво число или друго означение, намерих някаква по обща информациа обаче явно има много модели и не се оправям.
                    Още премислям обаче утре ще направя проби и според колегата Ясен-дано намеря кабел и време.
                    born to be wild
                    Кольо Ковачев

                    Коментар


                    • #11
                      До: проблем с токовете май

                      Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
                      Днес свалих бобината и намерих според модела и (F6T411) какви трябва да са стойностите на съпротивлението на първичната и вторичната намотка-всичко отговаря на заводските стойности. Май това е достатъчно да смятам че проблема не е там?...
                      Няма основания за подобна увереност. Тези съпротивления служат за да познаеш дали си с правилния модел бобина и за подбор на заместител, но най-често са верни и на абсолютно мъртва и неработеща.

                      Коментар


                      • #12
                        До: проблем с токовете май

                        Проблемът ти е с карбуратора. Ако е Кейхин провери вакуумната мембрана и главния жигльор. Щом на смукач работи добре значи нещо със смесообразуването не е наред.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: проблем с токовете май

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Няма основания за подобна увереност. Тези съпротивления служат за да познаеш дали си с правилния модел бобина и за подбор на заместител, но най-често са верни и на абсолютно мъртва и неработеща.
                          Напълно съгласен съм с това, но обикновено не пали изобщо, при дефект на CDIто.
                          НА мен ми е правил подобна простотия при нарушена връзка към индукционния датчик.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: проблем с токовете май

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            1. прежалваш един кабел за свещ
                            2. срязваш го някъде в средата
                            3. закрепваш (с тиксо или сроден материал) двата срязани края на кабела един срещу друг върху клечка кибрит, така, че между двата проводника да остане постоянна и видима междина около 1 милиметър
                            4. палиш и гледаш в междината кога има искри и кога няма. По възможност, не при ярка слънчева светлина. Иначе няма да видиш нищо.
                            .....
                            Направих всичко според горното описание (само клечката кибрит я смених за едно дръвце с формата на U-по лесно се слагат двата кабела един срещу друг) и системата заработи. Мотора запали нормално, видима искра имаше постоянно даже и в моментите когато при пълна газ двигателя изгърмя няколко пъти с черен пушек и изгасна а докато се въртеше коляновия вал по инерция имаше също искра!

                            Това сигурно значи че проблема е или в датчика за запалването или в кабела му до CDIто или в карбуратора?
                            born to be wild
                            Кольо Ковачев

                            Коментар


                            • #15
                              До: проблем с токовете май

                              Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
                              Направих всичко според горното описание (само клечката кибрит я смених за едно дръвце с формата на U-по лесно се слагат двата кабела един срещу друг) и системата заработи. Мотора запали нормално, видима искра имаше постоянно даже и в моментите когато при пълна газ двигателя изгърмя няколко пъти с черен пушек и изгасна а докато се въртеше коляновия вал по инерция имаше също искра!

                              Това сигурно значи че проблема е или в датчика за запалването или в кабела му до CDIто или в карбуратора?
                              колега моя също при пълна гас изгърмя с черен пушек но не огасна
                              а най интересното е че без да съм го правил нищо мотора днес запали
                              разбрах се с майстора да го закарам в петък ама нали нямам търпение днес реших да го сритам ,пък дано запали .и чудото беше на лице мотора запали все едно нищо не се беше случвало все едно не е гърмял прекъсвал и така нататък
                              след като го запалих после реших да го поочистя по така
                              отворих въздушния филтър и ми направи впечатление че той се беше напоил доста с масло от двигателя
                              според вас възможноли е да се е посъбрало масло в кутията на въздушния филтър и като се катурнах да е попаднало директно масло в карборатора и от там да са дошли проблемите ми
                              Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X